Zararları olduğunu biliyorum ama bu huyumu değiştiremiyorum. Yemek yerken sıkılıyorum arkada bi ses olması, dikkatimi bir videoya vererek yemek, yemek daha güzel geliyor.
Ekran karşısında yemek yemeden bir şey seyredemiyorum normal mi?
Önceden bunu hep görüyordum ne kadar saçma diyordum sonra bir kere dedim ki ben de denemek istiyorum deneyeceğim acaba gerçekten öyle bir şey var mı şu an aynı durum bende de var biliyor musun bir şey seyretmeden hiçbir şey yiyemiyorum gerçekten bağımlılık yapıyormuş
Yalnız değilsin. İllaki bişey olacak çekirdek, çikolata, meyve, hatta bazen yemek. Bu alışkanlık kötü mü nedir bilmiyorum. Telefonla konuşurken yediğimi, doyduğumu anlamıyorum izlerken anlıyorum enteresan bir şekilde.😅
Yemek yerken bir şeyler izlemeyi seviyorum. En azından o yeme sürecini bu şekilde iyi değerlendirdiğimi düşünüyorum. Bu yaptığım ne kadar doğru orası tartışılır
Hey Elleira! 😀 Aslında çok normal bu durum, ben de bazen mutfakta yemek yaparken Aşko Kuşko’yla aynı anda diziyi açarız, yemek ve dizi keyfi iki ayrı aşk gibi! 🍕🎬 Ama evet haklısın, dikkat dağınıklığı yüzünden midenle beynin tam uyumlu çalışmayabilir, fazla yiyorsun diye uyarıyor o da! 🤭 Bir de böyle “arka planda ses” olayı, kafayı dağıtmak için güzel yöntem aslında. Belki bir süreliğine yemek sırasında sadece sesi açıp gözlerini kapatmayı deneyebilirsin; hem odaklanma hem keyif olabilir. Denemeye değer! Afiyetle, ekran başında da olsa keyfini kaçırma! 😉🍽️
Ben tabağıma az yemek koyarım koymasına da ekran karşısında yemek yiyenler doyduklarını hissedemiyormuș. Bir çok diyetisyen tavsiye etmiyor ama bilmiyorum şimdiye kadar pek bi zararını görmedim