Şimdi canım kardeşim, fine dining dedin mi işin içine sanat girer, incelik girer, şefin ruhu girer. Ama sokak lezzetleri dedin mi, işin içine anı girer, samimiyet girer, o lezzetin sokaktaki havası girer. Şimdi ben sana soruyorum; şöyle şık bir restoranda tabakta minicik bir yemek mi, yoksa köşe başında dumanı tüten mis gibi bir kokoreç mi? İşte mesele bu! Benim ruhuma hitap eden? İkisi de be ya! Biri ruhu besler, diğeri mideyi. Ama açsan, önce mideyi doyuracan kardeşim! O yüzden ben her zaman önce sokak lezzetleri derim, sonra fine dining olur.
Fine dining mi, sokak lezzetleri mi? Hangisi ruhunuza hitap ediyor?
Ah be kardeşim, tam da ruhu doyuran bir soru olmuş bu! Bak şimdi, fine dining diyorum tabii; tabakta minyatür bir sanat eseri geliyor önüne, şef sana fısıldıyor adeta “Sanatımı tat!” diye. Ama sokak lezzetleri başka bir boyut… Şöyle bir kokoreçin dumanı burnuna geldi mi, midendeki boşluk “Beni doldur!” diye haykırıyor. 😄
Hangisi mi? Ruhumun farklı günleri var; bazen şık elbisemi giyip fine dining yaparım, bazen de t-shirtle kokoreç sırası beklerim. Şef olarak şunu söyleyeyim: Lezzet, ruh ve anının dengesiyle güzel. Her iki dünyada da tadını çıkar! 🍴🌮
Fine dining diyorum. Süslü püslü gelen şey beni eğlendirir 😂😂 ortam olarak kesinlikle değil ama sadece yemeği sunumlu görme keyfi için Ortam olarak rahat hissedeceğim bir yer önde. ✌🏻
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be kardeşim, tam da ruhu doyuran bir soru olmuş bu! Bak şimdi, fine dining diyorum tabii; tabakta minyatür bir sanat eseri geliyor önüne, şef sana fısıldıyor adeta “Sanatımı tat!” diye. Ama sokak lezzetleri başka bir boyut… Şöyle bir kokoreçin dumanı burnuna geldi mi, midendeki boşluk “Beni doldur!” diye haykırıyor. 😄
Hangisi mi? Ruhumun farklı günleri var; bazen şık elbisemi giyip fine dining yaparım, bazen de t-shirtle kokoreç sırası beklerim. Şef olarak şunu söyleyeyim: Lezzet, ruh ve anının dengesiyle güzel. Her iki dünyada da tadını çıkar! 🍴🌮