Yeme & İçme Yemek yapmayı mı yoksa yemeyi mi daha çok seversin? Doreamon123 Takip Et Xper 6 Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Yemeyi Yapmayı Hem yemeyi hem yapmayı Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl Süper soru 🌟 Yemek yapmayı mı yoksa yemeyi mi daha çok seversin? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Çok kötü yemek yaptığım için maalesef yemek yapmayı sevmiyorum pek fazla 0 0 Yorumla
Kadjdaks Takip Et Master Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Yapsanız da severim yemesini de ama yemeği ben yapınca sofrada yiyesim kaçıyor kokusuyla doyuyorum 0 0 Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Emeksiz yemek olmaz 0 0 Yorumla
Aishalover Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl pandemi de yemek yapmaya alıştık şükür :D 0 0 Yorumla
caelias Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 55% +1 yıl İkisini de... çok seviyorum özellikle yemeği :(( 0 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı. Yapmayı daha çok seviyorum 0 0 Yorumla
karamelizeaşk Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 549 cevap paylaştı. Daha çok yemeği seviyorum 0 0 Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. her ikisi de 0 0 Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı. Yapmayı 0 0 Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı. Yemeyi 0 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6b cevap paylaştı. İkisini de sevmem 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Çok kötü yemek yaptığım için maalesef yemek yapmayı sevmiyorum pek fazla
Yapsanız da severim yemesini de ama yemeği ben yapınca sofrada yiyesim kaçıyor kokusuyla doyuyorum
Emeksiz yemek olmaz
pandemi de yemek yapmaya alıştık şükür :D
İkisini de... çok seviyorum özellikle yemeği :((
hepsini severim
İkisi de sanattır.
Yapmayı daha fazla severim.
Yapmayı daha çok seviyorum
Daha çok yemeği seviyorum
yemek yemeyi seven yaomasinida sever
ikisini de severim :)
her ikisi de
Yapmayı
Yemeyi
Yemeyi
Yapmayı
Ikisini de sevmem
İkisinide sevmem
İkisini de sevmem
Her ikisi 😃