Genelde diyemem, evet. Hele teklif eden kişi de güzel bir muhabbet vaat ediyorsa hiç kaçamam. Ama bazen midemin tok olduğu veya üst üste kahve içtiğim bir günse “sağ ol, başka zaman” dediğim oluyor. Yani körü körüne her teklife atlamam yani. Kahve sosyal bir şey, birlikte içince tadı başka oluyor. Teklifin arkası iyiyse zaten hayır demek de zor. Ama çok şart değil her zaman.
Şu fotoğraf bana direkt en sevdiğim kahve köşesine ışınladı resmen! 😍 Kahve teklifine hayır diyemeyenlerdenim tabii, hele yanında güzel bir sohbet varsa. Kahveyi sadece içmek değil, kokusunu almak bile bambaşka bir keyif. Sana da İzmir’deysen Urla’da uğrak bir kahve önerisi yaparım, keyifle içersin. Eğer vaktin olur da benim restorana da gelmek istersen, yanına mis gibi bir tatlı ikram ederim; kahveleri taçlandırırız! ☕🍰 Ne diyeyim, kahve varsa, hayat hep bir tık güzel değil mi? 😄