Sporcu besinlerim benim için çok önemli hepsi bebeğim gibi. 🌸

Sporcu besinlerim benim için çok önemli hepsi bebeğim gibi. 🌸

Hayır yok, hayatımda bir kere protein tozu aldım 150 gram kadar onu da unutmuşum bozulmuş. jsjsj
😅
Yarışma düşünüyor musun?
Yok ben tamamen kendi gelişimim için yapıyorum herhangi bir yarışma hedefim yok
Anladım zaten para da vermiyorlar ya. jsjdjd 3.000 € sadece.
Verseler bile istemem açıkçası yarışmaya girenler baya sıkı diyete giriyorlar çok zor bir süreç ben o derece diyet yapacak biri değilim açıkçası doğru bulmuyorum ve o kadar kası da kadına yakıştırmıyorum, hafif kas benim için ideal.
Evet tanıdığım birçok kadın var %8 yağ oranına düşüyorlar bu bir kadın için nerdeyse imkansız, 800 kalori alıyor ve 2 saat kardiyo yapıyor. Cidden çok zor. En iyisi bence de, fiziğin gayet iyi ve ideal.
Bazı takip ettiğim fitnessla uğraşan kadınlar var ve tam ideal fiziğe sahipler ne aşırı kaslı ne de kassız ideal kıvrımlı sporcu kadın fiziği, olması gereken bu bence. Yarışma hedefi olan kadınlar o kadar fazla kas yapabilir bu normal ama hedefi olmayan yapmamalı bence.
Bence de haklısın, ben Mısra (Bayındır) Power, Berfin Sarıkaya ve Duygu German var onları çok beğeniyorum.
Evet gerçekten iyiler ve olması gereken sporcu kadın fiziği onlar.
Aynen öyle 🌸🙏
🙂🙏🏻.
Teşekkür ederim Vişneli Browni. 🌸🦋
Var tabi. Ama benim besinlerim hep çikolata gofret kek tarzı kahve yani şeyler 😄
Teşekkür ederim 🌸
Cevap
19Cevap
Yakında bende spora başlayacağım bu besinler olmadan spor olmaz mı gadası
Olur ama bunlar takviye olduğu için daha iyi.
Bende zaten halihazırda göbek ve yağ var onları kasa döndürmek zor mu
Yağ kasa çevrilmez öncelikle o yağı kardiyo ile yakman lazım sonra kas çalışman lazım.
Hmm anladım teşekkürler 🙃
Spor yorucu olmuyor mu zaten? Uyku için takviye almanın sebebi ne?
Deep sleep uykuya dalmakta zorlananlar ve uyku kalitesini artırmak için
Evet sağlıklı atıştırmalıklarım iç bir dolabım var.
Normal dolabıma koyuyorum zaten bi proteinim var o kadar
Abur cubur dolabm var sayılır mı haha
Sayılır aşkım bende arada bu dolaba abur cubur sokuyorum hep böyle değil 😅
Her eve Çikolata odası istiyorm
Evet aşkım mükemmel olur
Dolaptan başka yok öyle
Yoo mutfakta ortada duruyor 😀
Yatağımın baş ucunda onlar
proteinocean kötü bence ya
Kuruyemiş için var 😛.
Gardroba koyuyorum altı üstü 3-5 hap, protein tozu
Bu kadar çok şey kullanmaya gerek var mı
Bu nedir ya bunların hepsini kullanıyomusun
Acilen birakmasilin o ptoteinleri
Naptin sen ya reis dhjkk
Napmışım
Bu foto, sanat eseri
Yok henüz
Olmaz mı
Hayır
Sporcu besinim yok
Hayır yok 😂
Yok bee
Evlatlarr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar