Öğlen yemeği yiyormusunuz yoksa geçiştirirmisiniz?

Öğlen yemeği yiyormusunuz yoksa geçiştirirmisiniz?

Az da olsa birşeyler yemek sizi mutlu eder mi?

Öğlen yemeği yiyormusunuz yoksa geçiştirirmisiniz?

Suyla geçiştirirmisiniz?

Ara öğün yemiyor erken kahvaltı yapıyorsanız mutlaka öğle yemeği yemelisiniz. Aç kalmak motivasyon düşüklüğü ve beden güçsüzlüğü ile sizi olumsuz yönde etkiler. Kendinize iyi bakın mutlu olun 🤹🏻‍♀️

Güncellemeler
1 yıl
SS 🙌🏻
Öğlen yemeği yiyormusunuz yoksa geçiştirirmisiniz?
Cevapla