Adını bile sonradan öğrendiğim çocuğa uzun zamandır aşığım ne yapmalıyım?

Okul çıkışı eve giderken yolda bir çocuk gördüm ve dikkatimi çekti haftalar aylar geçti onu hep eve giderken ki dönüş yolunda dershane önünde gördüm ve sevmeye başladım hep onu gormeyi bekledim görmeyince üzüldüm falan. Konuşmak istedim ama cesaretim yoktu klasik utanma tripleri neyse gel git zaman çocuğun gittiği dershanenin Instagram hesabına baktım bulmaya çalıştım bulamadım bir ara arkadaşımla yemek yerken o da arkadaşları ile çaprazımızda oturuyordu kendim gidemedim arkadaşım benim yerime gitti kızlara, o yokken o çocuğun adı ne diye sordu sevgilisi var mı falan filan kızlar da adını söyledi ve flörtü var dediler. Moralim bozuldu ama flörtü var diye bende el çektim kimsenin arasına girmek istemedim flört de olsa. Zaman geçti ve bir şekil çocuğun hesabını buldum ve ona hislerimi anlattım. Tabikide aman aman iyi bir karşılama beklemedim kötü de olmadı gerçi biraz konuştuk ve bir kaç gün sonra bana ilişki istemediğini söyledi bende saldım ama saldığımı düşündüm salamadim aklımdan çıkmadı 1 2 ay sonra tekrar yazdım konuştuk o beni hiç görmemişti fotoğrafımı attım ve bana sen "fake'sin" dedi ardından "benim arkadaşımın 2019'dan kalma fake hesabı var dedi" inanmadı çok gerçek olduğuma işte böyle böyle yap foto at dedi bende atmadım sonra atarım dedim ve attım ama bu çocuk mesajıma sürekli geç bakıyor siklenmiyor gibi hissediyorum ne yapmalıyım?

Adını bile sonradan öğrendiğim çocuğa uzun zamandır aşığım ne yapmalıyım?
Cevapla