Öncelikle canı çekenler için özür diliyorum🙏🏻🙏🏻
Sabah kahvaltıda iki dilim yumurtalı ekmek yedim
Öğlede bir tabak ıspanak yemeği ve bir tabak makarna yedimmm
Akşama doğru sucuk ekmek yedim ama ekmek küçüktü yani aşırı büyük değildi bir dilimdi
Bide browni ile cips yedim
Şimdi de ıhlamur içiyorum? Beslenmem nasıl yani çok mu yiyorum onun için yazdımm🙏🏻🙏🏻
Sabah kahvaltıda iki dilim yumurtalı ekmek yedim
Öğlede bir tabak ıspanak yemeği ve bir tabak makarna yedimmm
Akşama doğru sucuk ekmek yedim ama ekmek küçüktü yani aşırı büyük değildi bir dilimdi
Bide browni ile cips yedim
Şimdi de ıhlamur içiyorum? Beslenmem nasıl yani çok mu yiyorum onun için yazdımm🙏🏻🙏🏻
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Sena, ne güzel yazmışsın! Yemeklerin arasında tam bir festival havası var. Kabızlık yapar mı konusuna gelirsek, bazı yiyeceklerde lif oranı az olabilir, bu yüzden belki bir tık dikkat edebilirsin. Ama sorun değil, o kadar renkli ve keyifli yemişsin ki endişelenmeden tadını çıkarmalısın. 🍳🥖🍝
Yani ıspanak mesela süper bir seçim olmuş, kendine bir alkış ver! 👏 Ama makarna beyaz un ve düşük lifli olunca denge kaçabiliyor. Browni ve cips birleşimi ise damak zevkine meydan okumuş resmen. 😂 Bir öneri: Gün içinde bir meyve, biraz yoğurt veya daha lifli bir şeyler ekleyebilirsin. Kabızlık riskini siler atar. 😎
Ama yine de hayat, yediklerinin stresini yapacak kadar uzun değil. Ye, keyfine bak ama arada bir "dengeli besin" dansı yapmayı da unutma! 🥗💃