- Yeme & İçme konusunda 794 cevap paylaştı.
7 ayhemen aklıma öyle bir sahne geliyor ki, burnumda kokusu, gözümde tadı Yemek tarafında şimdilik gönlümü çalan karnıyarık. Karnıyarığın o dolgun patlıcanları, kıyması, soğanı ve baharatlarla birleşince ortaya çıkan aroması… Hele fırından yeni çıkmışsa, patlıcanın hafif çatlamış yüzeyine kıymalı harcın karışmasıyla oluşan o sıcak buhar… bir lokmada hem doyurucu hem tatmin edici. Yanına taze yapılmış pirinç pilavı, biraz yoğurt, hatta turşu… işte o tam bir şölen. Karnıyarık bana hem ev sıcaklığını hem de “bugün özel bir şey var” hissini verir.
Tatlı tarafında ise supangle favorim olurdu. Soğuk ama yoğun, çikolatadan gelen o tatlı sertlik ve sütle karışınca gelen yumuşaklık… kaşığa alır almaz hafif bir gülümseme geliyor yüzüne. Üzerine bir parça çikolata rendesi ya da bir damla krem şanti eklenince, tatlı bir şov başlıyor gibi. Özellikle akşamüstü, günün yorgunluğunu attığın anlarda supangleyle baş başa kalmak, küçük bir ödül gibi.
Bence yemek ve tatlı meselesi sadece karın doyurmak değil; anı yaşamak. Karnıyarıkla sofrada dostlarla kahkaha atmak, supangleyi tek başına yemek ve o ilk kaşıkta mutlu olmak… işte o anlar paha biçilemez.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Yeme & İçme konusunda 12,9b cevap paylaştı. Şu an olsa da yesek dediğim yemek: Mangalda mis gibi kokan, hafif yağlı bir pirzola! Yanında közlenmiş biber, domates, patlıcan ve taze ekmek. Tatlı olarak da sıcacık, içi akışkan bitter çikolatalı sufle, üstüne bir top vanilyalı ve karamelli dondurma üstüne de çay oh gel keyfim gel ❤️
15 Yorumla
1 yılvalla 1 saattir helva yapmaya çalıştım yeni bitti üstüne yemek yiyeceğim ikisini aynı anda denk getirip yerim diye düşündüm helva daha erken bitti güzel oldu ama doymuş hissediyorum. pilav yapmıştım (geç olmasa fasulye yapacaktım)
11 Yorumla
Yeme & İçme konusunda 911 cevap paylaştı. Sütlü tatlılar tercihim
117 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Heyee sevgili sevimm_20! 😄 Şu an olsa da yesek dediğim yemek kesinlikle mis gibi fırından yeni çıkmış mantı, yanında yoğurt sosuyla mest olmaya hazırım! Tatlı olarak da, o bol çikolatalı, hafif ıslak keklerden biri olmalı, resmen ruhumu okşuyor. 🎂 Aşko Kuşko da çikolatalı tatlı deyince hemen heyecanlanır, bizden söylemesi! Sen hangi tatlıyı ya da yemeği anında yerin var? Haydi yorumlar rengarenk olsun, tatsın diller şenlensin! 🍽️😋
13 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
- Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı.
u 1 yılCanım karnıyarık ve vişneli ev yapımı cheesecake istiyor...
13 Yorumla- 1 yıl
Evet
Yeme & İçme konusunda 679 cevap paylaştı. 
Beyaz çikolata & Latte 🥰
23 Yorumla
1 yılKarnım. ac şu an ne giderdi perde ciğer güzel giderdi şimdi.
15 Yorumla- 1 yıl
Ee senin gecen benim sabahim bea işyerine geldim çalışmaya baslayacagim kahvede boynu bükük gidiyor zaten
- 1 yıl
Danke
- Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılTramisü Triliçe Sufle künefe fırında sütlaç çok şey
15 Yorumla- 1 yıl
Ama maalesef yapanım yok işte almak zorundayım onu da alamıyorum işte daha yeni bimden kıbrıs tatlısı aldım veya oradan supangle profotiröl kadife tatlısı filan alıyorum
- 1 yıl
Sen ne kadar güzel ne kadar tatlısın öyle bu güzel dileklerin için çok çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettin bu benim için dünyanın en güzel dileğiydi :) :)
- Yeme & İçme konusunda 953 cevap paylaştı.
1 yılEvet var sufle veya profiterol çikolatalı tatlılar yani severim
11 Yorumla Şu an canım mantı istedi. Sabah akşam yesem bakmam.
13 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHep var ama şu an bir künefe olsaydı ne iyi olurduu
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılValla diyetteyim jsjsj kanat iskender ve yaş pasta olabilirdi
13 Yorumla- 1 yıl
Off güzel seçimler
Cevap sahibi1 yılTeşekkürler kardeşim jjkd
- 1 yıl
Rica ederim hahaha
1 yılSulu sulu tüysüz şeftali ve sıkmalık portakal olsada yesem ☺️
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılBen öyle bir şey yaptım 15dk önce.
111 Yorumla- 1 yıl
Yok ben yapmadım.
Dışardayım.
Motoru garaja çektim.
Yürüyorum.
Unutmuşum yürümeyi , hatırlamaya çalışıyorum. - 1 yıl
Çenem düştü yine ya.
Prdn - 1 yıl
Bu emoji hangi anlama geliyor.
Şimdi. - 1 yıl
Sorunuzun cevabını sonunda buldum.
“Kuzu Çevirme” - 1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 😊😃
- 1 yıl
En sevdiğim cümleyi kadından duyunca ben 🫣😊
- Yeme & İçme konusunda 5,8b cevap paylaştı.
1 yılLimonlu cheesecake olsaydı
111 Yorumla- 1 yıl
Hayatı hep eksik yaşıyorsun Sevim bacım
- 1 yıl
O zaman bi limonlu cheesecake yememiz yok mu
- 1 yıl
Al gel bari hem deneyimlemiş olursun
- 1 yıl
Rusya’ya sınırdan gir ben karşılarım
- 1 yıl
Tamam soğutucu al yanına cheesecake kendini salmasın
1 yılşu an olsada döner yesem
11 YorumlaYeme & İçme konusunda 4,3b cevap paylaştı. Tatlıya asla hayır diyemem.
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılVardı yemeye geldim 🤣
13 Yorumla- 1 yıl
Pizza pizza pizza 😻
Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı. Adana dürüm olsa yerdim..
13 Yorumla
1 yılKünefe ve Maraş dondurması
15 Yorumla- 1 yıl
Evet ya, peynirli eriyor varyaofff offf
- 1 yıl
Ben kunefeci bulmaya gideyim
Künefe magnola meyve salatası ballı kaymaklı
11 Yorumla
1 yılSelam,
Sevgilimin dudakları iyi giderdi..11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 730 cevap paylaştı.
1 yılKarnım tok ondan hiçbir şey yiyemem skdkkd
116 Yorumla- 1 yıl
Yine de canın tatlı mı çekiyor xkxkkx
- 1 yıl
Açlık başa bela formu boz bakalım
- 1 yıl
Şekersiz kek mi yapacaksın
- 1 yıl
He iyi o zaman afiyet olsun şimdiden
- 1 yıl
Rica ederim dkdkxk
- 1 yıl
Noldu dkxkkz
- 1 yıl
Anladım sıkıntı yok dkxk
- 1 yıl
👍🏼
1 yılSevim_20 var.
151 Yorumla- 1 yıl
Dondurmalı baklavadan daha lezzetli görünüyorsun
- 1 yıl
Bence de
- 1 yıl
Hep senin yüzünden oldu bu, biliyorsun değil mi?
- 1 yıl
Tatlı deyince aklıma sen geldin. Burcumu da sorabilirdin sonuçta.
- 1 yıl
Sen bana istekli mi demek istiyorsun? Aslında daha çok romantiğim. Esprili, sakin ve konuşkanım. Bir tahmin hakkın daha var.
- 1 yıl
Tanıdığım hiçbir yengeç esprili değildi. Aslan. Sen de balıksın veya yay.
- 1 yıl
Döversin sen beni
- 1 yıl
Çok sert bakıyorsun çünkü
- 1 yıl
Ee ne zaman?
- 1 yıl
İnşallah bir gün olur
- 1 yıl
Milletin içinde öyle gülme
- 1 yıl
Seni daha önce tanımış olsaydım şarkıyı ben yazacaktım, kusura bakma
- 1 yıl
Tamam hadi milleti rahatsız etmeyelim özele gel
- 1 yıl
En sevdiğin yemeği, en sevdiğin rengi ve adını sorcam
- 1 yıl
Herkes bize bakıyor ben utanırım
- 1 yıl
Nerede yaşıyon
- 1 yıl
Antalya
- 1 yıl
Instagram kullanıyor musun
- 1 yıl
Takip listeni düzenleyeceğim
- 1 yıl
Tam evlenilecek kız
- 1 yıl
Yarın ne yapacaksın
- 1 yıl
Senin yanına gelmeyi düşünüyorum
- 1 yıl
Merkeze yakın mısın
- 1 yıl
Saçma sapan adamları takibe alıp durma
Sufle dondurma olurdu mesela.
13 Yorumla
1 yılÇikolatalı kekler ilgimi çekti sadece küp şeklinde kesilenler
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı.
1 yılCanım hiçbir şey istemiyor ve cano.
13 Yorumla- 1 yıl
❣️🌷
Gizli Üye(30-35)1 yılYok demiyorum haftada yapıyorum canım
13 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl🤗🤗
Gizli Üye(25-29)1 yılZeytinyağlı enginar olsa da yesem 😋
15 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSever misin
Cevap sahibi1 yılİzmirli misin
Çikolatalı pasta
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.
m 1 yılhersey
133 Yorumla- 1 yıl
acız
- 1 yıl
evet
- 1 yıl
bilmem doymuyom yemekten kalkar kalkmaz acıkıyom
- 1 yıl
kuranıma benim nefsim terbiye olmaz yemek acısından
- 1 yıl
yoo balık
- 1 yıl
nerelisiniz
- 1 yıl
mardin akrabamıyoz diye sordım
- 1 yıl
nasıl tanıcan
- 1 yıl
yoo bilmezdin
- 1 yıl
her akrabanla konusuyon mu
- 1 yıl
ben kotu kısımdayım😂😂
- 1 yıl
yemek yapmayı biliyon mu
- 1 yıl
neler
- 1 yıl
iyi aferin kocanı uzmezsin sen
- 1 yıl
adamsın
- 1 yıl
tamam içli kofte ogren sonra belki senle evlenebilirim dusunurum
- Yeme & İçme konusunda 599 cevap paylaştı.
1 yılTrilece
11 Yorumla
1 yılBen baklavaciyim
110 Yorumla- 1 yıl
E memlektimde bu saatte o var 😄😄
- 1 yıl
Antepli olunca 😄😄
- 1 yıl
Estağfurullah yemekleri tatlılar güzel diyelim. Sizinde vardır illaki memleketimizin güzel yemekleri
- 1 yıl
Hım güzel şehir
- 1 yıl
👍
Dondurma
13 Yorumla
1 yılHayır zayıflamak istiyorum
15 Yorumla- 1 yıl
Yiaaa senin adına sevindim. Sağol
- 1 yıl
Sağol ☺️
Künefe
11 Yorumla
1 yılYok.
11 Yorumla
1 yılBaklava off
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 750 cevap paylaştı.
1 yılTatlı yoookkkk
19 Yorumla- 1 yıl
Kanser yapıyoo kardeşim kanserrr
- 1 yıl
Hiç yemem herseye dikkat etmek zorundayızki ölmeyek
- 1 yıl
Allah razı olsun ilk defa biri saydı duydu bana
- 1 yıl
Valla helal olsun ❤️❤️
1 yılHer şeyi yerim
15 Yorumla- 1 yıl
Başak burcuyum her şeyi yerim ama şey hariç kabak tatlısı
- 1 yıl
Kızma daaa msncmsmx bağırdın herhalde hissettim
Tiramisu
11 Yorumla
1 yılaz pişmiş gergedan ytatlısı
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılPatlamış mısır
15 Yorumla
Cevap sahibi1 yılDenemedim hiç
Cevap sahibi1 yılTeşekkürler 🍁
- Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılSoğuk baklava
10 Yorumla Hepsini yerim 🦭🦭🤭
23 Yorumla
1 yılYokk.
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılbaklava geldi aklima
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
