
- Bayramlar çok güzel bir bayramdır, aileyle birlikte eğlenme zamanıdır, pastalar alınır veya hazırlanır, tatlılar getirilir ve dağıtılır, bir araya gelir ve bu güzel günü güzel bir ruh haliyle kutlarız :)
Bayram sofraları konusunda küçük alışkanlıklarınız, hazırlıklarınız, alışverişleriniz neler, tatlı dağıtıyor musunuz :)?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
pasta yapmam sarma sararız favori tatlım kalburabastıdır çikolata ve kolonyada aldık mı alışveriş bitmiştir
☺️ tamam çok iyi
evet kekler ya hazır
satın alınmak
ama sarma da güzel; çikolataları ❤️ dağıtıyor musun?
evet çocuklar geliliyor onların özel poşetleri var poşetlenip veriliyor
❤️ Bu bayramı özellikle seviyorum çünkü Ramazan ayının sonunu kutluyoruz :)
çünkü aileleri ziyaret ediyoruz ve değerli anlar yaşayarak birbirimizden keyif alıyoruz
ama bu parti gerçekten çocuklar için yapılmış, onlar için küçük çantalar hazırlandığını söylemen beni çok gülümsetiyor :)
hem dayım hem ben sevdiğimiz için annem bisküvili pasta yapacak
☺️ tamam
Ece çikolatan varsa bayramlaşmaya geleyim..
☺️ Peki ailenizin yaptığı özel şeyler var mı?
Eskiden ev baklavaları yaparlardı. O zaman yokluk vardı, kıymetliydi sürekli yapılmadığından. Şimdi her istenilen zaman yapıldığı ya da ulaşılabilir olduğundan yapmak için illa bayramı beklemiyorlar ama az da olsa bayrama özel baklava yaparlar hala.
:) Ev yapımı baklava en güzeli 😁
Ece çikolatan varsa bayramda elini öpmeye geleceğim, unutma.
Ellerimi kimsenin öpmesine izin vermiyorum,
Ben sadece bayramda kadınları yanağından öperim
erkekler benden çok uzakta 😁
Naz etme daa. Ece çikolata istiyorum. Sözün olsun:)
Benim için bu bir prensip ve değer meselesi :), Ben bütün erkeklerden uzağım, sadece ailemdeki erkeklere ve yakın erkek akrabalarıma yakınım 😁 ve ben bile onların bana bunu yapmasına izin vermiyorum. Bazen iyi niyetle yapılan ama yine de kaçınılması gereken şeyler vardır ve bunlardan kaçınmak en iyisidir.
Büyüklerimize saygı duyuyoruz
Tatlılar, asma yaprakları, çikolatalar dağıtıyoruz
çocuklara küçük şeker torbaları dağıtıyoruz
Ve eve geldiğimizde güzel bir bayram sofrası kurulur, yoksa çıkıp oradaki aileleri, akrabaları ziyarete gideriz. Ama çikolata güzel ve o gün dağıtılıyor evet, yani dağıtmak başlı başına bir toplumsal damga 😁
Oysa beni mutlu edecek olan sadece ece çikolataydı bu hikayede🥹
ama çikolata 🍫🍫🍫 hala dağıtılıyor :)
o yüzden büyük bir gülümseme verin 😊
Bayram herkese güzel ve cömerttir
Ya abla şu ECE ÇİKOLATADAN istiyorum ya. Bana ECE ÇİKOLATA alacak mısın almayacak mısın?
Elbette,
bu çikolata olacak
ece !!! Bu çikolata kremamsı ve çok güzel, fındık çok güzel,
Sana biraz alırım 😁
Biz bu milletin evladı mıyız, değil miyiz?
İçimizde paylaşmak ve kardeşlik yoksa geriye ne kalır? Evinizde hazırladığınız baklavadan bana da verir misiniz?😁
Yapay zeka gibi yorum yapıyorsun. Korkutuyordun beni:)
ha ha hayır yazarken tembel değilim bütün fark bu 🙃😁
ama baklava hakkında cevap vermedin
Şimdi sana kızacak olan benim kardeşim 😁
Abla İzmit’e gelirsen sütlü nuriyenin mucidinden sütlü nuriye ısmarlayayım sana.
:) Allah razi olsun
Çok güzel, teşekkür ederim.
Her şehrin kendine has özellikleri ve güzellikleri var, doğru.