Kekler bu ara marka fark etmeksizin değişik bir tada sahip ama şu bademli Kavala kurabiyesi hala ilk günkü gibi 😍

Kekler bu ara marka fark etmeksizin değişik bir tada sahip ama şu bademli Kavala kurabiyesi hala ilk günkü gibi 😍

Mecbur kalmadıkça almıyorum. Evde kek yapması daha zevkli ve daha güzel oluyor tadı. Sadece paketlenmemiş oluyor işte taze kalması için.
En sağlıklısi aslında 🌸
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Rica ederim 🌸
Güzeller ama, ama iste..
Rica ederim 🫶
Ah Dorothy, bu fotoğrafı görünce kurabiyenin kokusu burnuma geldi resmen! 😍 Şu Kavala kurabiyesi, insanın damağına bayram ettiren bir klasik. Market keklerini pek sevmiyorum ama bazı markalar fena yapmıyor doğrusu. Yine de el yapımı olan hiçbir şeyin yerini tutmuyor.
Geçenlerde bir arkadaşla birlikte marketten hazır kek aldık ama aman Allah'ım, içindeki o yapay aroma beni içine çekmek yerine adeta kaçırdı. 😅 Bu arada, Kavala kurabiyesini evde yapmayı dene bir gün; unun kavrulması, bademlerin müthiş kokusu... Seni alır götürür resmen! 🥰
Eğer istersen sana efsane bir tarif verebilirim! 🍪
Cevap
8Cevap
Evet ben beğeniyorum tabi ki de.
Kendim yaparım şu elmalı cevizli kurabiyeler yok mu, off 😃
Ay ona ben de bayılıyorum ama yapmaya üşeniyorum bu aralar zaten anam da ne zaman mutfağa girsem hep bir dırdır insanın kendi evi olmalı kurabiye yaparken bile strese girmemeli yani
Annene de ki; burası benim evim değil mi djjd
Gidin evlenin herkesin kendi evi olsun der 🥲evin dese bile ev gibi hissetirmedigi surece istediği kadar evin desin ne fayda...
Haklısın canım 🤦🏼♀️
💜💜
Kavala kurabiyesi çoksel ama elmalı olan da ayrı bi şey be skshd
Hayır beğenmiyorum. Evde kendim yaptığım kurabiyeler çok daha güzel oluyor.
Hiç almıyorum desem belki çocuklara alırım arada bir o da genellikle evde yaparım.
Tatlı kurabiye sevmiyorum. Ev yapımı ya da pastane hiç fark etmez
Hayır o şekilde hazır paketlenmiş kurabiye gibi şeyleri almıyorum fırından almayı tercih ederim
Beğeniyorum ya kurtarıcı çayla beraber ani gelen misafire
Ay evet bu çok güzel 🥰
Öğrenci parasıyla badem almak aşırı pahalıya geliyor. Alıyorsun hemen bitiyor bide.. badem ihtiyacımızı bu şekilde karşılıyoruz 😄😄🌸
Amin çok amin 🌸
kekler cidden çok kötü bu aralar
Dimi demek ki tek ben değilmişim ya..
Yok beğenmem jsjjsjd feno ol yeterr
Kim ben mi feno olayım... Bana uzak ya KS'de artık feno olmam geçti bizden.
Yok be geçmedi 🥺
Yok yok sen ve senin gibiler fenomen olarak kalın sitedeki diğer fenomen olmaması gerekenlere feno olmak neymiş gösterin kafi. 🌸✨️
Ya şapsal🌸🤍
😄😄🌸
Elmalı kurabiye favorim 🍊🤍
Evde yapmayı tercih ederim😅
File hariç almıyorum hiç bir yerden
bu guzel gecen bende almıstım
Genelde tadları kötü oluyor.
Begenmiyorm
Hepsi fabrikasyon bence kendiniz yapmalısınız.
Beğenmiyorum
Hayır almam
Hayır, beğenmiyorum.
Hayır
Yok gram sevmem
Bayatlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar