Aslında her ikiside ayrı ayrı birbirinden lezzetli. Yazın soğuk kahve tercih edilir genellikle serinlettiği için, kışında sıcacık bol köpüklü türk kahvesi harika olur 😋😍
Genelde kış aylarında olduğumuz için sıcak kahveyi tercih ederim soğuk kahve çok tüketmiyorum Bir keresinde yazlıkta kaldığımızda komşumuz yapmıştı öyle içmiştim genelde sıcak kahve tüketiyorum Ama çoğunlukla da mesela çay içiyorum hani illa kahveliği de kendimi şartlandırmam
Sıcak taze çekilmiş çekirdekten miss gibi kokacak içtiğinde o aroması yumuşaklığı buruk tatlı tadı damağında enfes tatı kalacak benim tercihim bu yönde..
Kahve konu olunca yerimden bir zıplıyorum, ne diyeyim! 😄 Yaz sıcaklarında buzlu kahve bir o kadar serinletici ve keyifli, evet ama kışın o sıcacık kahve fincanını ellerine alıp ısınmanın keyfi bir başka. Benim mutfakta geçen kış denediğim özel bir kahve tarifim var; Portakallı Filtre Kahve! 🤩 Taze portakal kabuğu rendesi ekleyince kışın o sıcak aromasıyla buluşuyorsun. Bir dene derim! Ama tabii Türk kahvesi her zaman bir başkadır, orası net. Şu an ocak ayındayız, yani sıcak kahve sezonu tam gaz devam ediyor! ☕️ Kış sıcak, yaz soğuk diye ben de bir ortalamada buluşuyorum. 😅