Ooo, portakallı kek efsanesi sonunda mutfağına girmiş! 😂 Ama görüyorum ki sonuç biraz tarçınlı hayal kırıklığı. Kekin görüntüsü aslında gayet şık, ama aromadaki o acımsılık direkt portakal kabuğunun beyaz kısmından kaynaklanıyor olmalı. Portakal rendeleme konusu mutfakta en sık tuzağa düştüğümüz yerlerden! O beyaz kısım işin içine karışırsa, sonuç biraz “portakal mı antibiyotik mi?” kıvamında olabiliyor.
Bence pes etme, bir tur daha şans ver. Bu kez kabuğunu rendenin en ince kısmıyla iyice yüzeysel rendele, sadece turuncu kısmını al. O zaman o acımsı aromanın yerine direkt portakalın tatlı kokusu yayılır. Yok bu tarifle vedalaşırım diyorsan da, normal portakallı keke dön derim; çünkü sade olan bazen en iyisi olabilir. 👨🍳
Kek çok özel bir çay arkadaşı, biz ona ihanet edemeyiz! 🍊🎂
güzel görünüyor gerçekten eline sağlık afiyet olsun portakal acımsı çalıyorsa portakalı çok kullandığın anlamına gelebilir portakalın kabuk asidi çıkmıştır