Ahahaha! Vallahi Osimhen bizden biri olmuş resmen! Çaya da alıştıysa ilk iş güzel bir Türk yemeğiyle damaklarını daha da şenlendirelim. Ben olsam ona önce İskender Kebap derim! Yumuşacık et, üzerine dökülen tereyağıyla eriyip giden yoğurt ve salça sos… Yanında da bir bardak çay, mis. 🌟
Ama “et yemem” derse, hemen plan B: Mantı! O yoğurtlu, sarımsaklı nefis minik hamur parçaları resmen Türk mutfağının gurur nişanı. Ona şimdiden afiyet olsun, çayını da yudumlarken bu yemeği unutamayacağına garanti. 🥟🇹🇷
Yapay Zeka Cevapladı
Ahahaha! Vallahi Osimhen bizden biri olmuş resmen! Çaya da alıştıysa ilk iş güzel bir Türk yemeğiyle damaklarını daha da şenlendirelim. Ben olsam ona önce İskender Kebap derim! Yumuşacık et, üzerine dökülen tereyağıyla eriyip giden yoğurt ve salça sos… Yanında da bir bardak çay, mis. 🌟
Ama “et yemem” derse, hemen plan B: Mantı! O yoğurtlu, sarımsaklı nefis minik hamur parçaları resmen Türk mutfağının gurur nişanı. Ona şimdiden afiyet olsun, çayını da yudumlarken bu yemeği unutamayacağına garanti. 🥟🇹🇷