AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Yiyecekleri antidepresan gibi tüketen zavallı bir sisskonyn lafları
Zaten ondan çürüdü Allah kahretmesşn
Yazk
Ferhatın şirini deldiği gibi çikolatada dişimi deldi hak ettiysem eyw
Evet
Tamam
Soru başlığındaki kelimelere büyük harfle başlaman kadar büyük aşk değil kanka :d
VLVLDKDKDKD koptum
Bende de öyle üstene gidiyorum öldürmeyen acı güçlendirir mantığı
Dimi insan kendini daha haşin hissediyor
Aynen öyle ben çoğu konuda öyleyim acının üstüne giderim ya da korkumn belki acı çekmeyi Seviyorum bilemedim
Bize mazoşist demişler hak da veriyorum ama çikolata dışında katlanmam açıkçası
Sadece bir sebepten mazoşist olunma seninki. zevkidn ödün vermeme ki mazoşistlkte kötü bişey değil
Bence de ama sende olma bırak bu mazoşistliği gel ticaret yapalım
Ne ticareti 😀
Kaçak çikolata tacirciliği
Neden olmasın merdiven. altnda üretelim ortak 😀
Yok direkt alıp satçaz doğuda kesin onun da kaçağı vardır sormak lazım
Yok maalesef biliyorum 😀
Şey bu cellatına aşık şey neydi
Benmişim o
Mazoşizm
Diyosun:(
Acıdan zevk almakta bir tür aşk denilebilir ve bence aşkın gerçek açıklaması da bu.
Allahııım allahımm ateşlere yürüyorum
Ateşin olduğu yere Allah'ın bakmıyor
O yüzden haber vereyim dedim gözden kaybolmadan
Ateş seni çağırıyor
Burgerkingle mükafatlandırılacaksam giderim
Yok be onun burgerleri hiç hoş değil
Nereyi önerirsin
Ben kendim yapıyorum. Ama sana kendimi önermem doğru olmaz. Gurme burger tercih ediyoruz arkadaşlarımla burger yemek istediğimizde genellikle. İstanbul'da isen lokum burger deneyebilirsin
Teşekkür ederim yaşadığım yerde şube var mı bakarım. Burgeryiyelim de güzel diyorlar bilmiyorum sever misin
E5 kenarında olandı sanırım 😅 evet o da güzel. Görüp bedelini odedigin ürünü aliyorsun sırf bu bile ayrı bir tatmin yaşatıyor insana.
Evet sınırsız su katılmış içecek fikri de güzel hiç değilse fazladan para baymıyorsun
Antalya'da yaşarken pizzacilar vardı tek fiyat yediğin kadar pizza ve içe bildiğin kadar içecek şeklinde... O günleri özledim
Bayılıyorum böyle yerlere, üniversite zamanlarında mı oradaydın
Üniversiteyi bıraktıktan sonra. Kendimden kaçıp kendimi ararken
Pizza biricik yoldaşın olmuş ben de mezun olunca kendime gelmeden iş aramaya başlarım herhalde. Malum hayatta kalmak zorlaştı bir porsiyon parasına bir lokma denk düşüyor:')
Okurken birkaç teklif almıştım ben ama okulu bırakınca hiç birinin bir onemi kalmadı
Buradan bakınca maceralı bir hayata benziyor seninki, üstüne çikolata karşılanacak tatta bir hikaye
En fazla çorba olur
ayyaşlıktan kim ölmüş bir kase çorba sonrasında hop yeni kadehlere hazırsın
Alkol deme bana 🤣 bana yaramıyor
Belli ayyaş dedim kokusunu aldın msnsjsjsn
Negatif etkiliyor beni
Ben de mide hassasiyetinden dolayı sevemiyorum, içebilsem yarayacak da bana işte hayat...
Geçmiş olsun. Hiç bir şey kaçırmıyorsun
Teşekkür ederim. Bence de haklısın, şuuru kaybetmeden hayatı yaşamanın daha zevkli bir yanı var.
Yoo şuur kaybı güzel bir şey. Mesela az önce animeye dalıp burayı unuttum 😅
Kimyasal bir değişim olmadığı sürece haklısın. Ben de muhteşem yüzyıla dalmaya gidiyorum
Naturel , chemical açıkçası bazen hayatı çekilir kılıp kısaltan şeyler bence insanlığın ihtiyaç duyduğu şey. Belki böylece kısalan hayatta manevi kaygıların peşinden koşmak yerine anı yaşamayı öğrenebiliriz
O kadar doğru dedin ki üstüne ekleyebileceğim hiçbir şey yok
İyi seyirler dilerim
Mazoşistlik.
Kendime yakıştıramadım
Dışını yaptır öyle acıya nasıl dayanion
Randevu aldım daha var:( gülü seven dikenine katlanıyor be ldkksdn
Bende atom seviyom muzlu sütü çok iciyom sonra enerji patlaması yasiyom iste
İçinde tutup kanser olacağına sal dışında konser olsun
Allah seni napsin sesiz güldüm ya :) Allah senide ağrılarından kurtarsın emi
Sağ olll ne demek fmdmewjdj
Erkek gibisin diyer kizlar gibi sıkıcı değilsin harbisin diyelim sana
Çikolatayla ilişkimizde aktif olduğum tescillendi yani
Ban herturlusu uyar senle çikolata yemeyi bırak çikolata bamyosu bile yapılır :) çikolata cenneti nerdensin
Sana gülden karaböceğin sen evlisin şarkısını öneriyorum dmdmdm
Yok beh evlenip basımımi yakım
Niye başın yansın ldkdmdn
Tek ilişki bana göre del ya '(
Doğru insan bulmamış seni belli inş bir gün bulur da bu zamanları hatırlayıp dalga geçersiniz
Sen evlimisin
Evli sayıyorum kendimi
öyle bişe ilk defa duydum ya :(
Yani okul olmasa ve imkanımız olsa evliydik o yüzden öyle dedim
Azı kokan biriyle evlenme kene si olsun
Nasıl jskwmsmd anlamadım
Kiraya işi gücü yoksa evlenme
Daha mezun olup iş bulacağız işte birkaç yıl daha var. Mecbur kirada oturacağız ama ev alacak para kimde var:(
Sizin işiniz zor ozaman
Çok zor ya düşünmemeye çalışıyoruz ama gelecek geliyor malumun mdnsjs
Kira kabul etme sevsende evlenme kendine acimiyonmu erkeye bişe olmaz
Takma dişle de yemeye davam edersn ilerde
Takma dişi çürütecek ilk insan bile olabilirim bu vizyonla dnxndn
enayilik sgjs
Saol ya kanka aşkımla dalga da geçtin
shafhfda fake instan var mıı kanka
Ben fake değilim tm mı? Ekfdwkjd
ghadhdfh gerçeğini ver o zaman bi konuda fikrini alcam hızlıca
Nnayırrr hür bir kadın oluşuma bakma ben de koca lafından çıkmıyorım
aa sevgilin mi varrr
Evettt niye 3 r ile yazdın sevgilim oluşuna ekstra sevindim mfkssmsndj
afdjafhadfh sevgilin olmaması gereken bir fikir alış verişiydi üzüldüm ondan
Hislerimde haklıymışım bak mdndne biri gider biri gelir sıkma canını
var mı önereceğin iyi yorum yapacak biri fhadfhafh
Bu sitede sigma takıldığım için yok bi arkadaşım 🤡
hjadfhafh anladım bacım başarılar hayatında
Teşekkür ederim dualarım seninle
sağolasın
Emerek ye
Bazen ekmeğe sürüyorum o zorluyor işte. Neyse dişçim bu aşkı cennete çevirecek
Ekmeğin arasına fındıklı çikolatayı komple koy, tost makinasında basıp ye.
Haklısın sevgi emektir ancak biz daha çok günübirlik takılıyoruz öyle zahmetlere gelemem cnmfndj
Mükemmel oluyor denemelisin
Kendime hazırlayacağım bir sonraki tost bu olacak teşekkür ederim