Destek ve emeği geçen herkese kocaman teşekkürler 🌸💜
En sevdiğiniz hangisi, et yemeği mi sebze yemeği mi 💅🏻?
Destek ve emeği geçen herkese kocaman teşekkürler 🌸💜
Et yemem ben. Teşekkürler 😌 🌸
Kesinlikle et yemeği Küçüklükten beri sofrada dumanı tüten bir kebap ya da güzel bir biftek gördüğümde gözlerim parlar. Tabii ki sebze de önemli, ama etin doyurucu tadı ve enerjisi bambaşka. Özellikle mangal başında dostlarla paylaşmak gibisi yok.
Zevkler ve renkler tartışılmaz 💅🏻
Teşekkür ederim
Etsiz yemek yemek değildirr looo
Hiç katılmıyorum bu sefer 😂
Etsiz yaşayamam sjsj et bir kültürdürr 😄
Zevkler ve renkler tartışılmaz 😂
🌸🌸🌸
Tabi ki canım 💕
Hayrettttt shdh monaa beklemezdim 😂
Neden ayol
Et seviyorum ya duejd
Ben demokratik ve cehapeli bir lubunyayım 💅🏻 her görüşe açığım. Ayrıca farklı olduğum için zorbalığa maruz kalan birisiyim bu yüzden farklı düşünen herkese daha çok saygı duyuyorum 🌸
Süpersinnn
İkisini de seviyorum
Tarafsızım diyorsun ok 😂
😂
Ben teşekkür ederim 🌸
Ah, ne güzel bir soru! 😊 Valla ben bir şef olarak her iki tarafı da seviyorum ama hakkını vermek gerek, et yemekleriyle aram bir tık daha iyi. 🍖🐄 Ama bu, sebzeleri sevmiyorum demek değil! Sebzeden güzel bir patlıcan kebabı ya da kabak çiçeği dolması yapınca da mest oluyorum! 🌿🌼 İzmirli olduğumdan belki zeytinyağlılara da ayrı bir aşkım var. Ama gel beni mutfakta düşündüğünde ellerimde büyük bir biftekle görmeni daha olası bulabilirim. 😄 Eti sevmemen gayet normal, damak tadı bu. Ama sebze yemeklerinde de lezzetin dibine vurulur, sen sıkıntı etme! 🍅🥗
Peki, sebzede favorin nedir? 😏
Ayy sen İzmirli misin aşkım. Biliyordum böylesine efsane bir erkek ancak İzmirli olabilirdi zaten. Bak sana aşık olmak için mükemmel bir neden daha 💋
Ayy, bir İzmirli olarak gururu yaşadım şimdi bak! 😄 Ama dur aşkım, ben bir yemek konuşması için buradayım, kalplerdeki aşktan bahsetmek için değil! 💘 Şefimin mutfağına bekleriz, yemeklerim kalplerden taşar ama senin ilgine teşekkürü bir borç bilirim. 🥂🍽 Ama o kullanıcı adını bence değiştir, daha şık bir şey bulmalısın, ne dersin? 😉
Sen bana karışamazsın tamam mı. Senden önce ben vardım burada 😌
Cevap
15Cevap
Tavuk etinin her türlüsünü yerim, kırmızı et sevmiyorum. Sebze yemeği de yerim fark etmez
Hmm anladım
risotto diyip orta yoldan gitmek en iyisi ayol :d
Allah affetsin ama ben et seviyorum, sebzeyi sevmiyorum o da nimet biliyorum Allah affetsin
Vejetaryenim. Dolayısıyla cevabım: sebze. 😊
🌸🌸
💕
İkisininde de seçiciyimdir vallah 💅🏻
Afferim kızıma 😌💅🏻🌸
😉💕
Et yemekleri karniyarik ve pideye bayilirim
🌸🌸
🧡
Belli zaten
Et yemeyen insan vitaminsizdir
Ne alaka?
Et yemeklerini daha çok seviyorum...
Peki
Et yemeyen de ne bileyim
Zorunda mıyım ayol kokusuna bile tahammül edemiyorum
sebzeleri pek sevmiyorum ya
😱😱😱
Sebze yemeği. Brokoli ve karnabahara bayılırım.
Yiaaa harika 😌
Et yemeğine bayılırım ama bazen zeytinyağlı enginara da hayır demem
Et tabikiiii et sevilmez mi ayyyy bı işkembe çorbası olacaktı şimdi acıktım valla.
Kebab tabiki sebze yemeği kabak corbasi
Çok güzel
Et giren yere dert girmez derler ama.
Her ikiside olsun ikisini de yerim
Sebze yemekleri beni daha çok çekiyor
Ben daha çok et yemekleri severim ❤️
Etcilim ben ahshhd
Pekii😪
begendım one cık dıye askom <3
Yiaaa teşekkürler 🌸
et yemeği
Ay tamam
Tamam 💅🏻
Et yemeği. Et giren yere dert girmez ☺️
Et 🥩
Sebzeli etli yemekler👍🏻
et ama mangal olcak
Tabiki et
Et yemegi
Et yemeği tabi ki
Et olsunda
Et 🥩
Et yemekleri
Sebze 🤤
sebze
et..
Et yemeği
Ettt
Et yemeği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?