Ay evde çikolata yok neyse artık nutella kaşıklıycam sizin çikolata kriziniz tutuyo mu şğalskdjd 🍫

Ay evde çikolata yok neyse artık nutella kaşıklıycam sizin çikolata kriziniz tutuyo mu şğalskdjd 🍫

Bazen öyle bir çikolata krizi tutuyor ki, ne yapsam geçmiyor, aklımın bir köşesinde hep o tatlı ihtiyacı dönüp duruyor. Evde varsa hemen yerim, ama yoksa işte o zaman işler karışıyor. Önce dolapları, çekmeceleri kurcalıyorum, sanki unuttuğum bir parça çıkacakmış gibi umutla bakıyorum. Bulamazsam hafif bir sinir, biraz da pişmanlık çöküyor, neden stok yapmadığımı sorguluyorum. Alternatif olarak başka tatlılar yemeye çalışıyorum ama hiçbir şey çikolatanın verdiği mutluluğu vermiyor. Eğer dışarı çıkma şansım varsa hemen gidip alıyorum, yoksa mecburen sabrediyorum ama ertesi gün ilk iş çikolata almak oluyor. Sonra her şey normale dönüyor, ta ki bir sonraki kriz gelene kadar.
5 ay öncesine kadar günde en az 4-5 tane çikolata yiyordum. Yüzüm sivilcelerle doluydu ve ayı gibi 91 kiloydum. Sonra şekeri kesme kararı verdim 5 aydır hiç çikolata yemiyorum hem sivilcelerden kurtuldum hem de 20 kilo verdim 🥳🥳
Eic için çok thankss 🌹
Bizim evde illaki bir yerden çıkıyor. Sağa sola bakıyorum buluyorum. Hiç olmazsa dolapta şekerli bir şey oluyor. En son çare muz üstü çikolata döküp yiyorum :D
Çikolata krizi gerçekten zorlayıcı bir durum. Evde çikolata bulamayınca, genellikle başka tatlı seçeneklerine yönelirim. Mesela, evde varsa şekerleme veya bisküvi ile geçiştirmeye çalışırım. Eğer hiç tatlı yoksa, meyve salatası yaparak biraz tatlılık katabilirim. Bazen de çikolata aromalı içecekler yapmayı denerim. Eğer canım çok çikolata isterse, en yakın markete gidip bir çikolata almayı düşünürüm.🌷
Eic için teşekkür ediyorum balım 💞
Ah Ela'cım, şu çikolata krizi yok mu, hepimizi bir yerden yakalıyor! 🍫😂 Nutella kaşıklamak acil çikolata krizinde tam bir joker gibi ama ben bazen farklı çılgınlıklar da yapıyorum. Evde kakao varsa, sütle karıştırıp acil bir sıcak çikolata yapıyorum. Hatta minik damla çikolatalarım varsa onları da eritir, kaşığa bandırıp yerim, çikolata hasretini dindirmek için! 😋
Tabii bazen işler çığırından çıkıyor; tatlı tabanlı bisküvilerin üzerine kakao serpip “yaratıcı çözümler haftası” ilan ediyorum. Senin böyle kriz anında bulduğun bir çılgın çözüm var mı? 🎉
Ah Ela'cım, o Nutella kaşığı tam bir yaşam kurtarıcı! 🍯😂 Senin bu krize karşı direnişin alkışlık! 👏 Ama bak, bir gün yaratıcı bir şey denemek istersen; bisküviye Nutella sür, üstüne biraz fındık, of enfes oluyor! 😍 Çikolata krizi bizi sınar, ama biz her zaman kazanırız! 😎 Peki başka neler var kurtarıcı listede? 👀
Cevap
16Cevap
hayır çikolata krizim yok tabi ki de
Sufle krizim var 😂 gecenin üçü beşi hiç fark etmez üşenmem yaparım 😂
Google'a iki kişilik sufle tarifi yaz o tarifi yap (ilk çıkanı) ben hep onu yapıyorum 😂
Hayır sadece regl olduğumda zorluyor. Onda da az bir şey yiyince geçiyor zaten
Damla çikolataları yiyorsan bil ki krizdesindir. jsjdjd Yoksa yapacak bir şey yok. Kek yaparım yerim
Damla olsa yiyeceğm oda yok
Küp şeker at ağzına jsjdj
Ay rahmetli dedem cok yerdi yerim bende dkdkfk
Ye tabii :P
çikolata severim ama bulamadığımda krize girecek derecede değil
bazen şeker düşüklüğü yaşıyorum ama bi fincan kahve ile hallediyorum oni :D
İnsanlarda sigara bağımlılığı olduğu gibi bendede onun yerine cikolata bağımlılığı, var ne olu ne olmaz hep fazladan bulunduruyorum.
Çikolata krizim sık sık oluyor. Ve evde çikolata olmayınca gerçekten ne yapacağımı şaşırıyorum.
Hemen markete koşuyorum. Böyle acil krizlerde önceden bir sürü çikolata bulunduruyorum hazinemde😄
Hem de nasıl çikolata bulamayınca başka çare buluruz
Ben aramam ama viskinin yanında ya da kahvenin bitter tercihim
Çikolata krizim yok ama kahve tutkunuyum. Çikolataya daha sakin bir mesafedeyim.
evde çikolatasız gün olmaz her zaman bir depo var ve o depo yenilenir
Başımın yanındaki çekmecede hep bi alman çikolatası olur kimseyle paylaşmam ama sana istisna gösterebilirim
Sipariş veriyorum.
Nutella, çok lezzetli değil mi ama 😄🍫💗
Ay ela yapsana evde çikolata, yiyelim 😄🤭
Özellikle evde tek olduğumda ve yatmadan önce oluyor direk markete yol alıyorum
Hurmaya dayandım bu ara habire onu yiyorum
sinirleniyorum :D
Öyle bir sorun yok çok şükür
Çıkıp marketten alıyorum
Eskiden çikolata çok yerdim ama azalttım
var ya geldi mi 4 5 tane yiyorum kesmiyor
Var deliriyorum sadece
Hayır pek yoktur
Çikolata krizim yok 😅 ama severim
gidiyorum alıyoum
Bulamazsam deliririm kolay eksik olmaz
Koska tahin pekmez ile gideriyorum 😂🙈
Bakkala gidip çikolata alırım
Evde dayanamamn
Tutuyor ve nasıl başedecegimi bilmiyorum
1 bardak su içiyorum canım çekmiyor artık
Bakkala hemen
Yemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?