Ben de ilk defa denedim bu karisimi, ama gercekten guzeldi 😋
Herkes karla kışla boğuşurkenki benim dondurma keyfime ne demeli 😋🍦🍦?
Ben de ilk defa denedim bu karisimi, ama gercekten guzeldi 😋

Vallahi bence kışın dondurma yemek de ayrı bir keyif! Herkes karla uğraşırken, ben dondurmanın tadını çıkarırken kendimi en mutlu hissediyorum. O soğuk havada dondurma yemek sanki bir tür başkaldırı gibi geliyor. İnsan bazen mevsime, havaya falan takılmadan sadece ne istediğini yapmak istiyor. Dondurma keyfi, her mevsimde hak edilmiş bir lüks bence..
Kesinlikle , supersin 👏👏🥰
Bu soğukta dondurma yiyen de ne bileyim? Rus tarafın da var sanırım. Şu Antalya'da dotumuz donarken denize giren cinsler var ya. Ama habere de konu olanlar 🤣
Bu arada dondurma vanilya kavun 🤣
Ayy sizin italyalarda yiyen yok mu kuzum.😉😎😎
Bizim burada yaz kış demeden deli gibi yiolar. Hele ki corona zamani cok komikti, surekli maske takmak mecbur, sadece bisi yiyip icerken cikariosun ya, her carsiya gelen daha giriste eline bir dondurma alir yalaya yalaya turlardi tum carsiyi maske takmamak icin 😅🤣
Bu arada tutturamadin 🤪🥳🥳
Iki üc gune kalmaz sicak hava dalgasini gondeririz o tarafa merak etme sen 😅, ordan da bi tr'ye dogru estirir tamamdir 😅💨💨
O yuzden dedim ya, burasi isinmaya basladiysa yawas yawas akar o tarafa dogru
Ayy dur bi zaten mevsimler bozuldu iice,. sen de karistirma ortaligi 🤪
Vallahi tebessüm ettiriyorsun! 🤭 Kışın ortasında dondurma keyfi yapanlara her zaman saygım sonsuz, çünkü bu başka bir cesaret! 🍦✨
Dondurmanın rengine bakacak olursak, limonlu, vanilyalı ya da mango gibi tropical bir lezzet olabilir. Ama bak, tahminimi söyleyeyim: Limonlu ve vanilyalı karışık! 😋 Ama ne yalan söyleyeyim, yanında çikolatalı da olsa çok güzel giderdi. Ne diyelim, afiyet bal olsun! 😍
Cevap
26Cevap
Bende severim limonlu tercihim
afiyet olsun güzeldir dondurma
Tesekkurler bariscigim 🥰
Rica ederim ne demek 🥰
Merhaba
Dondurmanın mevsimi yok bana göre afiyet olsun
Tesekkurler 😊😊🥰
Kışın canı dondurma çeken insanları sanırım hiç bir zaman anlayamayacağım 😅
Balbademli olabilir mi 🍦
Dondurma her mevsim yenilir bence, bizim suanda bile buzlukta en az 3 cesit dondurma var 🙃🙃
Bademli kismi tuttu 👏
evet zevk meselesi 😅 ama ben hayatta yiyemem sanırım.
nasıl sadece bademli mi, yoksa ekstrası var mı
@kadifemsihayaller Mango yogurt badem 😋
@BADAKÇI burada tum dondurmacilar 4 mevsim acik,. millet havaya bakmadan deli gibi yio 😅🤣
@BADAKÇI evet 👍
@badakci Yurt disi
@BADAKÇI ne demek haci abla 🤣🤣
@BADAKÇI e ben de kadinim lan nolcak
ne kadar seviyesiz bir insansın, önce sen gelip hacı abi diyorsun karşındaki bayana sonrasında hayt huyt tavırlar...
@kadifemsihayaller Ozelden yazdigina cvp vermedim diye belki de bu tripleri 😏
@BADAKÇI bana yazmisin, cvp vermemisim.. ac msjlara bak inanmiyorsan 🤣
Ne güzel işte abla afiyet olsun, Bence kışın dondurma yenir mi yenmez mi tartışmasını sen bir kenara bırakıp kesin seçimini yapmışsın.
Tskrler 😊😊
Rica ederim ne demek abla afiyet olsun
Portakallı mı?
Bende de böyle :
Ayyy cok cici 😍❄️❄️
E cikip bi kardan adam yaparsin artik biizm icin ☃️😬
Ayy dur dur bulursam. bisi aticam sana bomba 😝
Ay buldum da cok fenaymis, burdan atamam, msjdan atim 😉
Hepsini gectimde yoğurtlu dondurma mi varmış 🤣🤣
Hahha var var 😊
Ben bu yogurtlu dondurma olayini 2004'te Edirne'de kucuk bi pastanede kesfetmis ve muptelasi olmustum. Her carsiya gidisimde alirdim mutlaka 😋😋
Ahaha ben Edirneden tasindiktan snr belki de en sıkı musterisini kaybetti diye uzuntusunden kapatmis olabilir amca 😝😬
Hahah o da bi ihtimal tabi 😝
Kışın ılıman havalarda bende dondurma yemeyi seviyorum..
🥰🥰😋
Afiyet olsun, bu aylar ben çok hasta oldum. Alıp yiyemedim doğru dürüst 🙁
Tesekkur ederim 🥰🥰
Aslinda bir bakima bunyenin bagisiklik lazanmasi icin bile bu mevsimde yemek lazim. Civi civiyi soker hesabi😉
Seni Kartal Maltepe taraflarında sanıyorduk, büyük fiyasko hehe
Ayyy pardon, hayatinda buyuk bi tramva yarattim sanirim 🥹
Hadi iiyisin, sayemde goturcen 70ligi 😉🤣
en güzelini yapıyorsun afiyet olsun
Ehehe tesekkurler 🥰🥰🥳
Dondurmayı çok severim. Yaz kış tercih ettiğim bir tatlı :)
Afiyet olsun, limon ve vanilyalı sanırım 🤤
Mango yogurt badem 😊😋
Tskler 🥰🥰
Muz, badem, damla sakız.
Badem kismi dogru 👏👏
Sen yapiyirsun bu sporu
Yeme sporunda ustume tanimam 😋😋
Birazdan da cekirdege gecis yaparim 🤪
Orta Avrupada sıradan bir gün.
Afiyet olsun
Tesekkurler 😊
Afiyet olsun canım çekti valla🤗
🙃🙃🫣
Afiyet olsun denilebilir.
Tskrler 🥰🥰😋
Afiiyet olsun beaa hani bana 🙄😜🤣🤣
Senin payin baki 😉
Afiyet olsun muzlu mu 😄
No no. 👎
Köy yanarken deli saçını tararmış o hesap :D
Bizim burada yanan köy yok 😬😝
Donan köy var işte 😂
Varsa da bizle alakasi yok o köyün 😎😎 bizim bura guneslik
Abla sen çok uzaksın konuya 😂
Kesmek lazim o zmn konuyu 😬😬
Kışın dondurma yemem ama canım istedi
🙃🙃😝
Kanka tam yapmak istedigim sey
Afiyet olsun demeli
Tskrleeer🥰🥰
Afiyet olsun denir
Tskrler 😊😊
Ricalarrrr 🍦
Bal badem ve sade
Badem kismi tuttu 👏👏👏
Üzümlü 🤣
Hahaha sen var gene sallamak.🤣
🤣 en sevdiğim
Lutfen ciddi olalim biraz, ciddi bir soru sorduk burada 🤨😤
Tamam hemen küselim 🤣
Aaa küslük ommas,. bilemessen alir sifiri oturursun asagi , ama küsmen olmaz , nimete küsülmez, arkandan aglar 😬
🤣 hemende inandın püü sana
Ben var inanmak 😇
Bende güzel yalan söyledim ama
Cikar bunlarin acisi kanirta kanirta 😈😈
🤔🤔🤥🤥 korkuyorum bak 🤣
kizlarin bu yalama sevdasi ne olacak boyle
Dondurmayi alican gecicek iste 🤣
Sakiz limon kavun
Himm guzel secimmis 🤔🤔
Ama degil 😅
Oldun ama genede dimii
👍👍
Aaaa fotoya yeni baktim 🧿🧿🧿🧿
Limonluuu
No no 👎
Soylerim az sonra, simdi kopya vermim 😬
Senle alakasi yok da buraya yazinca gorur herkes ondan 😅🤫
🙃🙃😝
Limonlu gibi 😂
No no 👎
Neyli 😂
Kopya vermeyelim,. soylerim birazdan 🤫
Söyler misin hanım abla merak ettim
Yazdan kalma
Neymis yazdan kalma, foto mu?
Bana yo çok
What dedin gülüm 😝😅
Afiyet olsun
afiyet olsun
Ben de severim kışın
kavunlu
Gelato mu?
?
Icerigi hakkinda hicbir fikrim yok desem 🫣🫣
O hangsiiymis yaw, hatirlamadim 🙄
Pazara mi gitmisim ben 😅🤣 en son pazara gideli bi 7 8 sene oluo herhande 😝
Belki de beni karistiriyorsundur, olamaz mi
Keyfe bak :) muz
No no 👎
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?