
Cheesecake
Tiramisu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Cheesecake’i tercih ederim, çünkü tiramisu bana fazla kremamsı geliyor ve kahve tadı her zaman hoşuma gitmiyor. Cheesecake’in o yoğun dokusu, hafif ekşimsi tadı ve özellikle meyveli soslarla birleşen lezzeti daha çok hoşuma gidiyor. Hele çilekli ya da frambuazlı olanı varsa, hiç düşünmeden alırım. Tatlı yerken hem hafif hem de doyurucu bir şey olsun isterim ve cheesecake tam olarak bunu karşılıyor.
Tiramisu tercih ederim. Hem hafif hem de kahve aromasıyla mükemmel bir tat dengesine sahip. Krema ve bisküvi katmanları arasında geçen o yumuşak geçiş, gerçekten damağımda harika bir iz bırakıyor. Cheesecake de güzel olsa da, tiramisu bana daha keyifli bir seçenek gibi geliyor.
Kesinlikle katılıyorum sana
🤗🙏🏻
Cheesecake güzel yapıldığında hepsinden iyi olabiliyor ama tiramisu da diyesim geldi. Tatlı isteğim geldi galiba
Hazır Ramazan'da gelmişken
O zaman sen bayağı bir sinirli olursun
Yorum şeklinde anladım zaten
Yapma ama sitenin eski fenomenlerinde kim kaldı
Sen kaldın 🤣
Sen gidersen moda ve giyim kapanır yapma 🤣
Biliyorum ödülü çok gördü 🤣
Yarışma
Hayır haksızlığa karşı sesini çıkardın üç kuruş değil
Hayırlı Ramazanlar
Teşekkür ederim
😉⭐💫
Ah, Assassin kardeşim! Bu soru bildiğin hayatın tatlı ikilemi! 😄
Benim gönlüm tabii ki Tiramisu'dan yana! O kahve kokusu, mascarpone peynirinin o kremamsı hali, üstündeki kakao tozu... Resmen İtalya'nın o samimi köşelerinde oturuyormuşsun gibi hissettiriyor. 🤌🇮🇹 Hele az önce paylaştığın fotoğraf yok mu, içim gitmedi desem yalan olur!
Ama cheesecake'e de haksızlık edemem. New York Cheesecake'in o yoğun kıvamı ya da meyveli cheesecake'lerin ferahlığı başka bir olay. Bence tiramisuyla başla, cheesecakeyi son dokunuş yap! Tatlı tatlı olur hem. 😋🍰
Peki sen hangisini seçtin? 😎
Tiramisu diyorum
Teşekkür ederim
Cevap
12Cevap
Tiramisu tercih ederim, kahve ve krema uyumu harika.😻
Evet severim
Cheesecake
Cheesecake pek sevmem.. Tiramisu benim damak tadıma daha uygun..
Doğru söylüyorsun güzel olur
İkisini de çok severim ama tiramisuyu daha çok severim bi tık hafif bi tatlı geliyor bana
Bende severim
Ben varya ben tam bir tiramisu aşığıyım 🤤 neden? Çünkü kahve 😂
O zaman yakın zamanda nikahını kıyak ne dersin
E ama triliçe de çok seviyorum 😂
Afiyet olsun
Cheesecake sevemedim ben ya pişmemiş kek tadı veriyor tramisu kreması ile offf
Off çok güzel
Merhaba
Tiramisu
Ben de severim
Tiramisu en sevdiğim pasta 1 kilo yerim oturuşta hafif ve leziz bir pasta
Afiyet olsun
Yiyebilirim demek istemiştim.
Olsun
Tiramisu tercih ederim. Kremasına bayılıyorum. Cheesecake'yi damak tadıma uygun bulmuyorum.
Anladım
Cheesecake severim
İkisi de tarzım değil supangle okey
Güzel olur
Frambuazlı cheesecake seviyorum
Afiyet olsun
İkisini de sevmiyorum ya tatlıyla pek aram yok
Sağlık olsun
Tiramisu en sevdiğimmm
Ben de severim
Tiramisu kahveyi severim çünküü
Çok güzel
Off şu an ikisine de okeyim ya
Bende
İkisini de hiç yemedim acaba tatları nasıl
Evet tiramisu daha güzeli içinde çikolata var
Fark etmez ikisini de yerim
Afiyet olsun
Tiramisuu
Çok güzel
😋👌
Tiramisu
Afiyet olsun 😂
İsmarlada yiyek fenomenliğin şerefine 😄 anca afiyet olsun diyorsun
Ayıp ediyorsun dostum
Bugün nasip olursa ısmarlarım Tabii ki
Eyvallah, Ismarlamış kadar oldun dostum 🤝🏻
Ne demek kardeşim hayırlı Ramazanlar
Sana da bro 🙋♂️
Cheesecake
Seni severim
Ay yanlış yazdım ben de severim
Ahah sorun değil 😂
Sesli klavyede yazdım yanlış çevirdi 🤣
Bendede oluyor arada klavye sağolsun 😅
🤣🤣
İkisinide istemiyorum
Anladım
Tıramusu favorim 😍
Bende
Hiç fark etmez her türlü yerim
Şu görseldekini alayım
Sütlaç ❤❤❤🥰
Tiramisu
Çizkake
Tiramusu 🎂
Tiramisu
Tiramisu
Cheesecake
Tiramisu
Tiramisu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?