Şık bir restoran mı, salaş bir lokanta/dürümcü mü? En çok hangisini seviyorsunuz?

Ben en çok antik , salaş ve küçük şirin sıcak ortamı olan yerleri seviyorum. Çok lüks yerler oldum olası soğuk ve kasvetli geliyor bana.
Örneğin bir acılı Adana dürümü en lezzetli sokak dürümcüsünde yerim onun tadı hiç bir restoranda olmaz.
Şık bir restoran mı, salaş bir lokanta/dürümcü mü? En çok hangisini seviyorsunuz?
Şık bir restoran mı, salaş bir lokanta/dürümcü mü? En çok hangisini seviyorsunuz?
Cevapla