

03:48 Davulcu abi Ouz-han çalar mısın


03:48 Davulcu abi Ouz-han çalar mısın
Ben hiçbir zaman derdimi alkolle hafifletmeye çalışan biri olmadım. Üç yıl öncesine kadar düzenli olarak namaz kılıyordum, fakat son zamanlarda tembellik edip ihmal ettim. Hayatın koşturmacası içinde bazen insan manevi sorumluluklarını aksatabiliyor, ama içimde hep bir özlem vardı. En kısa zamanda tekrar başlamayı düşünüyorum inşallah. Çünkü secdeye vardığımda gerçekten huzur buluyorum.
Dalga geçeyim mi
Neden
Sahurdaki kafayla o kadar oldu uykulu uykulu kdmkdk
💓
Cevap
14Cevap
ikisi de oldum zaman zaman
Allah'a teslimiyetin çözemeyeceği hiçbir şey yok o bambaşka bir huzur. Böyle basit zevklerin huzuruyla kıyaslanamaz bile.
Alkol kullanmıyorum zaten, secdeye de kandil gecelerinde giderim sadece
Allah içkiyi nasip etmesin. Ben hep Allah'a yoneliyorum
İkisini de denedim ilki daha çok işe yarıyor
Eldivenlemi alıp torba yumruklamaya giden oldum ben.
içki içmiyorum.
Alkol kullanmıyorum
Dertten içmem, keyfime içerim.
İkisinde değil.
Ben içki içmem..
ikisi de değilim
Aslında her 2 si de değil
Secdeye giden oldum dua ettim.
Abdest alıp secdeye gidiyoruz
Abdestini alıp secdeye giden olduk çok şükür
Ben bir yerlere gitmedim be🚬
Islandı seccadem gözyaşlarımla
Tövbekârım su içiyorum 😂
Abdest alıp secdeye giden elhamdülillah🤲🤲🤲
İkisi de şimdi ne diyeceksin bakalım 😄
hiçbiri olamadım
İkincisi
Secdeye giden.
secde
Hiç biri diyelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?