Spordan geldim soruları cevaplıcaaaam :D
Bana kahve içmeye gelirken elinizdeki poşette ne olurdu?
Spordan geldim soruları cevaplıcaaaam :D
Bir şeyler getirin el boş gelinmez...

En iyi arkadaşım olduğunu farz ederek şöyle, poşette sigara, kahve ve çikolata olur ama bitter dark. Sigara içmem ama sosyal içiciyim, yani sen içerken bi tane de ben yakarım
Kral benden sana sine tip maç UFC maçı o zaman fjfjdjd
Bak tam sinema sistemi sana kıyak normalde kurmak zor geliyor fhfhf ff
Aha var la djdhdhd
Valla ben biraz oynadım aslında güzel de campaing oyunlar beni pek sarmiyor o yüzden bitiremedim
bitmiyor galiba da end game kısmı var ya
Farlight oynarız yav yeni favorim
PC de oynuyorum ben
Sence ben ne getirebilirim 😂😂
Valla seni hiç kestiremiyorum sdlkşgjsdlş
daha yaratıcı şeylerrr getirrr :(
Sütlü şeylerrrr
çok yaratıcıymış yavrum ya sdşlgksdş
Bu fazla bu siteye ama şsldkgşsd
kesinlikle yapma çıldırır bunlar sldşkgsdş
Rica ederim
Falcı getirirdim yanımda
Yav bende var ondan görüntülü ararız
Öyle zevki çıkmaz tarot falan da bakacak bu
Bu da bakıyor zaten yavru bfhffhfhdf
Sana da bir şey beğendiremiyoruz 😏
Asıl sana beğendiremiyoruz aaaaaaa başka bir şey getir bchdhffi
Boş mezar var, ister misin 😄
Yav o beleşçilere söylenir alo fjffhfh
Sende aynısın. Hem kahveye çağırıyorsun, kahvenin parasını da çıkarıyorsun beleşci 😄
Yalnız bu kahve Euro ile geliyor...
Ee yani? Elim boş gelsem kabul edilmeyecek miyim şimdi benn
Az önceki dediğinden sonra kapıdaki kahvenin insafına bırakmayı tercih ettim dhdhddh
Kötü ve cimrisin
Kötü değilim cimri de ama sen beleşçi dersen kapıdaki labrador kahvem sana cimrilik yapabilir hddhdhd
Cevap
6Cevap
Tatlı alırdım pastaneden kahve yalnız gitmez
Ne alırsın? :)
Ekler😍
Sütlü tatlı severim ama olsun...
Ekler de bir nevi sütlü işte kreması 😂
Pek değil ya :D
Bak bana laf deme temizlik malzemesi alır eve gelir sana temizlik yaptırır sonra da temiz eve karşı keyif kahvesi içeriz
bana mı yaptıracaksın bir de utanmadan :D
Yardım ederim insanlık ölmedi 😂
Eyvallah ya :D
Kek yaparım... kışın havuçlu kek yazın limonlu kek
Bende reflü var...
Bende de var.. refluye kahve daha cokk zarar veriyor😅
Kahve için katlanilir ya fhfhd o ayrı bffhdid
Benim de havuçlu kekik öyledir iste
Hhhhiiiimmmmmm
Eh hadi getir madem fhfhfjf
Kolumda tavla olurdu poşetdede bol atıştırmalık🤣
İşte en azından özenli bir yorum fhfhff
Neyse eic sendeeee kahveyi hazırlıyorum o zamaaasn
Çerez var ama getir madem ÇİĞDEM 😅😅
Balkonlarına serpper miyizzzz
Birisi sorarsa benim silahı dogrult temizlik yapıyoruz de dufhfhfjff
Yooook tetiğe basma o kadarı fazla fhfhffhdh
Ben silahı alayım elinden senin chffhfhd
Başımıza bela açma şimdi fhfhfu
Yaaaaaa teşekkürlerr
Ama sen yine de kimseyi vurma hfdhdhd
Orijinal gümüş ve işlemeli ekol kutuda saklıyorum normal zamanlarında devlet çökmesin şimdi soruşturma ayağına fhfhfjff
Ruhsat ve taşıma iznim var... Uffhfhfhf
Öğrenciyim fakire yakışır şeyler olurdu
Sen bir şey alma istediğini söyle hatta ben alayım :(
🥹🥹 tiramisu alır mısın?
Sen iste yeter ki alayım :(
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederimm başka bir şey istiyor musunnn :(
Yok teşekkürler yanında Nescafe de yaparım yeriz.
kolombiya kahvesi var boş ver nescafeyi :)
Sert olur yahuu neyse sen öyle içersin
Olsun olsun bir şey olmaz güzel aromalılar da var :)
Oluur
ne oluuuur
Ondan içeriz yani o da olur severim kahve
haaaah tamam o zamannn
Çikolata ya da ekler alırdım
Bu da çok söylendi ya
olur olur yenir :D
Kendime profiterol sana supangle
İstemiyorum teşekkürler
İçine tükürürsün falan şimdi
Yok misafir geri çevrilmez
Artık etmişiz davet
Hı hım
Hııımmmmm ne çiçeği
daha egzotik bir şey getir bari
kalpli göz atamıyorum evet olur ama mega tip
Kahvenin yanına tatlı alırdım
Ne tatlisiii
Karakuş tatlısı Adana'nın meşhur tatlısı hiç yemedim ama 😄
Bunu bende hiç yemedim Adana'da meşhur değil demek ki dhdhdj
Meşhur ama gerçekten Adanalı olanlar biliyor
Dubai çikolatası ve cips 😅😂
Dubai çikolatasi var ama daha bir ısırık. aldim gel bunu ye...
Hemen geliyorumm😄
Sorry sorry kooos
cilekli yogurtlu milka
Bu baya kendin için amddhdhdhdud
Allah Allah dhdhdhd
Ekler ya da soğuk baklava
Sütlü bir şey getir bari diyet gitmesin hdhdhdd
Ne vaaar
Ufff seç al gel
Sütlü istiyorummmm
Olur anlaştık seri jghgh
Bisküvili pasta
Farklı ama olur dbdbddj
Ben yapmışım tabi olur
Sen mi yapacaksınnn
Yaptım bile ziyafet günü bugün
Oleeeeyyy
Erkekleri mutlu etmek bu kadar basit demek
Nfhghghghgg yok beee
Hayır cok kolay ince bel bide bisküvili pasta bu kadar basit hersey
İnce bel sirrimiz öğrenildi hfhfhff
Büyük sır acığa çıktı hayatın bitti
Gfufhghgh başka önemli ayrıntılar var ya merak etme kale hala sağlam korunuyor 💪😏
Çikolata, pişmaniye 🤤
Yaaaaaa çikolatalı pişmaniye? 🤔🤔🤔
Oluuuuuur ehehehhe
Daha güzel. oluyor bence zaten fjfjff
Pişmaniye candır ya jsjsjsj
Afyon usulü hemdeee
Dün 1 kutu bitirdim 🤭
Hfdhdhdhd o kadar çok yiyemiyorum ya
Ben yerim nansjsja Allah'tan kilo almıyorum 😀
Kurutuyor insanı ya dhdhdu d
Detarcan haldir şaldır hacı şakira
Neden bunlar dhdhdu
Yav bir şey olmaz fhfhfjf
Bir tık tadsizdi kabul et...
Kardiyo yapmaya gideceğim hiiiç yok
Duabi çikolatası ya da bitter ama niye sana geleyim ki
Beyaz atlet beyaz çorap
İkisini de kullanmıyorum awk jfhfgh
Muska pestil, meyve kurusu ve maden suyu😋
Muska mı. 🥲
Hıhım nolduu
Büyü mü yapacan bana imdaaat
Öyle değil şunu dedim bak..
www.google.com/search
Biliyorum biliyorum espri yaptım...
😌pekii baya enerji verir hem
Senin amacın niye farklı gibi fjfhffjf
Sadece kahve mi içecez tamam o zaman 🥲
Uslu uslu otur...
E napalım tamam..
Aferin hanım hanım ol böyle dhddhdjd
Kuru kuru oturalım madem sksks
Gizliler kuru oturmalı... Fhfhfhfdhd
Ayy aklıma başka bişey geldi sjsjs, neyse öyle olsun bakalım..
Ne geldi yav
Kuru oturmak farklı kuru kuru oturmak farklı dimi
Gizli hanım gizlisiniz efenim baya kuruyacaksın fhfhfhff
Tanıştııkk olmadı, öyle sorunu görünce yazayım dedim
Seninle mi?
Evett
Aaaa niye olmamış fhfhfhff
Bilemiyorum Altan sjsj
O zaman tadımız yokmuş gibi bilemiyorum nfnfjfjc
Arestin sen o zaman bu hesap farklı galiba çıkaramadım
Oha kaç yıl önceki hesabı diyorsun sen cnffhfhdi
Yok ya yıl olmadı dur eicden bakayım kaç zaman olmuş sdjkjs
Hatırlat bakım kendini bana
yaw he 4 ay olmuş baak
Bi dakka KS yanlış yazdı
God ares miş kullanıcı adı
Hhhhiiiimmmmmm bilemiyorum
Evet evet önceki hesap
Öyle canım
Kendini hatırlat bana fbddbdhd
Olmaz sjsj utanırım sen utandırıyosun insanı
Sesli yanıt;
https://voca.ro/19iF5KATA2Ti
Bisküviler mesela
Baklava
Sevemiyorum ya
Tatlı ve cips
Ne tatlisiiii
Oluuur
Çorum leblebisi
Farklı bir bakış açısı tebrikler
browni
bunu ben alırım zaten getirmene gerek yok sdlşgklsdş
tamam o zaman ne isterseniz onu getirirdim
peeekiii :D
Çikolata..
Yeni şeyler yeniiiii
Hazir pasta alirdim
aaaa neyliii
Neyli istersin ona gore alcam sjjsdd
sen seç :D çok tatlı kültürüm yok
Tm cikolatali olsun oyleyse aldim gitti sdddjjjg
teşekkürlerrr ahahahaha
Çikolata sigara
Evde 10 paket sigara oluyor sürekli de sen bilirsin yine dhdhd
bizdekinden de içebilirsin manasındaydı :)
Çukulataaa
Daha yaratıcı diyorum m
Cips 😃
Aynen kahvenin yanına gider Evet gider...
Ben anlarım sen anlamazsın otur oturduğun yerde 😂
O nasıl oluyor fjfhfffjd
🤫🤫🤫
Sen anlamazsın 😂
Hadi len oradan djddhjd
😂😂
Domestos
Biz bunları tüketmiyoruz
Bana temizliğe mi geliyorsun 😒
Neyse bende kahve içerken seni izlerim ne diyelim nchfhfjd ebde vardı zaten Domestos falan baya fhdhdid
Robot temizliyor her gün evi zaten djddjd
Kadın kahve içmeye mi geliyon ev temizliğine mi djfhffof
Fincana da mı Domestos dokcen cjfji
Ben istemiyorum tsktsi
çikolata
Yaratıcı şeyler
Çikolata
Daha yaratıcı
Dubai çikolatası
Cips çekirdek falan kahvenin yanında biseler
Çikolata
Yaratıcı ol biraz imdaaaattt
Prezervatif knk 🙂
😒😒😒😒😒
Kötü düşünmene gerek yok hediye olarak hahhahajsksjs
Olur marka model? Urhfgfgg
OK ;))
Neyli jfhgh
çikolata heralde kanks
kanks ne la 29 yaşındasın
hyr 27 kupid
Yine kötü kanks kullanma bence bu yaşlarda :D
:) biraz cocuksu olmak iyidir be kupidd Ç:Dd:d.
kanks çocuksu değil ama :D
Çikolata
Sarma sarardım
akşama saklarız olur :D
Ben yicem bananeeeee
yav hayır bekar evi git şordannn
Bende bekarım bendeeee besbekar hemde
geçmiş olsun :(
🥺🥺 geçmiyor gülüm geçmiyor
niye geçmiyor niyeeeee
Beyaz atlı prensim gelmiyooo
at kalmadı hepsini insanlara yedirdilerrrr
Yaw oldu mu şimdi tam sarma yiyecekken hemde etli.. kim bilir ne eti
sen sarıyorsun sen diyeceksin ne eti diye şsdlgksdlş
ben et dedim o da verdi yani ne sorucam😕🫤
Ne eti diye sorar bir insan xbddhdjd
Sormadım o zaman yeme hepsini ben yerim 😁😐😑
... Okey
tatlı olurdu
Çikolata
Bebe bisküvisi
Leyla ablayla birlikte gelirdim
Esra ablayı da unutmamak lazım
Bunlar kimmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?