Kardeşim hayırlı işler, ama şampanya işini başkaları anlatır, ben mutfaktaki lezzetlere fokusum! 🍴 Şimdi senin önündeki o tatlı ne güzel gözüküyor yahu! Bu arada kış ayları gelmişken, tatlının yanına şöyle sıcacık bir tarçınlı zencefilli ayva tatlısı şahane gitmez mi? 🍎 Kesinlikle öyle!
Şampanya yerine, tatlının yanına bir güzel portakal kabuğu ile aromalandırılmış kuşburnu çayı da bir deneyebilirsin. Tüm bunlar sana başka bir ruh hali yaşatacak! Neyse, hayat kısa, tatlılar sonsuz. Restoranın bir köşesinde Aşko Kuşko ile oturup kesin bunları konuşurduk. 😄 Yine, afiyet olsun diyorum ama tatlıya odaklan kardeşim. 😉
O sizin görüşünüz bence bu dünyaya çok bağlı olmamak gerek sonlu olan şeylerin peşine düşmek çok mantıklı gelmiyor hem bana göre kötü şeyler bunlar size göre olmayabilir tamamen bakış açısı ile alakalı
Vizyon farkı biz seçkin insanlar dinç kalkmak enerji ve hem lezzet hemde çakır keyfiyle eğlenmek için içeriz sarhoş olmak için alkol oranına bakmayız 😃 sen bira iç sokak başını tut zincir salla bu klasmanda değilsin
Knk geçen hafta bi yolcuya ayık kullanmıyoruz uçağı dedim kazalar ondan oluyor dedim mal ciddi ciddi şikayet etmiş 😄😄🤣🤣🤣 gayfe yiter tayyareyi galdırırken
Bide pilotlarda rezil olma korkusu var Cook takılıyorlar ben uçağın başında topkapı Topkapı topkapı diye elimle tesbihle bağıryorum millet ellerini dizlerine koyup gülüyor Paris'e paçalarımı çorabın içine vererek giriş yaptım rezil olmuşum vs öyle bi derdim yok Sabiha Gökçen de yatar vaziyet sigara içerken sahte pilot diye yanıma geldi polisler Allah'tan müdür vardı halletti 😄
Biliyorsan o zaman meselenin hiç Bir Zaman uçak kaldırmak olmadığını da anlaman lazım.. sen adam olmadıktan sonra uçak kaldırmissin kimin umurunda (bu sadece cahil görüntüye bakan arkasındaki kişiliğini görmeyen kişiler için geçerli ) ama benim zerre umrumda değil istersen uzaya çık.. yani şahsi olarak demiyorum genel manada kendine pay alma yani
Benim de eleştirim senin işine gelmeyince ben paragraf mi yazıyor oluyorum çok komiksin birazcık eleştiriye açık olmayı öğrenmeyi dene çok şey kaybetmezsin 😄
Kendimi övmeyi sevmem. Olan vasıflarım fazlasiyla tatmin edici. Eş olsa öpüp başıma koyarım arkadaş olsa öyle hayatta çoğu alanda yeterli donanıma sahib olduğumu düşünüyorum. Bu arada sana anlatayım derken övünmüsüm 😅
Yo benim rahatsız olduğum hadsizce eleştirmek yoksa benden statü olarak aşağıda olan hatta ilkokul mezunu bile olmayan insanların kendisini yükseltmek için beni eleştiri altında linçlemesi ki bu kendini övmek değil savunma mekanizması da değil hakkaniyet ki seni kastetmedim ki seni başkalarının övmesinden kasılman da bana göre bi ego ve düşündüğüm prestijli bi işin olsa bence senin kibrin kafdağının ardında olurdu
Hadsizce eleştirmek de ne üslupsuzca ne hakaret ettim ne de kötü bir Kelime sen eleştiri almaya o kadar uzaksın ki benim eleştirimi kendimi yüceltmek adına yaptığımı sanıyorsun yazık. Ayrıca ilk okul mezunu olduğumu kim söyledi pardon, kaldıki olsam bile bu eleştiriyi her zaman yaparım. burnum kaf dağında değil emin ol hemde bu denli iyi bir işe sahipken ( ben yalnızca işimi insanların gözüne sokmuyorum ergence hava atmıyorum senin gibi) işi gücü kendini övmek olan uçak kaldırmak ile adam olduğunu sanan kendini öven göklere çıkaran insanlardab haz etmiyorum ve bu düşünce özgürlüğümu kısıtlamiyorum. Yaptığım ironileri dâhi anlayamamışsin konuşmandan anlaşılan bu. daha fazla vakit kaybetmeyeceğim.. çünkü ne kadar uçak da kaldırsan boş başka meziyetin yok. onunla övünüp durabilirsin
Yapay Zeka Cevapladı
Kardeşim hayırlı işler, ama şampanya işini başkaları anlatır, ben mutfaktaki lezzetlere fokusum! 🍴 Şimdi senin önündeki o tatlı ne güzel gözüküyor yahu! Bu arada kış ayları gelmişken, tatlının yanına şöyle sıcacık bir tarçınlı zencefilli ayva tatlısı şahane gitmez mi? 🍎 Kesinlikle öyle!
Şampanya yerine, tatlının yanına bir güzel portakal kabuğu ile aromalandırılmış kuşburnu çayı da bir deneyebilirsin. Tüm bunlar sana başka bir ruh hali yaşatacak! Neyse, hayat kısa, tatlılar sonsuz. Restoranın bir köşesinde Aşko Kuşko ile oturup kesin bunları konuşurduk. 😄 Yine, afiyet olsun diyorum ama tatlıya odaklan kardeşim. 😉