
Eski kız arkadaşıma banıyordum artık soğuk suya banıyorum🥲

Eski kız arkadaşıma banıyordum artık soğuk suya banıyorum🥲
Kurabiye çayla iyi gider banmadan çayımın yanında hep eşlik eder bana ben çok severim. Özellikle kahvaltıdan sonra çayla kurabiye keyfi yapmaya bayılırım. Hazır alma olsun ya da kendi yaptığımız illa ki çay keyfi yaparım. Özellikle hazır almada ay çekirdekli olan ve un kurabiyesine bayılırım. Muhteşem bir lezzet. Bir de BİM de var sütlü kaymakli ve tahinli onlarda favorim tavsiye ederim. Senin tavsiyen var mı?
Bilmiyorum ben o kadar senin tattırman lazım 😀
Tavsiyelerimi dene
Cevap
6Cevap
Kurabiyeyi çaya kahveye suya banmam direkt mideye gönderirim gadası
Kurabiyeyi banmadan yerim un kurabiyesi favorilerimden güzel de yaparıss 🫠 canım çekti finduklu olanından
Kurabiyemi sade tüketiyorum çay olursa yanında içerim
Kurabiyeyi hiçbir içeceğime bandırmadım. Hoşlanmıyorum.
Hiç sevmem banmadan yerim çocukken ekmeği çaya banar yermişim babaannem öyle öğretmiş ama ben öyle öğretmedim
Başka bir şey yiyemiyor muyuz çayın yanında? 🙂
Batırmam yanında yerim yumuşuyor batırınca
Yumuşatmak için yapıyoruz zaten 😀
Ben sevdiririrm sana
O ne be hemserim kıza banmak
Çayla daha güzel kahve sevmiyorum
İkisi de ama en çok kahve 😊
Banmıyorum hiç sevmem
Isırın ve üstüne kahvenizden yudumlayın bayım
Daha çok çaya
Başkası parçalıyor kızı 🤣
Çaya
Bana ban boş ver
Çay.
Knk vücut güzel
Keyfime banıyorum
kahveye
Kahveyeeeee
tabiki çay
Çaya
Çaya
Kahve
Diyetteyim
Kurabiye canavarı
Süt.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?