Ağaçtan koparıp bir şey yiyebiliyor musunuz?

Ağaçtan koparıp bir şey yiyebiliyor musunuz?

En son çocukken komşumuzun bahçesinden , ağaçta çağla ve yeni dünya yiyordum. Yine çocukken dut ve incir yiyorduk ağaçta. Dutu kestiler. İncir duruyor ama ben toplamıyorum kaşıntı yapıyor. Toplayan var yiyoruz nasılsa.
Evet ama büyük nimet oluyor doya doya :):)
Valla Işıkhızında, çağla o kadar güzel bir nimet ki, ağaçtan koparıp o çıtır çıtır tadına bakmak tam bir doğa hediyesi! 🍃 Hele biraz tuzla buluşunca, işte o an mutluluk zirve yapıyor. Ben de yıllar önce bir arkadaşımın bahçesinde çağla toplamaya çalışırken üşüşen karıncalardan kaçmaya çalışmıştım, tam komediydi! 😄 Şanslıyız ki böyle doğrudan taze şeyler yiyebiliyoruz, afiyetle bol bol ye! 🌿🍴
Cevap
33Cevap
evet olduğu zaman yiyorum afiyetler olsun
Teşekkür ederimdiii
Bende erik topluyacam🤩🤩🤩
Hahhaha afiyet olsun hocam
Köydeki bahçemizde erik, vişne, kiraz, kayısı, elma, armut, dut, ceviz, badem, şeftali ağaçlarımız var. Üstelik yaşadığım yere 30 km mesafede.
Harika valla
Yazın da çeşit çeşit sebze olur dalında. Mangala gidince onlardan da toplarım.
Benim köyüm de 5 km ötede 😂 bahçeye Patates bile ektim
O kadar mühim bir mesele değildir diye düşünüyorum : ))
Bu arada her şey yolunda mı?
Çağla bence mühim bi mesele 🙂
Her şey çok güzel olacak ✌️ senin?
Hayatımda ilk defa depremle tanıştım, bu nedenle biraz sarsıldım...
Deprem korkunçtu. Ben köye kaçtım 🙂
Senin daha çok hissetmiş olman gerekiyor, o yüzden özellikle sormak istedim... Bende Çarşamba akşamı kaçtım memlekete, dün geldim...
Aynen bizi iyi salladı. Artçılar bile depremdi yani. İyi yapmışsın, bizde kaçtık ama çözüm değil ki geri geldik 🤷🏽♀️
başkasına ait ise asla almam. göz hakkına inanmıyorum
Ağaç benim ama başkasının da olsa koparırdım
Eriği tercih ederim. Bunlar tüylü tüylü dişlerim kamaştı hıiy
Ayyyhh ben çocukken çağlayı tüylerini bıçakla soyup yerdim. Ne işsizmişim be
Bu yıl bizim hep çağlalar yandı dondan çok ta severim
Yaa Evet kar yağdı baharlara
Çağla diyince eski sevgilim geldi aklıma
Adı çağla idi
Çağlayı koparıp foto atardım aşkm bak sen diye
Hey gidi günler
Fjfjjd
İşim geregi koy kasaba gezdigimden.. Kiraz vişne elma ayva erik vs vs hepsini ağaçlardan yiyorum.. Kucukkende hep bahçelere dalardik :((
Mersinde yaşadığım için çok şanslıyım galiba çağla çilek erik muz çok şükür yarabbim😄
Neresinde?
Maşallah yarabbim 😄
Hayır kul hakkı. Bize ait bir ağaç da yok maalesef
Vallahi ben koparamiyorum ! 14 yaşında iken ben bekçi den çok pis dayak yedim sırf 1 tane şeftali yüzünden... !
Ağaç benim 🙂
Ağaç senin ise sıkıntı yok afiyet olsun tuzla tuzla ye canım çekti ya gıız
Çok şanslısınız bizim buradakileri soğuktan etkilendi maalesef yok.
Kimin bahçesinden çaldın shshs
Kendi bahcem kız xjxn
Sağol aşkım
O kadar kmlik merdiven var mı la
Ağa a tırmandım slk 😒
Ağaya mı tırmandın 🙄
Markette 200 lira tabiki büyük nimet 🙂
Oha ciddi mi 😂
Valla sanslısın ağacini bulabildiysen 😂
Neysek 5 tane badem ağacı var 😂
Ooo ozaman sen şansda nirvana yapmissin 😂😂
Evet öyle.. Bu yıl dondu bütün meyve..
Küçük bi kar meselesi
İşlevi büyüktü..
Ne yazıkki.. Dondurdu her şeyi
Bir ağacımız bile yok 😅
Anlıyorum 😂
Anlayamazsın 😅
Kesinlikle ama burada artık ağaç yok 🤣
Kıyamam ya manavdan da çağla yenmez ki buruşur hemen 🤣
Yıllar oldu yemedim
Ciddi mi? Senin hiç köyün falan yok mu? 🥹
Var ama gitmiyorum 😅
Köye gitmeden ve Çağla yemeden yaşayamam 😂😂
Yandı kayısılar nerde buldun onları 😀
Bahçede 😂
Hee xjxj Trakya 😂
Var bizim ya erikleri daha çok vurdu
Benim ağaçtan koparmışsın çabuk getir onları
Özür dilerim api
Bi daha omasın
Ağaç sizin mi yoksa komşudan mı arakladin
Ağaç bizim 😂 ama komşudan da araklarim jdjd
Valla ben yemiyorum nerdesinki köydemi
Köyüm var evet 😂
Güzel tadını çıkar
Daha yetmediği sen nerden aldın onu
Ağaçtan 😂
olmdı daha olsunda halletcezzzz
Nasıl olmadı bizimkiler bitiyor artık
senin yerle bizim buranın havası aynımı
Gerçi doğru 😄
yani
evet ama pis tırnaklarla yeme bence
Tırnaklarım uzun da değil pis de degil
pis görünüyor sarı sarı öykkk
Tırnağım görünmüyor li slk mısın
Şimdi cekicem atıcam elimi o kadar sinirlendim djdjd
pis yahu :D neyin tribi bu :D
Sensin pis
Evet öyle valla bizim burada da var
Afiyet olsundu
Teşekkür ederimdi size de. d
Yok öyle bir şansımız.
Gerçekten herkese nasip olmaz
Çok severim çok yerdim bir zamanlar..
Evet öyle ne kadar şükretsek az
Büyük nimet çok severim..
Evet çok güzel oluyor
Bu donemde evet
Evet güzel imkan
Ayy evet olsada yesek ya...🥹😍
Afiyet olsun
Teşekkür ederim
Elmam var 🍎
Elma ağacı çok tatlı ya 💕
Evet dalından koparıp yemek harika senin çağlalar da fena durmuyor canım çekti 😛
Bizim de Elma ağacımız var ama pek yapmıyor sayıyla bi kaç tane 😄
Aaaa neden peki güzel mi bakmıyorsunuz acaba
Bilmiyorum ki annem bakıyor 😂
İyi bakın güzel sulayın yağmur yağmasını beklemeyin sadece iyi bakarsanız çok güzel elmalar verir size
çağla sevmiyorum
Nasıl
Ayyy inanamıyorum 😂
Tatlı şeyler sevmem 🙈
Hayır ya saçmalama erikler çağlalar varken tuza banıp yiyeceksin offf. Ben ormana yürüyüşe giderim sırf kuzu kulağı toplamaya 😂
Çıkmış mı harbi
Bitecek artık
Burada çıkmadı daha soğuk vurdu hepsine
Tyza van ban ye
Tuz ban, ye.
Hemen hemen her meyve var 😂
Lan çağla yok bizim ağaçlarda canım çekti gebere
Olsada yesek :D
hemde ne nimet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?