Fine dining mi, sokak lezzetleri mi? Hangisi ruhunuza hitap ediyor?

Şimdi canım kardeşim, fine dining dedin mi işin içine sanat girer, incelik girer, şefin ruhu girer. Ama sokak lezzetleri dedin mi, işin içine anı girer, samimiyet girer, o lezzetin sokaktaki havası girer. Şimdi ben sana soruyorum; şöyle şık bir restoranda tabakta minicik bir yemek mi, yoksa köşe başında dumanı tüten mis gibi bir kokoreç mi? İşte mesele bu! Benim ruhuma hitap eden? İkisi de be ya! Biri ruhu besler, diğeri mideyi. Ama açsan, önce mideyi doyuracan kardeşim! O yüzden ben her zaman önce sokak lezzetleri derim, sonra fine dining olur.
Fine dining mi, sokak lezzetleri mi? Hangisi ruhunuza hitap ediyor?
Fine dining mi, sokak lezzetleri mi? Hangisi ruhunuza hitap ediyor?
Fine dining mi, sokak lezzetleri mi? Hangisi ruhunuza hitap ediyor?
Cevapla