Neden Ramazan da oruç tutmayanların suç işliyomuş gibi gizlice yemek yemesi gerektiği gibi bir düşünce var?

İnsanlar her ramazan yemek yiyenleri restoranları ayıplıyor biz oruçluyuz yemek kokusu geliyo biz oruçluyuz yemek yemeyin biz oruçluyuz su içmeyin diyor hatta Ramazan dışında bile oruçlu olduğı için böyle davrananlar var ve sanki bu bir zorunlulukmuş gibi insanları normal bir şey için linç ediyolar ama bu saçma süşünce nereden geliyor?

Bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?
Neden Ramazan da oruç tutmayanların suç işliyomuş gibi gizlice yemek yemesi gerektiği gibi bir düşünce var?
Cevapla