Bitki çaylarını pakette mi tercih ediyorsunuz yoksa aktardan açık halde mi satın alıyorsunuz?

Poşet çaylar hakkında "poşeti tavuk bağırsağından, her türlü çöpten yapılıyor" diyenlere inat poşet çay içiyorum. Ben nerden bilcem aktarda açık satılan çayın/otun içine kimin eli değiyor? Ne kadar toz kapıyor? Bakın en sonunda TLC temizlik bağımlılarına katılcam 😂😄

Bitki çaylarını pakette mi tercih ediyorsunuz yoksa aktardan açık halde mi satın alıyorsunuz?
Bitki çaylarını pakette mi tercih ediyorsunuz yoksa aktardan açık halde mi satın alıyorsunuz?
Cevapla