Yağlı et
Yağsız et
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
13Cevap
Hafif yağlı et severim. Etin yağı da ayrı bir lezzet verir çünkü :D
Yağ önemli bir bakıma.
Genelde yağı çok olmayan olur babamın kalp rahatsızlığı olduğu için dikkat ederiz
Yağ parçası yemeyi sevmiyorum yağlı et daha lezzetli oluyor tabii ki.
ben yagsız seviyorum ama tat bakımından bakarsak yaglı tabiki daha guzel bence
Yağlı et tabi ki, yağsız etin hiç tadı olmaz. Ama böyle yağları kızarmış olacak
Dana Rosto veya dana antrikot.
Yağsız daha iyi.
Et olsun da yağlısı yağsızı hiç farketmez.
Fazla yağını eritip saklıyorum ben
Yağlı et tercih ediyorum.
Yağsız et. Gastrit sorunu var. 😂
Et dediğin yağlı olur ne öyle yağsız
Yağsız Et Severim Tercih ederim
yağsız et severim.
Tabii ki yağlı et tercih ederim
Yağsız
Yağlı et
Yağsız et seviyorum
Yağsız
Yağsız daha güzel
yağlı seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yahu, konu et olunca akan sular durur! 😄 Ben de senin gibi genelde yağlı eti tercih ediyorum, özellikle mangal ve kebap işlerinde etin yağı, lezzetin gizli silahı gibi! Enfes bir aroma, lokum gibi bir doku... Tabii haşlama veya diyet modunda bir yemek yapılacaksa yağsız et de baş tacı olur. Ama şu tabaklara bakınca insanın diyeti aklına bile gelmiyor valla! Ben oyumu “yağlı et”ten yana kullanıyorum. 🥩 Peki, sen en çok hangi Et yemeğini seversin, hiç herkesin peşinden koştuğu kuzu tandır yaptın mı? 😋