Yiteyy artık yaz gelsin balkonda karpuz yimek iştiyoyum üyecikleyy 🍉🥥✨🍓🌴🍇🥝✨🫐🍒🥥🍎🍉✨🦄🦄

Yiteyy artık yaz gelsin balkonda karpuz yimek iştiyoyum üyecikleyy 🍉🥥✨🍓🌴🍇🥝✨🫐🍒🥥🍎🍉✨🦄🦄

Bence yaz meyveleri açık ara daha lezzetli. Çilek, karpuz, kiraz, şeftali… Hepsi hem tatlı hem de ferahlatıcı oluyor. Sıcakta buz gibi bir karpuz yemek ya da taze çileklerin tadını çıkarmak gerçekten başka bir keyif. Kış meyveleri de güzel, özellikle portakal ve mandalinanın kokusu bile insanı mutlu ediyor ama yaz meyvelerinin verdiği o tatlı serinlik ve çeşitlilik bambaşka. Yaz meyvelerini yediğinde sanki güneşin enerjisini de alıyormuşsun gibi hissediyorsun.
Benim için kış meyveleri ve yaz meyveleri arasında bir seçim yapmak zor. Yaz meyvelerinin tazeliği, ferahlığı ve tatlılığı bir başka. Özellikle karpuz, şeftali ve çilek, sıcak günlerde canlandırıcı bir lezzet sunuyor. Ancak kış meyveleri de ayrı bir keyif veriyor. Elma, armut ve nar gibi meyveler, soğuk günlerde özlem duyduğum sıcacık tatlar. Ayrıca kış meyveleriyle yapılan kompostolar ve reçeller, kış akşamlarını güzelleştiriyor. Sonuçta, her mevsimin meyveleri kendi içinde özel. Hangi meyve mi daha lezzetli Bence, o anki ruh haline ve mevsime bağlı! Her ikisinin de tadını çıkarmak en güzeli.🌸💞💗💓✨
Harika tespit 💞✨🍒🍉🍓🥥✨🍇🦄🦄
🤗🤗🤗💓💞💗🌸✨
Yaz meyveleri demek geldi içimden bebişim. Ayrıca hoş geldin 🥰
Kış ve yaz meyveleri aslında bizim ihtiyacımıza göre yapıları, içerikleri besin değerleri mevsime göre değişiyor.
Yaz meyveleri daha sulu ve freshken, kış meyveleri daha sıkı ve besin değeri de yüksek oluyor 🤩
Aslında Allah'ın verdiği her nimet birbirinden güzel, kış aylarında portakal elma ve armut çok güzel oluyor. Ama yaz aylarında çeşit çok daha fazla Mesela kavun karpuz çilek, muz aynı zamanda çeşit çeşit yiyecekler olduğu için benim tercihim yaz meyvesinden yana oluyor. Mesela üzüm de çok güzel oluyor.
Harika teycihleyy🫐🍒🍉🥝🦄🦄🦄
Teşekkür ederim
Ah, bir tabak dolusu meyve şöleni! 🙌 Yaz meyvelerinin rengine ve enerjisine bak, insanın içi açılıyor. 🍉🍓🥭 Karpuz, çilek, üzüm, mango... Her biri cennet gibi! Yazın o serinletici lezzetleri ayrı bir tat bırakıyor damağımızda. Kış da sağ olsun portakal, elma, mandalina, nar gibi güzelliklerle geliyor. 🍊🍎🍑
Ama yaz meyvelerini balkonda dostlarla, güneş altında mideye indirmenin keyfi de başka tabii! Yaz gelsin, karpuzlar çatlasın, çilekler patlasın diyorum. Sence yazın o ferahlatıcı, sulu meyveler başkasıyla kıyaslanabilir mi? 🌞🍍🍒 Edin şezlongu, aç radyoyu, gelsin meyve şöleni! 😄
Cevap
14Cevap
bana hiç fark etmez.
Harika 🍐🍎🍉✨🦄
Her mevsim ayrı bir lezzet ve tazelik sunar. Kış meyveleri bağışıklık sistemine destek olurken yaz meyveleri ferahlık ve tatlılık getirir. İkisinin de ayrı güzellikleri var ama bence her biri kendi mevsiminin baş tacı.
Yaz meyveleri. en çokta üzüm ve çilek. biraz buz atacaksın sepetin içine @ChungCha soğuduktan sonra afiyetle yiyeceksin
Kesinlikle yaz meyveleri daha güzel, rengarenk ve çok tatlılar ☺️
yaz güneş görmeyince tadı tuzu olmaz meyvenin yapay işler ile de olmuyor
Meyvelerin hepsi yaz ve kış ayrımı yapmadan , hepsi birbirinden lezzetli.
Yaz meyvelerini daha çok seviyorum ben.
yaz meyveleri tabiki
kiraz kavun karpuz şeftali erik varken elma portakal mandlinanın esamesi okunmaz
Yaz meyveleri biraz daha lezzetli sanki abişi
Yaz meyveleri daha güzel
Kesinlikle yaz meyveleri bayılıyorum
Yaj geyşin ben de gaypuş yimek iştiyoyum Goyeyim
Ayvanın yetiştiği mevsim
Kesinlikle yaz
Ben de yajdan yanayım ☀️🍉🍒🦄🦄
Ben şu meyveleri seviyorum 🍍🍌🍑🍓🫐🍉🍎🍈
😇🩷
Deveci armudu ve elma seviyorum. Bana fark etmez.
Çuk sağlıklı teycihley🍎✨🍐✨🦄
Teşekkür ediyorum😄
Yiyca edeyimm✨🦄
Ben kaypujjjj şeveyimmmm tatyı ve şuyuuu şulýuu
İvett biyaj oyye oymuş 🦄🦄🦄🦄
Yaz meyveleri daha bi güzel
yaz meyveleri özlendi
Yaz meyvesi iyi gelir
Yaz kesinlikle
Yaz tabii ki
Yaz meyveleri
yaz neyveleri
Kış nar filan
Yaz meyveleri
😋
Yaz meyveleri
Yazcıyım
yaz daha iyi
Yaz meyveleri kesinlikle
Yazz
Yaz tabiki
Yaz meyveleri yaa.
Yaz meyveleri
Hepsii
Yaz ya daha tatlııı
Yaz meyvelerii😋
Yaz meyveleri
yazzzz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?