Kahvaltıyı Açık Alanda mı Yoksa Kapalı Alanda mı Daha Çok Seversiniz?

Ben kahvaltıyı genelde açık alanda daha çok severim özellikle sakın huzurlu bir ortamsa inanılmaz hoşuma gider örneğin deniz kenarı ya da yemyeşil bir orman oldu mu kahvaltının tadı bir başka oluyor

Kahvaltıyı Açık Alanda mı Yoksa Kapalı Alanda mı Daha Çok Seversiniz?

#MFBH22 #Yemeİçme #MFBHFood #Kahvaltı

Kahvaltıyı Açık Alanda mı Yoksa Kapalı Alanda mı Daha Çok Seversiniz?
Cevapla