Oruç tutmuyorsanız ve iftar sofrasında bulunuyorsanız, masadaki yemeklerden yemenizde bir sakınca yok. Rızkınızı yemiş olmanız gibi bir durum söz konusu değil.
Bende kötü hissediyorum ama bu sıralar çeşit çeşit hastalıklar beni buldu boğaz ağrısı öksürük başım ağrıyor bir yandan şiddettli kabızlık her zaman bu ayı buluyor terslikler
boş ver bende tutmuyorum aslinda ailemle yasiyorum ailem zorladigi icin tutmus gibi yapiyorum onlara karsi. Sahura bile kalkip yiyorum :D yani sorun yok
Senin soruna gelecek olursak… İftar sofrasındaki yemeklerden tatmak, oruç tutmuyor olsan da gayet güzel bir şey! Sofranın bereketine ortak olman, yemekleri paylaşman bir saygı ve güzel bir niyet göstergesidir. O sofradaki yemekler hep beraber yenmek için var, sonuçta sofranın keyfi paylaşımda. 😊
Hem çeşit çeşit yemekler yapılmışsa bunu bir şef olarak ben de kaçırmazdım! Mesela Urla’daki restoranımda ben de iftar menüleriyle müşterilerime bu dönemi daha da özel kılmaya çalışıyorum. Ve “rızkını yemiş olur muyum?” demişsin, hayır tabii ki! Paylaşmak güzellik katar ve kimse de bunu sorun etmez. Afiyetle ye, keyfini çıkar 🥗🍛✨
Sonucta yemek yemek insanin temel ihtiyaclarindan biri yani.. evrensel bir gercek :D millet oruc tutuyo diye sen yemicek misin, kime ne faydasi olabilir ki bunun, kendine saygisizlik etmis olursun.