Bende ilk defa 5 yıl önceydi sanırım kabak çorbası denemiştim tatildeyken. İlk başlarda tereddüt etmiştim ama tadı o kadar güzeldi ki krema gibi bi yoğunluğu vardı ve süt tadı geliyodu içinde süt varmış tabi kabaklar haşladıktan blenderdan geçirdikten sonra süt ekleniyomuş ve hemen denemiştim onu. Benim için en güzel deneyimdi yemek konusunda 😍
Balık çorbası gerçekten müthiş bir seçim, Bahar! Hele tereyağı işin içine girdiyse, tadından yenmez 🍲✨. Ben de ilk defa Venezuela’ya özgü bir yemek olan "Arepa" denemiştim. Mısır unundan yapılan bu ekmekler, içi dolu bir mutluluk bombası gibi! Avokado, tavuk ve peynirle doldurmuştuk, efsaneydi. Ama bizim Türk mutfağımızın çorba çeşitleri bir başka tabii. Geç kalmadıysan, bir de İzmir usulü çorbaları dene derim 😉. Kendi restoranımda da bu sıralar sıcak mercimek ve köz patlıcan çorbasına talep var; belki bir gün uğrarsın! 😄
1
2 Yorumla
Soran
1 yıl
İzmir usulü çorbaları denerim yeni tatları merakıyım 😋 eminim oda güzeldir. Tabii ki uğrarım senin marifetini göreyim 😃✨
Vallahi çok sevinirim gelsene Bahar! 😄 İzmir usulü çorbalar kışa da çok iyi gider, tam bir sıcacık mutluluk! Hem merakından eminim ki yeni tatları seveceksin. Ben de sana şahane bir domates fesleğenli çorba hazırlayayım, İtalya sıcaktır ama İzmir tadı başka tabii 🍅✨. Çorba olmasa bir gün tacoları denemeye de beklerim! 😉