- Yeme & İçme konusunda 366 cevap paylaştı.
1 yılBen evlenirken çalışıyordum ve annem tepsiyle önüme getirirdi yemeğimi sokmazdı beni mutfağa ilerde nasıl olsa yapıcaksın şimdi baba evindesin rahat et derdi ve evlenirken de eşime söyledi oğlum yemek yapmayı bilmez eşim öğrenir sorun değil dedim ne bir gün anneme ne de kahınvalideme yemek sormuşumdur dr bir tarif defteri var idi onu aldım annemin kilit tariflerini malzemleri yapılışı süresi herşeyi yazdım ilk zaman okurdum yaparken şimdi 1 saatte 8 çeşit yemek yaparım severek mutfakta da açarım müziğimi bir şeyi yapmak sevmekle eş orantılı bence sevmek gerek yapmak için yaparsan da el lezzetin dahi olsa olmuyor yani istemek gerek sevmek gerek uemek yapmak zor değil aç reçeteyi yap bu kadar..
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılOlmamasi gerekir. Ben et yemegi cok yemem. Anca kiyma seklinde falan yiyebiliyorum Et gormeye daha tahammulum yok. Kasaba gitmem, markette kasap bölümüne gitmem. Et, balik, tavugu cig gorursem yedigimi de yiyemem. O rengi, vicik vicikligi, tavuj derisinin sunmesi falan yazarken bile midem kalkti. Boyle bir sorunum ve takintim var.
Universitede evbarkadasim yapardi et yemeklerini. Bende sebze yemeklerini yapardim.
Esimle de oyle. Ben yapamam. Etcil biriysen kendin yaparsin, ben elimi ete suremem dedim. Kendisi yapar et yemeklerini. Tavuk, balik, et vs. O yapmasa bende kendim yapip yiyemem. Bende yaninsa salata, pilav vs yapiyorum. Yabda sebzexya da bakliyat yemekleri yapiyorum menude et yoksa. Yesil fasulye, nohut, corba vs gibi
00 Yorumla
- Yeme & İçme konusunda 326 cevap paylaştı.
1 yılÖyle diyorsun da biri var ikisi de çalışıyor erkek eşi yemekler yapıyor ondan büyük duyuyoruz sevmiyor yemek yapmayı iş yapmayı herkes diyor yapması gerekir umrunda değil doğruysa hamile hem de artık bazısı yapmak zorunda değil demek istiyorum bazısı eşten çok şanslı oluyor
00 Yorumla
Sorun oluyor ya hamileyim mutfağa gitmedim ilk 3 ay bir de gurbetteyim normalde yemek işi bende severim de yapmayı eşim hiç anlamaz 3 ay aç kaldım dışarıdan yedim o da beni mahvetti hastalık sağlık hali belli olmuyor o yüzden bilmesi lazım
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
- Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı.
1 yılElbette sorun ne yenecek o evde gadası
12 Yorumla- 1 yıl
@GGƏĆƏ canın sağolsun
- Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.
u 1 yılsorun olmaz,,
00 Yorumla
1 yılGözlemlerime dayanarak söylüyorum ki yapmayan daha çok kıymetli oluyor. Öyle fedakar kadına değer verenler eskide kaldı. Şimdikiler yapmayanı el üstünde tutuyor.
129 Yorumla
Soran1 yılHaklısın walla
- 1 yıl
Kesinlikle 💯
- 1 yıl
Düzgün adam seçmezseniz böyle olur.
- 1 yıl
@ganyotcu01 düzgün adamlarda kötü kadın seviyor
- 1 yıl
@Kalllisssa Mesela şu incel diye dışladıklarınıza şans verseniz
- 1 yıl
@ganyotcu01 kadınların kafasını kessin öldürsün diye mi
- 1 yıl
@Kalllisssa Her incel öyle değil, ama dışlandıkça canavara dönüşüyorlar. Siz bilirsiniz.
- 1 yıl
@ganyotcu01 incellere kadınlardan uzak dursun. Evinde kapanıp otursun. Vahşetsiniz.
- 1 yıl
@Kalllisssa Siniz derken, hayırdır. Bana mı taş atıyon?
- 1 yıl
@ganyotcu01 aynen sana diyorum ne oldu hayırdır
- 1 yıl
@Kalllisssa ben ezileni savunurum, inceller de egoist kuzum tarafından eziliyor.
- 1 yıl
@ganyotcu01 inceller kadın düşmanı. Kadın öldürüyor sende onları savunuyorsun onlardansın.
- 1 yıl
@Kalllisssa kim demiş ulan kim demişş, incel istese de kız bulamayan demektir. hep dışlandıkları için, dışlanma nedenleri de boyları, kiloları, tipleri vs.
- 1 yıl
@ganyotcu01 lan zaten bu yüzden kadın öldürüyorlar savunma bak sinirimi bozma benim.
- 1 yıl
@Kalllisssa Kadın öldürenler bizzat o kadınların altına yattığı kekolardır. Konu kapanmıştır amggg.
- 1 yıl
@ganyotcu01 kadın öldüren hepiniz aq hepiniz kadın öldüryorsunuz inceller başını çekiyor sende canısı konu şimdi kapandı.
- 1 yıl
@Kalllisssa ya boş ver lan, motoforizmamı bozma.
- 1 yıl
@ganyotcu01 başlarım sana yazma
- 1 yıl
@ganyotcu01 :d
- 1 yıl
@Kalllisssa 😑
- 1 yıl
@ganyotcu01 ergen misin lan sen 12 yaşında. d
- 1 yıl
@Kalllisssa Heralde sen ergensin
- 1 yıl
@ganyotcu01 neyse uzatma 15lik velet
- 1 yıl
@Kalllisssa yaşım profilimde yazıyor, kör müsün amg
- 1 yıl
@ganyotcu01 aq öyle 5 yaşındaki yiğenimde giriyor sen max 15sin şimdi sus yazma
- 1 yıl
@Kalllisssa 22 amg , asıl sen 15 yaşsındır.
- 1 yıl
@ganyotcu01 seni kendi haline bırakıyorum ergen burada sabaha kadar yazmaya devam et
- 1 yıl
@Kalllisssa Hakaret yok, boka bok denir. Yeter yazma artık şiştim be
- 1 yıl
@Kalllisssa Fena kudurttum
Allah'ım inşallah nasip eder de birlikte yaparız bu yorumu gören güzel kardeşler dua eder misiniz
44 Yorumla
Soran1 yılİnşallah Allah hayırlı ise nasip etsin sana. Allah gönlüne göre versin🌸
Soran1 yılSagolun insallah🤲
Evet, benim için sorun olurdu. Yemek yapmak sadece karın doyurmak değil, aynı zamanda emek ve sevgiyi paylaşmak demek. Eşimle bu sorumluluğu paylaşmayı beklerdim. İşten yorgun geldiğimde sıcak bir yemeğin beni beklemesi, kendimi değerli hissettirir. Ben de ona aynı özeni gösteririm. İlişkide fedakarlık önemli; yemek yapmaması, bu paylaşımın eksik olduğunu hissettirir ve zamanla sorun olur.
00 YorumlaBen kızım ama kadın eğer çalışmıyorsa ešşek gibi yapmak zorunda kimse kusura bakmasın. Kocan işten gelip bide sana yemek pişirsin o yemek insanın boğazından geçmez. Tabi kendi yardım etmek isterse o ayrı.
12 Yorumla- 1 yıl
Aklı başında birilerini görmek güzel
1 yılEvlilikte nasıl olur bilmiyorum ama ben şu an sevgilim yesin diye farklı farklı yemekler yapmayı öğrendim. Bazen bana geliyor bende kalıyor o zaman hemen hazırlıyorum o da yardım ediyor. Yemeklerimi beğendiği zamandaki mutluluğu çok hoşuma gidiyor
17 Yorumla- 1 yıl
Onunla evlen de başkasının başına kalma.
- 1 yıl
Ne alaka
- 1 yıl
AMbalajı açılmış ürün kullanılmaz.
- 1 yıl
Aramda kimseyle herhangi bir cinsellik olmadı, olamazda. Bilmeden gereksiz boş yorum yapma
- 1 yıl
o zaman lafımı geri alıyorum ve şapka çıkartıyorum. 🙏
- 1 yıl
Teşekkürler
- 1 yıl
Rica ederim
Bence hiç ama hiç yapmaması iyi bir şey değil. Diğer ev işlerini yaptığı sırada yemeği de ben yaparım. Bunun ev ekonomisine de etkisi var ayrıca. Ha bilmediği için yapmıyorsa birlikte öğrenmeye çalışmalı.
00 Yorumla
1 yılEvet çok büyük sorun. Yemek yapamayan adamla evlenilmez. Erkek kadına yardım etmemeli. Ev işleri kadının görevi değil, o evde yaşan insanların ORTAK görevidir.
10 YorumlaDenemiyorsa sorun.
Ben yaparken yanımda olmuyorsa büyük sorun.
Deneyip eline yüzüne bulaştıırıyorsa hayalim gerçek olmuş demektir.
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı.
u 1 yılNefis yemekler sitesi o kadar çok tarif ve pratik şekilde anlatıyor ki... şu ülkeye en çok yararı olan uygulamalar birinci nefis yemekler, ikincisi Spotify ... Bilmiyorum demek olmaz dene uğraş.
10 Yorumla
1 yılDemezmiyim bu yaşa kadar ne yaptın diye sorarım yemek yapmasını bilmiyorsa salla gitsin hiç uğraşmam ben evlenirken karıma sordum yemek yapmasını biliyormusun diye evet dedi benim için kırmızı çizgi
00 YorumlaYemek gibi asli ihtiyacın giderilmesini cinsiyete indirgemek çok saçma. Kim müsait ise o yapar yemeği. Sonuçta kadınlar da çalışıyor eve yorgun geliyor.
00 YorumlaHayatta sorun etmem hatta bazen ben yapıyordum artık yalvarmaya başladı yapma diye ümit yapmasın Fırat temizlemesinden daha kolay herhalde o kadar batırıyorum
00 Yorumla
1 yılHayat müşterektir. ben yemek yapmasını biliyorsam kadinda bilmeli bu hayati paylasiyorsak ben yemek yapmıyorum diyen kadinda anasinin evinde kalabilir.
010 Yorumla- 1 yıl
Hayat musterekse binelrce yıldır biz doguruyoruz biraz da siz dogurun... insanlık bir de babadan yürüsün bakalım o kadar kolay savaş çıkarıyor musunuz
- 1 yıl
Dogurma sansi olupds doguracak adamlar taniyorum boş yapma kankam adinla uyumlu bi profilsin bla blacı
- 1 yıl
Hadi ya kimmiş o doğurma şansı olsa doğuracak olanlar😂bosun kralını az önce sen yaptın... belesten baba oluyorlar biz 9ay karnimizda taşıyıp ölüp ölüp dirilip doguruyoruz anasının paşaları mustereklik diyor. ...
- 1 yıl
Kendi keyfine gore doguruyorsun 9 ay karninda taşıyorsun kimse sana zorla hamile kal demiyor korunabilirsin ki babanda korunsaydi şu a seninle bu sohbeti yapmazdim ne sacma insanlar var be
- 1 yıl
Annecigin korunsaydi sen de olmazsın... herkes korunsaydi insanlık olmazdı akıl küpü... her erkek gibi sıkışınca yapmasaydin diyip sıyrılmayi babanızdan mi öğrendiniz acaba...
- 1 yıl
Nüfus artış hızı 1.51 düşmüş zaten doguruyoruz baba olmak isteyen İsveçli bilim adamlarına giysin biz doğurmak istiyoruz desin
- 1 yıl
Yapmasaydin siyrilmak degilde senin bos kelimelerine ayiracak vaktim yok sacma sapan doganin kanunu degistirme isteginde bulunan beyin yoksunu bir arkadaşsin lütfen beynini kullan sus.
- 1 yıl
Beynini kullaniyoruz o yüzden 1.51 doğum hizi
- 1 yıl
Aynen kanka aynen sensin
- 1 yıl
Hayır olur mu sensin... mustereklikse dibine kadar mustereklik
- Yeme & İçme konusunda 464 cevap paylaştı.
1 yılEvet büyük bir sorun dışardan asla yemek yemem hepsi sağlıksız ne kullandıkları belli değil.
Yemek yapmakta çok zor değil artık ben yapabiliyorsam oda yapmalı hayat müşterek00 Yorumla tabikide sorun olur ya allah allah iyisiniz valla hiçbir şey yapmıyım adam genede beni sevsin yok öyle bi dünya bu kafadaysan da evlenme bence adama yazık
029 Yorumla- 1 yıl
Hiçbir iş yapmıyor mu kadın çalışsın bide gelip yemek mi yapsın Âsıl siz hiçbir iş yapmayayım kadın her işimi görsün para versin çalışsın yemek yapsın ohhhhh ne işe yararsınız
- 1 yıl
Ne kadar boş bi yorummmmm evlenme ozaman aq hem kadın çalışsın hemde yapsın ortaklaşa bu bu belli köle arıyor birine foton Bile yok
- 1 yıl
Kalllisssa - ben kadın çalışsın demiyorum zaten çalışmasına karşıyım para veya başka bir şey beklemem karımdan ev işi harici bir sorumluluk yüklemem belli ki sen sadece konuşmuş olmak için veya sadece laf sokmak için konuşuyosun fazla diyecek bişeyim yok sana boş birisin belli ki
- 1 yıl
Fotom yok diye bana laf sokmuşsun kızıda övmüşsün Max erkek zekası boş herifsin
- 1 yıl
Birde ağzını yaya yaya gülmüş
- 1 yıl
Bir sus ya senin gibi abaza kim beni sinirlendirecek sineksin.
- 1 yıl
abaza olsam sizin gibilere yaranmaya çalışırdım ben kimseys yürümüyorum foto bile koymamam da bu yüzden ayrıca sinirlenmediğin de baya belli senden en ufak bahsi geçmeyen bir yorumdan bile kendine pay çıkarmaya çalışmışsın yazma kardeşim belli ki canın tartışma istiyor ama senle uğraşmak istemiyorum
- 1 yıl
Kalllisssa - ben kadın çalışsın demiyorum zaten çalışmasına karşıyım para veya başka bir şey beklemem karımdan ev işi harici bir sorumluluk yüklemem belli ki sen sadece konuşmuş olmak için veya sadece laf sokmak için konuşuyosun fazla diyecek bişeyim yok sana boş birisin belli ki
- 1 yıl
Benden nasıl bahsetmedin Balık hafızalı
- 1 yıl
Diğer kadına gevşek gevşek gülmüşsün teşekkür etmeler övmeler zekisin demeler. Sen kimsin. Boş bomboş kitapsın.
- 1 yıl
Bana laf sokup kadını övmüşsün diyorum anlıyor musun kafan çalışıyor mu
- 1 yıl
Bana yazdığın hakaretli yorumla kadına yazdığın flörtvari yorum
bu arada teşekkür ederim bu devirde köle aradığımı belli etmek için foto koymuyoruz gizli bilgi ifşa etme kanka belli ki baya zekisin herşeyi farkediveriyorsun valla senden de bişey kaçmıyor - 1 yıl
Neyse uzatma yazma daha da
- 1 yıl
kadını nerde övmüşüm ya kadın profil fotom olmadığı için köle aradığımın belli olduğunu söylemiş bende ironi yaparak evet profil fotom yok köle arayanlar olarak böyle yapıyoruz demişim senle zaten alakası yok o kadının söylediği şeyin saçmalığını ve alakasızlığını vurguladım anladın mı kafan çalışıyor mu peki senin?🤦♂️
- 1 yıl
Senin psikolojik sorunların var git tedavi ol narsist birisin yazdığın şeyleri kabul etmeyip anlamamazlığa veriyorsun. En önemliside birisine laf sokup diğerine ağzının suyunu akıtıyorsun. Bunun Aktun bir şey yazma uzatma.
- 1 yıl
Kes sesini daha yazma
- 1 yıl
Git nereye verirsen ver kes sesini artık
- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılBilmemesi değil, öğrenmemesi, bu konuda çaba göstermemesi sorun.
Sonuçta karın her şekilde doyar. Ben bilmiyorum deyip umursamamak sorun bence.10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 421 cevap paylaştı.
1 yılSorun tabi. Ev çekip çeviremeyen kadından eş de olmaz anne de olmaz. Herkesin bir görevi var. Özel durumlar hariç kadının görevidir.
15 Yorumla- 1 yıl
Kadın çalışsın birde evi mi çekip çevirsin siz neye yarıyorsunuz
- 1 yıl
Ben eşimi çalıştırmam bu bir. 2. si erkeğin ne işe yaradığını bilmiyorsan tek yaşa ölene kadar.
- 1 yıl
Sen tek yaşa ölene kadar karısız kal
- 1 yıl
Ben tek değilim. Sana da hamarat erkek bulma yolunda başarılar dilerim. Kadınlara karı diyen bir amuta cevap vermeyeceğim artık. Uza görüşümden.
- 1 yıl
Sen karısız kalda aklın başına gelsin 3 güne tekme yersin
1 yılValla bende pek yapmam eşim bisey demiyor istersen hiç yapma diyor bence bu karşındaki insanla alakası bisey
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 498 cevap paylaştı.
1 yılBenim için sorun olmaz ben yemek yapmasını seviyorum ama salata gibi şeylere de yardım etsin isterim
21 Yorumla- 1 yıl
Ben gönüllüyum evet dersen 😁☺️
- Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılÇalışan bir kadının bu durum sorun olmaz.
Fakat çalışmayan kadının bunu yapması problem yaratması muhtemel.00 Yorumla
1 yılYani kendisi de hergun disaridan siparis etmeyecegine gore mecbur yapacak. Sadece o yapsin demiyorum tabii
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Eğer çalısan bir kadın değilse yemek yapmaması sorun olur. Bilmiyorsa bile öğrenir. Artık internette ne olursa yapılışını gösteriyor.
00 YorumlaValla çevremde biçok her yaştan evli var evde yemek yapmayan kadınlar gayet de özgür mutlu bir evlilik içindeler, max 1 çocuklu 😄
00 Yorumla
1 yılSorun olmaz bence evlilikte işler eşit paylaşılır düşüncesindeyim o yapmazsa ben yaparım oda temizliğini yapar
00 YorumlaÖğrenmeye açık ve hevesliyse sorun yok ama ben yapamam edemem derse sorundur. Hem de ciddi bir sorun.
00 Yorumla
1 yılEşim yemek yapmazsa sıkıntı boşuna mı koca diye eve aldim onu ben
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBende çalışıyorum bazen yetiştiremiyorum… yapmıyorum ilk zamanlar özenirdim ama yok değmiyor 😒 bazen yapmıyorum ya kendisi biseyler yapıyor yaşa dışardan yiyoruz
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Ben bile kendi çapımda yemek yapabiliyorken onun yapmaması ayıp olur
10 Yorumla
1 yılYumurta kırmayı çay koymayı bilsin yeter jsks
00 Yorumla
1 yılev kadını degilse de sorun. o yasa kadar yemrk yapmayi ogrenmemis kadini sorgulsrim
00 Yorumla
1 yılEv hanimiysa hasta olmadığı sürece yapacak tabiki. Adam eşek gibi akşama kadar çalışacak, eve döndüğünde yemek yapmadım sorun olur mu diyecek pişkin pişkin! Sorumluluk bilincine erişmediyse neden evleniyo kreşe dönsün
01 Yorumla
Soran1 yılEv hanimiysa bencede yapmalı. Esini seven sayan merhametli bir kadın kesinlikle yapar zaten. Sahsen ben evde olsam esim çalışsa ve hasta felan değilsem keyfi yere yemek yapmadım dersem içim rahat etmez. Esim yorgun argın işten gelmiş doğru düzgün bir yemek boğazından geçsin isterim tabi
Bazen ben yaparım bazen o.
Ama o oturup sen yap diyemez.00 Yorumla
1 yılSorun kocacığımın elinden mercimek çorbası içmeyeceksem ne yapayım ben o evliliği
00 Yorumla
1 yılEvet, sorun. Çünkü ben evin aşçısı değilim bu yüzden benle beraber yapması lâzım.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılmuhtemelen zaten ya o bana yardım edecek ya da ben tek başıma yapıcam :D problem yok o yüzden hazırlıklıyız cok sükür elimizden her yemekte gelir karnımızı doyuracak kadar becerimiz var :D
00 Yorumla
1 yılbenim için hiç sorun değil kadınlar köle değil yemek yapmak zorunda da değil
00 YorumlaSorun etmem dışarıdan da yiyebiliriz beni aç bırakmasın yeter 😂
01 Yorumla- 1 yıl
😅😅😅
bütün gün evde oturacağıma bir yemek yapmak zor gelmemeli yaa
00 Yorumla
1 yılEğer ben yapabiliyorsam o da yapabilmeli, en azından uğraşıp öğrenmeye çalışmalı bence.
00 Yorumla
1 yılevet sorun yemek yapmayan erkeği niye alıyım zaten ne işime yarıcak
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 303 cevap paylaştı. bunlara takılmıyorum acıkcası kafa dengi olsun kafi. yemek hallolur bişekilde.
00 YorumlaO güzel ellerin bana yemek yapsa, kaşık kaşık yesem balımm derim yapar heralde 😅
00 YorumlaYok ya yapacak tabiki ne dıye alıyozkı karıya gerek yok o zaman 😂😂😂
04 Yorumla- 1 yıl
Yemek yapsin diye mi karı aliyon 😂
- 1 yıl
Kadın çalışıyorsa bilmek zorunda değil çalışmıyorsa yardım edersin
- Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılEşim ev hanımı ise bu bir sorun Eğer çalışan bir kadınsa sorun etmem
00 Yorumla
1 yılİyi o zaman yavrum benim de çalışmayayım ölelim gitsin 🤣
00 Yorumla
1 yılKocamın yemek yapmaması benim için sorun olmaz sdfsdfdf 😅
00 Yorumla
1 yılSorun olur tabi sevmiyorsa beraber yaparız sonra sever belki yemek yapmak eğlencelidir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBen sevdigime yemek yapmaktan cok mutluluk duyarim. Bir kadin neden bunu istemesinki. Ne kadar zengin bile olsan ara sira kendi ellerinle yapmak istersin
10 Yorumla
1 yılKadın ev hanımıysa, dışarıda çalışmıyorsa yapmalı. Çalışıyorsa ve yapmıyorsa da gayet normal.
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 389 cevap paylaştı.
1 yılEvet o sorunu beraber halledelim hadi karıcım yemek yapmaya gidiyoruz derim 😅
00 Yorumla
1 yılYok zamanla olur hersey
Sadece atesli ve doyumsuz olsun yeter
00 Yorumla
1 yılİşte çalışmıyorsa ve yapabildiği halde yapmıyorsa sorun
00 Yorumlaİkinci eski eşim yemek yapmayı bilmiyordu fakat hemen hemen her zaman birşeyler hazırlamaya pişirmeye çalışıyordu, her tattığımda kötü bile olmuş olsa çok güzel olmuş eline sağlık derdim... Önemli olan düşünüp denemesiydi...
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılOhaa kadın yemek yapmayacaksa erkek neden evlensin. Kimse kusura bakmasın görevimiz yani
34 Yorumla- 1 yıl
Konuştu robot 🤖 senin gibi karılar sadece kullanılmak için vardır 😂 çünkü sen bir mutfak robotu ve eşinin kölesisin💋 eminim ki eşinin gözünde de öylesin.😂
- 1 yıl
Çalışıp eve para getirmekte erkeğin görevi ama sen yapmak istiyorsun
- 1 yıl
erkek bu a q
- 1 yıl
sizden de anca ayaklı cüzdan olur
1 yılSorun olur bilmesi lazım, yavaş yavaş ogrenicek diyosun ya geçicen o işi kız bu yaşına kadar hiç mi öğrenmemiş yemek yapmayan kadın demem kendi fikrim.
06 Yorumla
Soran1 yılOgrenemeyebiliyor o yaşına kadar. Mesela o yaşa gelmiş bütün erkekler yemek yapmayı biliyor mu sanki?
- 1 yıl
Ben yemek niye yapim kadının işi o, erkeğin vazifesi ayrı kadının vazifesi ayrı.
Soran1 yılErkekte yemek yapmasını bilmeli bence. İlerde eşi de çalışan bir kadın olabilir. Kadın hem disarda çalışıp hem de evde ev işleri ve yemekle mi ilgilensin. Üstüne bi de çocuk varsa çok daha zor olur. Yazık değil mi kadına?
- 1 yıl
Ona göre işler değişir zaten, tabi ki yaparım ama bende işten yorgun argın gelince ikimizde yapamıcaz doğal hali o gün bı gelsin düşünürüm.
Soran1 yılAynenn artık
- 1 yıl
Bı xper puanı hakediyorum bence. d
- Yeme & İçme konusunda 402 cevap paylaştı.
1 yılÇalışıyorsa yemek kim daha dinlenikse o yapar ev hanımı ise o yapar
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılYapamayabilir normal bir durum bu gerek int bakıp tarif alıp yaparız gerek aile büyüklerini arayıp yardım alırız sorun edilmemeli yani bunlar
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılYaprak yemeği bilisen bi tencere aş pişirmeyi bilmisen
10 Yorumla- Devamını Gör (80)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer