Benimle dışarı çıkma şerefine nail olduktan sonra bana ne ısmarlardınızz? En güzel menüyü oluşturanı kendimle date’e mi çıkartsam 🤔.
🎀Bacikolarim öncelikli🎀

Benimle dışarı çıkma şerefine nail olduktan sonra bana ne ısmarlardınızz? En güzel menüyü oluşturanı kendimle date’e mi çıkartsam 🤔.
🎀Bacikolarim öncelikli🎀

Sizinle Kanlıca tarafların da sahilinde, dalgaların kıyıya vurduğu, martıların süzüldüğü Osmanlı gelenekleriyle bezenmiş otantik bir Café-Kahve’de buluşurduk. Yanız da közde Mis gibi kokan kahvemiz ağır ağır pişerken sizin ile önce mekan hakkında konuşmayı başlatıp, sohbet eder iken... "Aslen nerelisiniz" diye başlayıp birbirimizi daha yakından tanırdık. Harika olmuş Osmanlı usulü Türk kahvelerimizi yudumlarken çalan canlı müziğe kulak verir, 'Ne güzel çalıp söylüyorlar!' diye ortamın atmosferinde alışırdık keşke her yerde böyle güzel mekanlar olsa ve insanlar böyle yerlere gelip gerçek bir sosyal yaşamı yaşama imkanı bulsa diye dert de yanardık. Ha birde belki de sahneye çıkıp birlikte bir türkü bile söyleye de bilirdik...
"Ancak Ben Evli ve evliliğimden son derece memnun mutlu mesut birsiyim sadece bu yönde isteğinize bir cevap vermek için yazdım"
https://www.youtube.com/embed/ZpR0lrBlGfESon paragraf …:)
Çok osmanlı olmuş bu biraz içim bayıldı
Ya sen sorularıma geliyorsun arada kanım sana ısındı senden hiç negatif enerji almadım hatta dur takip de edeyim sana dünyaları ısmarlayasım geldi. Önce bizim lokantada esnaf kahvaltısı sonra güzel bi kahve sonra en sevdiğin yemeği ardından çay ya da milkshake ısmarlar günü de bardakta mısır ve dondurmayla bitirirdik🌸
Ay ayy ayyy şımardımm sjsjs. Bu menüye de okeyim ne zaman ısmarlıyosun🫱🏻🫲🏼
Bugün olsun şimdi 🫠🌸
Ayy AliceMixfield! Şeref dediğin bizim için 🤍. Seni şöyle güzel bir Urla turuna çıkarırdım! Önce minnoş bir kafede enfes kahve buluşması yaparız. Sana yerel kahvelerden bir "latte art"lı cappuccino sipariş ederim, yanında da mutluluk veren bir cheesecake. Finalde ise Urla'nın imza tatlarından sakızlı muhallebi… 🤤 Hem hafif hem zarif!
Sonrasında tatlı tatlı sohbet eder, yerel esnafı selamlarız. Nasıl ama, gönüller birliği için ideal, değil mi? 🩵 Date’e çıkaracak mısın şimdi? 😏🎉
Cevap
29Cevap
Bi bardak su.. malum boykot edilen yerden olmamak şartıyla tabi
Niye su ya
Ağlattın
Madem çıktık dışarı, sen ne istiyorsan onu ısmarlarım.
Bilmiyorum sen söyliceksin ben olur olmaz dicemm
Olur bi deniyim
Lahmacun yerdik yanında çiğ köfte 🤤
Lahmacun olurr
Seninle dışarı çıkma şerefine nail olsaydım sana kahve ısmarlamak isterdim. senin de iznin olursa tabi ki de. birde iskender
Olur bunu kabul edebilirim
Teşekkürler 🙏✨
Seninle birlikte dışarı çıkmış olsaydık önce bir cafeye oturup çay/kahve içerdik. Bu süreçte senin ne yemek (ler) sevdiğini öğrenirdim. Daha sonra ise, biraz seni Gratis'in önünde beklerdim gibi. 🙃
Daha sonra ise, güzel bir restoranda sana sevdiğin yemeği ısmarlardım. Ben etçilim. İskender, kanat en sevdiklerim. Seviyorsan bunlar olabilirdi veya daha güzel senin sevdiklerin hani. ☺️
Yemekten sonra ise sana güzel bir buket alırdım, mutlu olman benim için önemlisi olurdu çünkü.
En son da tatlımızı yer, seni evine bırakırdım. ☺️
Ben Gratis sevmiyore ama genel hatlarıyla iyi gibi
Hadi ya, o zaman alışverişini hangi yerden yapıyorsan orası olsun diye değiştireyim.
Teşekkür ederim, "iyi gibi" bu zamanla "iyi" olur sanırım. 🙃
Bir espresso halk kahvesi alırız.
Halk kahvesii en sevdiğim 🥳
Önce kaburga dolma ve kutlık yemek olarak.
Soğuk meyan kökü suyu içecek olarak. yemekten sonra.
Üstüne bir künefe.
Kapanışı dipek kahve ile.
afiyet olsın.
Künefe olur
Abonman kartımı basarak şöyle bi metrobüs turu attırırdım sonrasında şahsıma ait makarna tariflerinden bir makarna patlatırdım
Aman tanrım bu teklif kaçmaz
Bişi ısmarlamazdım senide alıp lunaparka giderdim dönme dolaba binerdik
Oluurrr
Pammmık şeker yemicez mii
Bana yok mu peki pamuk şeker
Size içecek veya yiyecek ısmarlamazdım. Koşu yapardık müsait bir güzergahta.
Red edildi
Benimle dışarı çıkma nailine! Bunu saraçhanede pankartta nasıl yazmadık akıl edemedik ya
Bu akşam için yazılsın ✍🏻
Kahve ısmarlardım bide et seviyorsan kebap falan yerdik
Severimm
Fukarayım ben gel evde tavuk döner ayran yaparım sana 😂
Kız dedikodu varsa olurr
Şerefine nail olmak derken acayip egolusunuz
Aynı zamanda narsistim de
Balık ekmek sonra aksam tekneyle boğaz turu sonra baş başa kahvemizi çayimizı yudumlarken İstanbul manzarası
şimdi be etçiyim
Bayramoğlu Döner giderdik
Hafız Mustafa 1864 Sirkeci tatlı yemeye
Bruno Cookies, Kalamış kahve içmeye
Cok guzel et yemekleri olan mezih bir yer biliyorum. Yaninda kirmizi sarap. Daha sonra kesin meyhane yapariz ama 😉
Alköl tüketmiyorum
Waffle yerdik senle çiçek 🌸
Olurrr severim🥳
Hiçbişey, ne bana ısmarlanmasını kabul ederim ne de birine ısmarlarım
Valla şu anda kandil simidi ile çay ısmarlardım
Susamlıysa olurr
Adana dürüm acılı şalgam..
Ağzım yanar
Salep içelim ve tiramisu yiyelim tam da şu an canım çekti 😅
Ben niye ısmarlıyorum. Paran mı yok
Yok bitirdim
Hatıra kalacak bir bileklik
Yemek istiyooom
Sen iste sana sınırsız her şey 😇
Bana her şey sınırsız zaten önemli olan sizin gönlünüzden ne geçiyor🤔
Senle güzel bir yemek yiyelim kız gel en güzel restoran şaraplı etli 😇
Alköl tüketmiyorum tşklr
Cebimde yoktu senin cebinden aldım
Yazıklar olsun
Ayıp 😢
Latte ve çikolatalı pasta
Ramazandayız iftardan sonra gel
Senin paranı yerdim sana ısmarlamazdım
Yazıklar oldu
Şerefine nail olmak derken
Kokorec
Severim he
Çikolatalı pasta ve Latte
Köşedeki büfeden su dahi ısmarlamam
Çay ısmarlardım
Salep
ice caramel latte
Bilmemm
Double espresso
Boza severmisiniz
Hicbir sey karsilikli odenmeli
Sevdiğin yemekler tatlılar ve sınırsız kahve
Hiçbir şey
Ne olur bu şerefi bana lütfedin hunkarim
Latte ve kuruvasan
Mantı.
Bomba yerdik sjsjs
Birlikte pizza yeriz
Muhalebi
Salep
Kedi maması
Pılab tabuk
Sucuk tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?