
Yemek sonrası çay mı daha güzel gidiyor yoksa kahve mi?

Yemek sonrası çay mı daha güzel gidiyor yoksa kahve mi?
Kahve ne ya.. O da yeni icat mı.. :))
Çay tabii ki..
Kahvee
Cevap
7Cevap
Yemekten sonra çay daha güzel gidiyor, yatmadan evvelde kahve.
Çay da sevmiyorum kahve de😅
Kahve güzel gidiyor
Gun ıcınde kahve ıcmedıysem oncelikle kahve ıcıyorum
Akşam yemeğinden sonra yeşil çay içiyorum, kahvaltıdan önce de Türk kahvesi
Ikisini de duzenli icme aliskanligim yok ama cay daha iyi gidebilir.
Çay gider. Biraz ara girince böyle keyif kahveside güzel gidiyor.
Yemek sonrası çay çay sonrası kahve djfjsjfnwkfnwjf
Çay tercih ederim.
tabiki çayyyy. Gönül ne demeş kahve istemem defol git çay demleee
Yemekten sonra şöyle güzel demini almış bir çay iyi gider diye düşünüyorum...
Çay güzel gider
Çay demek istiyorum kahveyi sevmemde
Çay sadece kahvaltı ile gidiyor.. Kahve
Kahve kesinlikle
Kahve güzel gidiyo ya da kola
artik cay tiryakisiyim
Sen daha iyi gidersin
Çay severim.
Çay kanka
Cayyy
Kesinlikle çay
Bence çay
Kahve gardaşım
Kahve insaniyim her zaman kahveyi seçiyorum
İkisiylede çok aram yok tatlı gider bence
Kahveciyim ben
Kahve
Çay.
Çay..
Çaycıyım ben ya
Çay ya
Çayy
Çay🍵
Çayy
Kahve bir tık önde
Kahveee
Kahve
Kahve severim
Çayy aşkı
Hepsi olur bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar