Arkadaşlar tövbe haşa ama ben şeker dünyanın en güzel çikolatalı şekeri olabilir mi yoksa benmi fakirim?

Acayip güzel ya çok seviyorum bu şekeri daha güzleri vardır tabi de ben bunu seviyorum
Arkadaşlar tövbe haşa ama ben şeker dünyanın en güzel çikolatalı şekeri olabilir mi yoksa benmi fakirim?
Arkadaşlar tövbe haşa ama ben şeker dünyanın en güzel çikolatalı şekeri olabilir mi yoksa benmi fakirim?
Cevapla