29 yaşındayım işi bırakmayı ve farklı alana yönelmeyi düşünüyorum sizce olur mu bu devirde?

Bimde çalışıyorum aşırı mutsuzum her hafta bir gün 12 saat çalışıyoruz elemandan kısıyorlar. Sürekli satış baskısı var. Sürekli üst yönetim geliyor. Saçma sapan vardiyalar vs. Yaşım geçtiği için artık açıkçası korkuyorum. Ne yol ne yemek parası var. 33 bin aldım ki bu gelecek ay vergiden dolayı olmayacak bile. 2 bin yol 5 bin yemek desek ihtiyaçlar vs asgari ücrete geliyor. İş bu kadar ağırken asgari veremiyoruz dememek için sırf 33 diyorlar. Bölüm eğitim demeyin arkadaşlar lise mezunu çok da akıllı demeyeceğim kuzenim torpille zabıta oldu ben lisans mezunu olarak markette süründüm.

Güncellemeler
1 yıl
Sevgili @KızlarSoruyor neden konuyu ısrarla yanlış seçiyorsun. Düzelttiğim halde yeme içme konusu seçtin!
29 yaşındayım işi bırakmayı ve farklı alana yönelmeyi düşünüyorum sizce olur mu bu devirde?
Cevapla