AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
Denemedim. Israrla da denemeyeceğim
Seni alman çikolatası diye kandırıp Dubai çikolatası yediricem sana😂
Ahahaha o kadar da değil ya ayırt edebilirim yani ekstra bir çakallık fikrin yoksa hani 😂
Himmm sinsi planlar düşünüyorum ama deniycem bak 😂😂
Çok fenasın ya tamam dürüstçe dubai çikolatası ver madem de yiyelim senle inatlaşıp kazanma ihtimalim yok gibi geldi şu an 😂😂
Haaa söyle relaxs lütfen😂😂
Yıldırma konusunda prof diploması vericem sana 😂 güzel mi bari sevdin mi seninkinden ver madem bir kare de ona göre önyargımı kır 😂
Olur güzeldi yaa ben popüler olsun diye denemedim karşıma sık sık çıkınca canım çekti haliyle kadayıf sevdalısıyım birazda o kadayıfın ve çikolatanın birbiriyle buluşmaları ağızda bırakacak tadı merak ettim o yüzden beğendim güzeldi hem içi hem dışı ama bana kadayıfı az geldi daha güzel yapılabilir o zaman buyrun efenim🍫🍫🍫
Bu ticari fikri ortaya atan kişi bu kadar güzel övemezdi dubai çikolatasını 😂 ben şerbetli tatlı fazla yiyemiyorum, kadayıf da pek sevmemama bu sadece kadayıf teli olduğu için yiyebilirim. Sadece bu 3lünün birbiriyle uyumlu olacağını düşunmüyordum. Bu güzel övgülerden sonra bana da yemek düşer artık 😂 teşekkür ediyorum nazik ikramın için 😋 benden de sana bir gün belçika çikolatası gelsin o zaman. Düşük tatlı eşiğime rağmen ben bile zevkle yiyorum 😂🫠🍫
Yiaaaa çok teşekkür ederim efenim aldım kabul ettim o zaman sağolun🙏🙏🥰
Ben-mutlu 😂
Hahaha çikolata mutluluktur diyebilir miyiz o zaman? Sabah sabah ikimiz de mutlu ettik ben de teşekkür ederim dubai çikolatası için 😂 İstanbul'da olsaydın direkt mekan önerisinde bulunacaktım çikolatadan zevk alacağın ve komaya gireceğin bir yer 😂
Evet diyebiliriz teşekkürler İstanbul da değilim ama belki bir gün olabilir bak😀😂
O zaman geldiğinde yaz o zaman söylerim şimdi söylersem havada kalır kesin unutursum akşama kadar 😂
Peki o halde 🥰
Neyse hane diyim unutunca yine sorarsın zaten 😂
Tamam 😀😀
Denedim çok daha lezzetli çikolatalar var dedim bizim cahil millet bunun nesini abarttı acaba diye
Fıstıklı baklavaya değişmem
Onun yeri ayrı 🤤
Evvet
Deneyeli 1 ay oldu 😁
Hayırlı olsun Allah utandırmasın inşallah 😂
Allah razı olsun saol seni de 😂🤦🏼
Teşekkür ederim 😀
Almanyadami yasiyorsun
Hayır Avusturya
Nerde verdin 10€ Allah akıl fikir versin
Canımız çekti merak ettik yemeyelim mi bikerecikkk
hangi ülkede verdin o parayı
Avusturya kızmaa yaa 😀
yok beee ne kızcam para senin paran istersen çikolata havuzunda yüz size koymaz Türkiye’de olsa çok para bizim paramız yok alamıyoruz valla ablacım
Şimdi orada ekonomi krizi var diye benim mi suçum bizimde ailemiz yaşıyor napalim şimdi elimizden bir şey geliyorsa söyle lütfen
yooo ben seni suçlamadım ki istediğin kadar yiyebilirsin
Peki
Ps 5 fiyatı ne kadar orada be parasını yollasam bana kargo yapsan abla
Az önce dövüyordun nerdeyse ablayı 😂
hayır canım ne alakası var yazışma dili farklı anlaşılıyor sadece
300-600 euro Arası değişiyor gider öyle
300 mü 600 mü arada çok fark var ablacım
300€ iyi gibi kargo falan fena değil rakam
Kargo harici dediğim bu fiyat hem gümrük hem kargo ayrı iki ödeme yaparsın çok gelir ama biri alıp getirirse iyi
tanıdığım kimse yok ki ablacım 😩 ahhh beeee yine alamadık
Valla ablacım zor akraba arkadaş varsa aldirabilrsin
yok dedim yaa olaydı iyiydi sen ne zaman geliyorsun sen getirsene 😂
Benim belli değil kocaya bağlı iş güç dükkan birde
ne iş yapıyorsun
Kendi cafemiz var
Turk mali degildir insallah 😅😅
Yok gavur icadı😂
Iyi o zaman yenir
Hee yaa
Afiyet olsun biz kendimiz yapmiştik
Teşekkür ederim deniycem bende evde yapmayı
Güzel. Bana çikolata olsun 😅
Yok her çikolata aynı tadı damakta bırakmaz kaliteli yiyeceksin ki damak bayram etsin
O kadar verip asla almam...
Bikerecikkk 😀
AlininAnnesi olmaz almam
ama Ali için bir tane alırım 😅
Hahahhha😂😂😂 teşekkür ederim cansın 🥰♥️🙏
Rica ederim Ali'yi öp benim için 🥰🙏🏽🌹
Teşekkür ederim abisi ellerinden öper alide çok sağolun ♥️♥️🙏
Önemli değil ben teşekkür ederim
saygılarımla...😊🙏🏽
🥰🥰🙏🙏
Afiyet olsum sağ ol sayende benim de canım çekti
Yaa kuzum benim keşke yolasam burdan üzüldüm kizz
Dubai de yedim hiç bir espirisi yok
Ooooo süpermiş
Ablacım Dubai güzel çikolata güzel değil 😃
Haklısın galiba
Ablacım iyimisin😃
Hamd olsun şükür iyiz
Denemedim canım
Denemelisin bebiş 🥰
Diyosun ama ona sıra gelmez 🥰
Herşeyin hayırlısı canım 🙏
Aynen
Ben yedim denedim tadelle daha güzel..
Himmmm süper afiyet olsun
Teşekkürler sizede
Rica ederim ben teşekkür ederim 🙏🥰🍫
Tamam sen teşekkür et farketmez benim için 🍫
Ben de alman marka denedim , güzeldi
Markası neydi güzel yaa çikolata burdan olunca güzel oluyo
Hatırlamıyorum hiç
Afiyet olsun. Burdakiler berbst ya
Teşekkür ederim Türkiye'nin anca o kadar oluyo yaa
Gelirken getirirmisin bana da parayı veriyim 😅
Aşk olsun gelirsem getiririm parası ne ki🙂
Olmaz öyle illa olacaksa da bende midye ısmarliyim sana ödeşelim ☺
Bak güzel fikir anlaştık
Şimdiden teşekkür ederim 🥰🙏
Rica ederimm 😻
Ama haber verirmisin ki gelirken gerçekten😅
Valla bsy diyim mi burada gelmemi bekleyen çok insan var napsam acaba toplu mu çağırsam hava alanına 😂
Bence buluşma düzenleyin kendiniz seçin 😅
Hahah olabilir 😂😂
Benide yaz ama 2 kilo midye getireyim 😅
Tamam 😂😂
Nerede yaparsın pekş yapıcak olsan hangi şehirde
Yok canım sen ciddisin öyle bir şey zor
😅😅😅 peki türkiyede nereye geliyorsun
İstanbul batman
İstanbul'da nereye ki bende sakaryadayıö
Eeee burada herşeyi söyleyemiyoruz maalesef
İnsta var mı ablacım
Kullanmıyorum ablacım
Gerçekten mi 😅
Hıhı
Vay be. Abla eşinle senin yaşı kaç eniştenin
Dubai çikolatası yiyenin kendisine saygısı yoktur
Ben denemedim gereksiz bence Baklava >>>>>> all
Denedim ama gofret arasına koymuşlardı Beyoğlu çikolata
Denedim çok sevdim. Istinye de denemistim. Marketlerde kolay ulasilabilir Beyoglunun ki var
Denedim ama hiç abartıldığı gibi bisey değil. O kadar paraya değmez
www.instagram.com/.../?igsh=N3F5aG5qcjZvN3Ez
Çok güzel canım cekti orucum 😅
@BiliyormBununAdı_AŞK Allah kabul etsin
Teşekkürler
Size yazmaya çalıştım ama kapalı galiba msjlarınız
Sebep
Merak etmiştim ama rahatsız etmek istemem
Allah kabul etsin inşallah dua et bizim için bacım 🙏🙏
💐♥️
Allah başka dert vermesin 😂 yemedim yemem de
Amin yersin inşallah 😂
İstemem sağol merak bile etmiyorum dürüst olmak gerekirse.
Peki
ona verilen paraya koli browni alırım
Browni de güzel
Bende denedim
Nasıldı beğendin mi
Fena değildi 😅
Geç olsun güç olmasın 😄
Neden uyumadin
Dizim ağrıyor yaa uykum kaçtı kankamla sohbet ediyordum uykuya daldı oda
Ya seni tek mi bıraktı knkn geçmiş olsun bu arada
Sana yazamadigim için burdan yazdım kusura bakma
Teşekkür ederim uykuya daldı yaa uykudur kendisi
Sorun değil tabi teşekkürler tekrardan
Seni tek birakmasaydi iyiydi 😀
Alırım yarın hesabıni onda bende ufaktn yaticam gerçegi saat burada daha 2 bile olmadı sizde sabah
Neredesin sen ki
Avusturya
Ya kaç saat şu an orada
0:02
Daha erken miş orada
Evet neyse yaticam ben
İyi uykular
Teşekkürler sanada
Teşekkür ederim
Denemedim merakta etmedim
ben asla denemem bana göre değil
hala yemedim. şokta var ama almayacam
Yiyemem, kilo aldiriyo
Denemedim. Denemem de.
1 defa denedim ve hiç beğenmedim
Denedim ama abarttılar bence
Ben hâlâ yemedim kjkj
Denemedim hocam deneyememmm 😅
Ben denemedim
Ben denedim gayet güzeldi ama o fiyata da değmez
Bı ara denedim de denemek için almadım
Popüler kültür kölesi değilm
Hmm bu yaşta Z kuşağına ayak uyduraman be teyze
Her yaşta yediler ne alaka bide pahalıya satıyorlar kazıkliyorlar insanı
şaka ya 125 yazıyo sende ondan dedimmmm
Ben yanlış anlamadım alan var almayan var
Aplaa sonuna kadar haklısın arkandayımmm
Burası Türkiye cumhuriyeti yallah dubaiye
Hayırlısı olsun
Hiç güzel değil beğenmedim
Ne meraklisiniz yaaa şaka gibi
Sen daha komiksin ama farkında mısın
AlininAnnesi72 kizim yorum yapma hastaligi mi geciriyosun😂
@mert8889 nie öyle dedin kanka😀
Kanka dost acı söylermiş.. sen benim dostumsun artik😂
@mert8889 yok yani beğenmeyen geçsin zorla burada cevap verilicek diye bir şey yok sanki onun görüşüne çok ihtiyacım var gibi
Bu taız moden kölelik bana göre dil yakından bok da yemek de moda olur Dubai boku
Sizin kafede yok muydu ya
Yok
Elin nasıl oldu
Yaz bana söyleyeyim
Bir şey olmaz ya konuşmazsın sonra hatırlatmak maksatlı
Çok iyi bende denedim
Afiyet olsun kuşum 🥰🙏
Gönderirsen yerim
Valla alırken eşimden baya laf işittim ama yediğinde fikri değişti 😂
Ben denemedim
Güzelse tekrar al ye
Napıyon nasılsın diye sordum bakmadın
Aslında evde yaparsan daha güzel bence öyle düşünüyorum en azından isteğine göre yapiyosun deniycem bu arada evde
Yaaa kusura bakma yaa görmedim şimdi gördüm teşekkür ederim iyim şükür sen nasılsın nasıl gidiyor
Evde nasıl yapacaksın zor olmaz mı bu çikolata için her şey hazır olması lazım
Evet öyle ama bence masarfli olur zor olmaz
Bende iyyim iş güç arada giriyorum işte bakıyorum sen napıyon nasıl gidiyor
Anladım zor tabi ama hayat bundan ibaret
İyim bende yaa bir kaç gün kötü oldum yani ruhsal kafa olarak şu an iyim şükür birazcık var gibi ama def etmeye çalışıyorum bende
Evde yapmaya karkma maliyeti geçer hiç gerek yok hazır al ye
Noldu hayırdır neyin var hasta mı oldun
burada biraz daha ideal fiyatlarda yaa aslında bulamadım bir türlü yaa denk gelemedim Avusturyada
Yok hasta degil ama ruhsal depresyon gbi bsy
Anladım Türkiye ye gelmiyormusun hiç
Neyden kaynaklandığı bir sorun olmuş anladım kadarıyla bunalımına mı girdin
Genel arada ruhsal gidiş gelişim oluyo benim istersen sanada kesim bir bilet gel benle😂😂
Olur benim de buna ihtiyacım vardı
Ayy aman şaka yapıyorum Allah kimseyi düşürmesin yaa
Çok kötü kendime gelemedim bir türlü iyim ama dün bu gün tavsiye etmem yüksek tut modunu
Valla ben her zaman senin oldgun psikolojiyle yaşamıştım anlatması zor ben sana yazamıyorum sen bana yazarmısın anlatıyım
Yaaa inan dinlemek çok isterdim yaa özele almıyorum kimseyi
Aa neden ki yanlış yapmam
Peki canın saolsun
Peki şimdi nasılsın
Yok ondan değil yapamazsin biliyorum ama kimseyi almıyorum
İyim yaa şükür
Merak ettim konuşuyum dedim sadece neden peki
Allah iyilik versin çocuk varmıydı
Evet iki oğlum var
Teşekkür ederim tekrardan
Maşallah hiç yaşını göstermiyon genç duruyon bunu neye borçlusun bekar gibisin
Kaç yaşında evlendin
Teşekkür ederim erken evlendim kendime bakıyorum düzenli yememe icmeme dikkat ediyorum arada kaçamak yaparım ama alışkanlık haline getirmem şeker ekmek bu tür herşeyi bıraktım gece bakımı ayrı gündüz bakımı ayrı fazlasıyla ilaçlara para ödüyoruz birde milyon olunca daha bir ufak bu güzelliği aile genime borçluyum en çokta 😀
Anladım kendine baktın belli kaçamak derken yemek konusunda mı gece gündüz bakım mı yapıyon kendine vücuta
Hee yaa yapıyorum yoksa başka türlü olmaz tabi evet kastım yemek
Anladım kaç yaşında kapandın
Ben denemedim ve denemeyeceğim
Denemede😂😂
:) aslında amacım farklı ;)
Yani neden bizim Antep çikolatamız çıkmıyor adamlar geliyor bir ürün çıkarıyor her kes sıraya giriyor ben buna karşıyım
Şaka yaptım yanlış anlamayın lütfen 😀
Hayır canım ne demek problem yok:)
Valla ben moda oldu diye değil kadayıf çikolata uyumunu merak ettim tam bir gurme olduğum için merakimdn yedim güzeldi ama daha güzelini yapabilirlerdi
Hmm gurme misin
Hıhı
Çok merak ediyorum bu mesleğinizi :)
😂 meslek değil
Yazmiyorum kimseye yaa kusura bakmayın lütfen
Afiyet olsun🤗
Teşekkür ederim 🥰
Denedim yazmışsın, ben önce kendin evde yaptın zannetim☺️
Yok canım aldım deneme kısmıda olucak Yalınca paylaşırım sizlerle onuda 😀
Senin elinden mükemmel olur , hatta dubai çikolatasıni kesfeden bile senin yaptığının tarifini ister canım 😋🤗
Hahhaha 😂😂
Teşekkür ederim 🥰🙏
🤗🤗
Ben hâlâ direniyorum almamak için
Al yaa birkereden bir şey olmaz
Ya işte popüler kültür nereye giderse bende oraya sürüklenmek istemiyorum yemin ederim okadar konusulduki artık arkadaş ortamında bile bunu yemeye gidelim ilk kim yapmış hangi influcer denemiş konuşmasi geçiyordu ve bende bıktım o yüzden yeni popüler olan herşeyi denememe kararı aldım ilerde belki tadına bakarım
Bende sevmiyorum yok akım yok yemek vs falan ama canım çekti herkeste görünce alicam dedim aldım😀
İyi yapmışsın afiyet olsun sana🫂
Teşekkür ederim dostum çok sağol ♥️🙏
Bence sen yapardn aynısını 🙂
Deniycem aklımda 😀
Dene dene ama çok geç kalmışsın
Dur beee onca parayı verip vermemekte kararsizdim 😂😂
Ben burada yenedin daha hiç bizamanda yemicem 😂
Hahahah😂😂
Hahaa yaa 🙂
İçimde altın mı vardı kanka
Normalde var da unutmuşlar benimkini koymaya kısmet bir dahakine artık
Yok almadım daha
Hiç beğenmedim.
Kalmadı galiba denemeyen
İçine el bombasını çekip at daha iyi..
Denemeyi düşünmüyorum.
Hiç denemedim meraklısı da değilim.
Denemedim merakta etmedim