Ben en çok antik , salaş ve küçük şirin sıcak ortamı olan yerleri seviyorum. Çok lüks yerler oldum olası soğuk ve kasvetli geliyor bana. Örneğin bir acılı Adana dürümü en lezzetli sokak dürümcüsünde yerim onun tadı hiç bir restoranda olmaz.
Şık bir restoran mı, salaş bir lokanta/dürümcü mü? En çok hangisini seviyorsunuz?
Bende seninle aynı fikirdeyim. Bir anı mı kısaca sana anlatmak isterim, İzmirde grand swiss oteli herkes bilir ( eski efes otel in yeri ) 10/11 yıl evvel orada çalışıyordum prosedür gereği bir gece otelde kalmam gerekti müşteri gibi, çıka çıka çatı katı restoran çıktı akşam yemeğine, garson menü listesi getirdi, hoş beş ön fasılı geçtik Listeden ben birşey anlamadım tabii😀 Hepsi yabancı isimler, ricam üzerine garson bana blr tavsiye si üzerine et getirdi ( evlerde bulunan bulaşık süngeri kalınlığında yan yana ikitane genişliğinde ) Bende seviniyorum yiye bileceğim bir yemek diye aldım elime bıçak çatalı kestim amanııın bune😨 etin içi çiğ, ve çevremde insanlar ben sıkılıyorum rahat değilim ter basıyor, baktım olacak gibi değil. Gelen garnitür ön menü ile tost ekmeğine benzeri şeyleri yedim ve kalktım. Benim gibi adam azkaldı iyimi hemde uyarmaktan, sıkılmaktan
bu devirde hatunun varsa bile utanırsın sormaya dürümcü olayını mecburen şık restoran. Tek olursam veya arkadaşlarım varsa hangisinde samimiyet buluyorsam oraya. Sokak lezzetleri bile benim için kraldır.
Ooo emekli bilmem ne amcalar gibi balkon yerine önde teras yapma amacında demek ki. Bazı kedilerde hormonsal bozukluk mu varsa artık duba gibi oluyorlar isterse sokak kedisi olsun. Şuradan şuraya atlayamıyor kilodan
bir de bu kediler mamaları severler mi yani yerler mi atıyorum anne-baba ve yavrular? Çünkü bizim bahçe de 4 kişilik kedi ailesi var normal et ürünleriyle besliyorum da ayrıca süt falan versem içerler mi ev kedileri değil ondan merak ediyorum bunu
ondan değil zamanında köyde sahiplendiğim kedi vardı da ben yokken dedemgil bakıyordu onu aldığım etlerde yenmeyen yerlerle besliyorduk oradan aklımda kaldı pek diğer şeyleri ağzına sürmezdi o mantıkla yürüdüm
Sik ve pahali bir restorantta durum ne arasin zaten🙈🙈🙈 ben de sevmiyorum luks mekan tantuni olur durum olur doner olur ama luks yerde rahatsiz olurum ben aman eksik olsun😊
Ne yediğinizle alakalı bence şık yerleri severim ama böyle masalar arasında bu varmış gibi herkes bir yaristaymis gibi b salaş mekanlarda da içmeyi severim durum konusunda ise kesinlikle seyyar tablaları severim
Şık restoranda çok kasılırım yemek yiyemem. Zaten kimse yiyemez bence. Herkes kasım kasım kasılır. İnsan nerde yemek yerken kendini özgür hissediyorsa bence orda yemeli.
Güzel yemek olsun çok pahalı da olmasın tabii. Bir haftalık mutfak masrafına bir hesap ödemek istemem. (Ev kadını kafası olmuşum ben yaa hayırlı olsun 😂😂)
Resmi olmsysn sicsk ve ssmimi ortamları severim. Yoldaysam en ćok kamyonların bulunduģu esnaf lokantasını tercih ederim. Esnsf durüst olur lezzetli yemek yapar utanır hikle yapmaz 😉
En İyi Cevaplar