Selamm irmik tatlılarım, Dün gece bana tatlı perileri geldi de, irmik tatlısı yaptım. Bugün de bitki çayımla birlikte yiyorum. Bu saatte yenir mi demeyin, niye yenmesin kii🌝
Tatlı yemenin saati olur mu? Şu an hangi tatlı olsa yersiniz?
Tatlı yemenin saati olmaz bence, bende tatlı yemeği seviyorum özellikle moralim kötü olduğunda ya da mutsuz olduğum da mutlaka tatlı gibi küçük atıştırmalıklar yaparım. benim en sevdiğim tatlı genel olarak triliçe tatlısı.
Bunun dışında künefe de severim ama triliçe daha önce benim için. birde yanında mutlaka filtre kahve olmalı.
En İyi Cevaplar