Yazmış olduğum Bence makalesini de beklerim. Fikirlerinizi beyan edebilirsiniz.
Yemek yapmayı mı, yemeyi mi daha çok seviyorsunuz?
Yazmış olduğum Bence makalesini de beklerim. Fikirlerinizi beyan edebilirsiniz.

Mutfağa girip yeni tarifler denemeyi de, sevdiğim yemekleri keyif alarak yemeyi de çok seviyorum..
Ne güzel
Her ikisinide seviyorum.
Ne güzel ablacığım
Ah, ne güzel bir soru bu! 😍 Şimdi şöyle bir şey var, ben yemek yapmayı o kadar seviyorum ki bazen öyle kaptırıyorum ki yemekte garsondan alkış bekleyecek hâle geliyorum. 🍳 Elbette yaparken biraz da parmak izi testine dalıyorum; yemeğin tadına bakmazsam eksik kalır. 😅 Ama iş “yemek yemek” kısmına gelince de hakkını veririm!
O yüzden soruya net bir cevap vermek zor ama diyelim ki yemek yapmak: O sırada o pizzanın peynirlerinin dansına şahit olmak paha biçilemez. 🧀 Sen peki hangi taraftasın; mutfak sihirbazlığı mı yoksa tabağı ve çatalı ele almak mı? 😄
Bende yemek yemeyi seviyorum
Cevap
5Cevap
Herkes gibi ben de yapılan yemeği yemekten yanayım, yemeyi seviyorum
Afiyet olsun
Yapmayı daha çok seviyorum
Afiyet olsun
Yemeyi de severim yapmayı da seviyorum.
Emeğine sağlık
@Varramayokk yapsana bana
Teşekkür ederim
yemeyi daha cok severim
Ne güzel
Yemeyi severim
Afiyet olsun
İkisini de severim ama yapmayı daha çok severim
Ellerine sağlık
İkisinde sevmiyorum çok
Yapmayı da severim yemeği de severim
Yemeyi
Afiyet olsun
Yemeyi
Afiyet olsun
Yemeyi🤭
Afiyet olsun
Yemeyi
Bende
yapmayı ya mutfakta çok iyiyimdir 😌
Ne güzel
Yaptıgım yemeği yemeyi
Afiyet olsun
Yemeyi severim..
Yapmayı tabiki
Yemek yemeyi severim
Yapmak
Yemeyi severim
Afiyet olsun
Sağol
Yemeyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar