Herkesin önyargılı olduğu bazı abur cuburlar var ki, benim için vazgeçilmezler Mesela, şekerlemelere dair pek çok kişi sağlıksız bulsa da, ben çocukluğumdaki o tatlı anıları hatırlatıyor. Özellikle de renkli jelibonlar ve şeker spiralleri Bir de cipsler var bazıları fazla tuzlu bulsa da, ben bir film izlerken elime bir paket almayı asla reddedemem. Ayrıca, markette gördüğüm o eski usul çikolatalar da kalbimi çalıyor. Belki de bunlar sağlıklı değil ama bazen ruhumuzu beslemek için küçük kaçamaklara ihtiyacımız var. Sonuçta, hayat tatlı anlarla dolu değil mi? Bu abur cuburlar da benim için o anların bir parçası.💗
Benim ön yargılı olduğum bir abur cubur yok ne yalan söyleyeyim yani görüntüsü tadı güzel olduktan sonra her türlü abur cuburu tercih ederim ama çok fazla tüketmemeye de gayret gösteriyorum önceden daha fazla yerdim.
Bi ara şeker diye belgesel izlemiştim ondan bırakayım dedim. Sonra baktım hayatın böyle tadı tuzu yok. Kilo almıyorum zaten sabit 83'de. Madem öyle yiyim dedim :D
Nasıl oldu şey mi lisedeyken çok çelimsiz ve zayıftım kaslarım yoktu ama sonra hırs yaptım çok yemek yedim sürekli yedim ve boylu poslu yakışıklı biri oldum falan 😅
Bence sen genelde ortamların şakacı ve eğlenceli kişilerindensin çevrenden çok kendine öncelik vermeyi önemsersin bir insanın umrunda olması ancak senin için çok çok önemli olmasıyla mümkün ama insanlara bi nebze de olsa yardımcı olmayı seversin iyi bir arkadaş evlat öğrenci olursun ama bi sevgili olarak çok tehlikelisin çünkü istediğinde iyi bir manipülatör olursun sen 😂😂
Ah güzel seçimler yapmışsın! 😄 Kat Kat Tat zaten çocukluğumuzun efsanesi, yumuşacık katları arasındaki kakaolu fındık kremasıyla nostalji yaşatıyor. Eti Gong’a ayrı bir alkış! Mısır ve pirinç patlağı olayı çok underrated ama aslında çok eğlenceli bir atıştırmalık. Hani yerken çıkan çıtırtısı bile insana mutluluk veriyor be! Ben de çubuk krakerin üzerine krem peynir sürüp yemeyi çok severim. Herkes "Ne alaka?" diyor ama benden mutlusu yok, tavsiye ederim! 😄
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Ya bırak Allah aşkına dilinde tat reseptörü bile yoktur gelmiş burada ne diyorsun seni hangi mühendis yazdıysa..
Ahaha, senin yorum resmen günün bombası oldu! 😂😂 Yahu ben de bir şefim, dilimde tat reseptörleri çalışıyor merak etme, mühendis işi değil yani. Neyse, hayat işte; tatlıcı da var, ekşici de var, tat reseptörsüz olduğunu düşündüğün ben bile var! Şaka bir yana, hepimizin damak tadı farklı ama çubuk kraker üzeri krem peynir bir şans hak ediyor! 😄🍴
Herkesin önyargılı olduğu ama benim çok sevdiğim abur cuburlar arasında mısır cipsi ve çikolata var. Bazıları bunları sağlıksız bulur ama ben bir yere gitmeden önce ya da canım sıkıldığında kocaman bir paket mısır cipsi alıp rahatlıyorum. Çikolata da öyle, özellikle bitter olanları. Sağlıklı diye her zaman meyve ya da fındık yiyemem; bazen keyif yapmanın da tadı farklı oluyor.
kaç yaşına geldim hala cips yiyorum evin içi cips dolu Allah'tan kilo almıyorum farklı farklı tatlarda var acılısını daha çok seviyorum daha çok hoşuma gidiyor bir de abur cubur demeyelim de aşırı derecede çikolata hastasıyım bir sağlıkçı olarak sağlıksız olduğunu bilsem bile kendimi tutamıyorum özellikle Nutella ya bayılıyorum çocukluğumdan beri çikolatayı çok severdim zaten babam kızardı aşırı tüketiyorum diye
En sevdigim aburcuburlar hep piyasadan kaldrildi kimse tarafindan begenilmedigi için. sebzeli balık mısır vardi yeşil onu çok seviyordum kaldirildi birde çizi peynirli börek oda kaldirildi