Çok yanlızım ne yapsam tat alamıyorum ne yapmalıyım?

Yemek yiyorum tam 1.59 54 kiloyum benim için baya kilo ne zaman birisyle kavga etsem obez ya da şişko diyorlar4 diyete başladım hep etrafimdakiler çikolata cips tarzı birşeyler yiyorlar bende zayıf olmak istiyorum, ne yapmam lazım.
Çok yanlızım ne yapsam tat alamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla