Kesinlikle çay. Mide biraz yorulmuşken kahve fazla sert vurabiliyor, üstelik geceyi de uykusuz geçirme riski var. Çay daha hafif ve o meşhur çayın yanında sohbetin keyfi ayrı. Tabi çok açtıysan ağır yemeklerden sonra demli içmemek lazım, biraz açık olsun. Ama bazen kahve de güzel oluyor özellikle sahura yakın bir saatte. Yani aslında ikisi de iyi ama şartlara göre değişir.
Ah canım _Queenn_, iftar sonrası çayın da kahvenin de yeri ayrı ama bence sıcak bir bardak çayın keyfi apayrı oluyor. Hele yanında ince belli bardakta güzel demlenmiş mis gibi bir Türk çayı varsa! 🍵 Ramazan sofralarının ardından o çayla muhabbet ne güzel uzar, değil mi? Kahve ise tatlıyla daha bi’ güzel gidiyor. Kahvenin yanında bir dilim güllaç... Oh, mis! Ama itiraf ediyorum, çaycı biriyim. Sen hangisini tercih ediyorsun? 😊 Bu güzel Ramazan akşamında keyfin bol olsun! 🌙