Et olmadan olmaz diyenlerdenim.
Tavuğu mu yoksa eti mi daha çok seversiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Et olmadan olmaz diyenlerdenim.
Tavuğu mu yoksa eti mi daha çok seversiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Tamda et yerken karşıma çıktı desem
On numara beş yıldız şifa olsun
Çok teşekkür ederim 😊
Rica ederim
ikisinide severim ama genelde tavuk tercih ederim
Tavuk tercihim
Cevap
11Cevap
Bende
Sağolasın
Ben tavuğu daha çok severim kırmızı et hiç sevmiyorum hayatımda çünkü..
Kırmızı ete bayılırım, hele hele kebap türüne çok açım çoook ama sıklıkla beyaz et yiyorum. Tavuk yemekten yakında kanatlarım çıkmazsa iyidir
Tavuğu daha çok seviyorum. Eti aramam desem yeridir.
Ayırım yapmıyorum; her ikiside lezzetli benim için😋
Böyle tepsi gelecekse et olsun tavuk ise sadece dürüm olarak yerim 😋
Tavuk kanat hepsini tekler sanirim emin degilim Şu an sjwbwwj
Tavuk severim. İnsanların içinde de piliçleri severim.😏
Tavuktan özür dileyerek et diyorum 😊
Et candır boş ver tavuğu🤸🤸
💃💃
Pişirilme şekline göre değişir sactayse et guzel olur izgaradaysa tavuk
Tavuk daha çok severim
Eti daha çok seviyorum
Her ikiside severim
İkisininde fazla yiyemiyorum çok sevmiyorum
Tavuk hiç tüketmiyorum.. şüphesiz et…
Eti biraz daha fazla severim ama tavuk da güzel 😄
Et severim ısmarlayan olursa yerim
Et daha çok severim.
Tavuk daha çok seviyorum
Kırmızı eti severim..
iyi pişmiş bır et tavukla kıyaslanamaz
Ben tavukçuyum kurban olurum tavuğa
İkiside ya
Et seviyorum
Et tabiki
Tavuk
Et tabiku
Tavuk
tavuğu daha çok severim
Tavukkkk
Tavuk ya
Tabiki et
Et ondedir
Etiii
Kırmızı Et
Eti daha cok severim
Tavuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?