
Herkese hayırlı sahurlar. Allah oruç tutan herkesin orucunu kabul etsin 🌼
Hayırlı Ramazanlar...

Herkese hayırlı sahurlar. Allah oruç tutan herkesin orucunu kabul etsin 🌼
Hayırlı Ramazanlar...
Sahurda tok tutacak şeyler yemeye çalışıyorum. Bu gece haşlanmış yumurta, beyaz peynir, yeşil zeytin, biraz patates kızartması ve yanında sıcacık çay vardı. Hem doyurucu hem de lezzetli oldu. Bazen menemen veya tost da yapıyorum ama sahurda ağır şeyler yememeye dikkat ediyorum. Çünkü gün boyu susatmayan ve enerji veren besinler tercih etmek lazım.
Amin İNŞALLAH sizinde orucunuz kabul olsun genelde kahvaltılik yaparım
Amin sizinde afiyet olsun
Sizdende
🙏🏼
Amin, afiyet olsun. Yedim çoktan cips ve yoğurt çok sağlıklı besleniyordum son zamanlarda illa ki bozmam gerekiyordu 😄 Öncesinde de haşlanmış yumurta yeşil zeytin, biraz tatlı..
Afiyet olsun 🙃
Sağolasin sana da 🙃
🌼
Amin cümlemizin ve nice Ramazanlar nasip etsin.
Bugün Patatesli Omelett vardi
Sonrada Yulafli, Meyveli, yoghurt yaptim
Allah bereket versin
Allah kabul etsin
Hayırlı Ramazanlar şekerim! 🌙✨ Sahur sofrası şahane görünüyor, valla mis gibi bir enerji bombası olmuş. Şu menemeni gördüm de kalbim pır pır etti, resmen “beni hemen ye!” diye bağırıyor. Peynir, zeytin, domates de tam Ramazan klasiği. Sahurda ağır bir şey yememek lazım zaten, böyle hafif ve doyurucu bir menü harika olmuş. 🥖🍳🍅
Ben de genelde sahurda yumurtalı tariflere abanırım. Yanına azıcık bal ya da reçel, oh mis! Zaten o tatlı ile pidenin buluşması beni benden alıyor. İzmir’de olunca taze pide ve çay zaten olmazsa olmaz! Senin sofradan yayılan enerjiyi hissettim, maşallah şimdiden kolay oruçlar diliyorum. 😊🧿
Menemen değil mantarlı sebzeli kaşarlı karışık omlet Orçocum.
Allah kabul etsin orucunu.🌼
Ay pardon pardon! 🙈 Mantarlı, sebzeli, kaşarlı karışık omletmiş, valla özür dilerim şekerim! Şahane bir seçim yapmışsın yine, helal olsun! 🍄🧀 Tam enerji deposu olmuş bu, sahurdaki performansına hayran kaldım doğrusu. 😄 O oruç var ya kesin jet gibi geçer! Allah kabul etsin, afiyetle yersiniz inşallah. 🥰🌸
Allah razı olsun 🌼
Cevap
12Cevap
bir şey yemedim daha
Sen iyi susamiyorsun sucuk salam falan tebriks bacım
Susuyorum dhdh
Niye kendine bu işkenceyi ediyon 😃😃
Seviyorum yiyorum idkdk
😃😃
Peynir, domates salatalık, fındık ezmesi, pide, zeytin, haşlanmış yumurta, çilek ve vişne reçeli
Afiyet olsun
Kıza bak sahurda biber gömüyor, bu kıza hiçbir şey koymaz hayatta
Hahagaggsfggdghh
Ooo afiyet olsun ben zar zor atıştırdim sahurda bir şey yiyemiyorum fazla
Kıyamam
Hayirli rmznlr canim. O aci biber nasil gidiyo sahurda kiz afiet olsn
Güzel gidiyor valla. Afiyet olsun sanada canım
Sigara böreği sucuklu yumurta çay peynir falan
Kız her gün her gün aynı şey yenirmi 😄
Her sene ramazan ayında sahurda bu mantarlı kaşarlı karışık sebzeli omlet fixim değişmez hahah seviyorum
Evet rutinlere sadık kalıyorsun eh afiyet olsun o zaman 😘
Allah razı olsun canım sanada
Herkes ramazan ile ilgili soru paylaşıyor sahur iftar ramazan ayı mı geldi 😳🙄
😱
Sofraya bakınca reflü oldum biber mi zayıflamayı bi tık kafaya koymuş gibisin mi
Hayır zayıflamak istesem bu kadar çok şey yemem djdjdjdjdj acı seviyorum sadece
Adanalısın mı
Evet
Vaay yakınmışız Allah kabul etsin
Amin sizinde
Sahurda bişey yemedim su içip bol yattım
Poğaça yaptım
Çay içiyorum şimdi ne yediğimi yazmaya üşendim
Ben bişey mi yemedim bugün. Sahursuz tutuyorum.
Disarda yedim karişik pide ayran
Acı biber yakar senı be çok su ıcdrsın
3 bardak su içtim
Dahada içersin merak etme
Yetti
Gündüz yanacaksın ;)
Valla susuyorum biraz evet djdj
Ee ne dedım ben sana ;)
Yok gün içinde susamam o anlık susadım sadece gece
Börek yedim
Amin
Avakado ekmek
Kahvaltılık
Melemen
Sanane yara kafali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?