Abinleri iftara çağırdın mı diyen kayınvalideye ne denir?

eltimle aynı apartmanda oturuyoruz. O 4. katta ben de 1. Kattayım kendi evlerimiz olduğu için de ha diyince çıkamıyoruz.
Zaten evimle ilgili de bir sıkıntım yok. Neyse eltimi biraz anlayamıyorum aslında. Evet iyi bir kadın diyorum ama bazen öyle bir şey yapıyor ki nefret ediyorum. 2 tane de oğlu var biri 5 yaşında biri 3 yaşında..
ben 8.5 aylık evliyim 25 yaşındayım eltim ise 7 yıllık falan evli 30 yaşında ama bu ailenin içinde önceden beri de yer aldığı için neredeyse 10-11 senedir de ailenin içinde.

neyse kayınvalidem geçen gün eşimi aradı normalde aramaz ve öyle anne - oğul ilişkileri yok.
kayınvalidem soğuk nevaledir. Torunlarını bi çok sever sevgisini gösterir o kadar.
hal hatır sormak istemiş güya ben eşim konuşurken lavaboydaydım iftar sonrasıydı zaten.
neyse işte birden “ abinleri iftara çağırdın mı “ demiş. Eşim de “ hayır çağırmadım neden sordun öyle bir şey mi duydun “ demiş. O da yok sordum öyle ama beklerler demiş kapatmış telefonu.

biz eşimle konuşup kimseyi çağırmak istemediğimizi söyledik zaten. Annemler var ablamlar var ama bende çağırmadım ve bana neden bizi çağırmıyorsun demediler. Eşim 27 yaşında ve bu zamana kadar aile içinde oruç nedir nasıl tutulur hiç bilmemiş. Ona da vesile olup oruca başladı çok da güzel tutuyor. Eşimin geldiği saat iftara yakın oluyor ve bende oruç tutuyorum ama abisi ve eltim tutmuyor. Onları da çağırmak istemedim açıkcası.
oruçken çok acıkıyorum ve baş ağrım tutuyor uğraşmak istemedim kimseyle.
annesi neden böyle dedi diye düşündüm durdum sürekli.
yani eğer eltim ya da abisi böyle bir şey dedilerse bile kusura bakmasınlar hem oruç tutmayın hem de benden oruç halimle iftara yemeği bekleyin..

Abinleri iftara çağırdın mı diyen kayınvalideye ne denir?
Cevapla