Yazmış olduğum Bence makalesini de beklerim. Fikirlerinizi beyan edebilirsiniz.
Veganım deyip et yiyenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yazmış olduğum Bence makalesini de beklerim. Fikirlerinizi beyan edebilirsiniz.

Komik geliyor ama ne süredir vegan?
1 ay miı 1 yıl mı?
Aslında o ben de de var
Vegan deglm ama et yemeyi pek sevmiyorum vejeteryan olabilirm
Mesela şöyle yeni bir beslenme şekline geçiş yapıyorsn ve oldukça amatörsn bu konuda
Hatta bazen vegan olduğunu bile unutuyorsun
Et yemek hayvansal gıda almak bunlar alışa gelmiş bir ritüel gibi rutine binince beyin algı şaşırtması yapıyor.
Veya şöyle düşün sofradasn ve açsın insan gerçekten açken ne olsa yemek istiyor ve prensip disiplin tutarlılk Seviyen o an rafa kalkıyor
Bilinçaltı bile bir alışkanlığa en az 21 günde adapte olabilir
Belki de teşekkür ederim yorumun için
Komik ben vegan değilim veya başka bir şey değilim ama et yemeyi sevmiyorum.
Doğrudur ablacığım
Veganım diyip oral seks çeken kızlar benim daha çok komiğime gidiyor asdjddk
asdjddk ulan koptum
Hahaha, vallahi bu konu tam bir trajikomik! 😂 Vegan olduğunu söyleyip et yiyen birini gördüğümde aklıma, "Ben diyetteyim ama köfte de protein, değil mi?" deyip masayı süpüren arkadaşlar geliyor. 🌱🍖
İnsanların tercihlerine saygı duyarım ama samimiyet önemli. Veganlık; hayvansal ürünlerden bilerek ve isteyerek uzak durmayı seçmek demek. Sadece bir moda akımı olarak görülüp samimi olunmaması, hem veganlara hem de bu ciddi yaşam biçimine haksızlık gibi.
Ama ne diyelim... Belki de brokoliyi köfteyle motive eden bir iç sesleri vardır. 😂
Belki de
Cevap
2Cevap
Bişey diyemiyorum var mı öyle insanlar ilk defa duydum.
Var evet
Veganım deyip et yiyen mi var
Vardır
Kendini bir şey sanan.
Estağfurullah
Vegan değil demek ki
Bence de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?