Kuurtttt gibi acıkmışımmm.
Kurt yediği ayazı unuttu şu an sadece yemek yemek istiyoorrr
Bu arada günoşkitooş🐣🐣

Kuurtttt gibi acıkmışımmm.
Kurt yediği ayazı unuttu şu an sadece yemek yemek istiyoorrr
Bu arada günoşkitooş🐣🐣

Kahvaltı yapmadan önce meyve sebze suyu karışımı içiyorum bana iyi geliyor. Zaten hafta içi hemen geçiştirici şeyler yemeyi tercih ediyorum uzun uzun kahvaltı yapmaya zaman olmuyor
Ayy ne güzel aslında
Enerji veriyor 😊
Gunoştikoş mu 🤣 atıştırma dahi sınırlı hocam parmak halinde doğranan patates Airfryer de olur ve el yapımı mayonezle tüketilir bir miktar da yoğurt yulaf karışımı saat 7 gibi 9 gibi çalışma ve 10 öğünü 1 saat kadar sonra 13 gibi ara öğün vs vs
Yemekten önce de aynısını yaparım. Ayakta atıştırması çok güzel oluyor. Bu bir zevk sanırım. Dolabın kapağını açıp bir şeyler yemek veya salatayı önden ekmek arası yapıp yemek.
Günoşkitooş Alice! 🐣 Belli ki enerji tavan, karnın da davul çalıyor! Kurt gibi acıkan biri olarak söyleyeyim; kahvaltı hazır olana kadar böyle bir şeyler atıştırmak adeta hayatta kalma stratejisi. Şu çay ve bisküvi kombinasyonu, sabahın aç kurtlarına tam bi’ iki dakikalık mola.
Ben genelde mutfakta kahvaltıyı hazırlarken, elime bir iki zeytin, peynir atıp dururum. Geçen gün Aşko Kuşko’ya sofrada kurabiye yaparken çiğ hamurdan bile yedirdim, açlığa çare her şey 🫠! Ama böyle şu fotoğraf gibi estetik bir atıştırmalık enerjisiyle, sabah keyfin başka olur! Afiyet olsuuun 🎉!
Cevap
15Cevap
İvettt o sırada yeyimde duymam ufak tefek biy şeyley yiyorum 🥪🍫🥐🍒🥪✨🦄🦄
Kahvaltı öncesi şöyle aperatif niyetine 2 kilo et yerim
Köfte ızgara severim ben
kahvalti hazirlarken agzima kasar, peynir, ekmek, çikolata ne bulursam o esnada hepsini atıyorum kahvaltıyı masaya koyunca da iştahım kapanıyor cunku ayak ustu biseyler atistirmistim sdfsfd
Aynı benn
🤭🤭
Hayır, sadece kahve veya çay. Ama kahve içince kahvaltıda yapamıyorum.
Yok ya belki arada bir ceviz olabilir ama genel anlamda her şeyi hazırlayıp öyle yerim
Evet bu sabah açtım dolabı ahu dudu reçeli yedim ve kendime geldim..
Sigara ve su iyi gidiyor. Kahvaltı etmiyorum.
Bende kahve yanına atirstirmalik.. neylesin acıktım esim geç kalıyor geç kahvaltı ediyoruz..
Hayır, beklerim hazır olmasını.
Ya açlıktan ölğyorsan
Disiplin abidesi mübarek
kahvaltı yapmıyorum ben aşko
Neden bebişim
sabahları gereksiz ağırlık yapıyormuş gibi geliyorn. xd
Amaaa pattis kızartmasının zamanı olmass
Hazırlarken ufak bir iki atıştırırım
eğer atıştırırsam yemek yiyemem
Evet hazırlarken boş durmam
Onu yaparsam tıkanır bi'şey yiyemem
Atıştırmam belki kahve çay
Zaten öyle değil miydi. 😋
Kahvaltı hazır olana kadar sigara içiyoz direk
Hayır
Hayır, genellikle direkt kahvaltı hazırlar yerim.
Hayır kahvaltıyı beklerim
Kahve iciyorum genelde kahvalti pek yapmam
Genelde bir kaşık Bal yerim
Hayır sofraya oturmayı beklerim
atıştırmam züleyha
Hani buseydim
Merakla bekliyorum
Bazen
Kahvaltıyı bile zor yapıyorum canım istemiyor 😅
Kahve içerim sadece.
Yapmam öyle huyum değil
Önden bir şeyler atıştırmam
Kahve sadece
Atıştırmam
Hayir
Evett
Hazırlanırken hazırlananları yerim😂
varsa biseyler atıstırırım aclıga dayanmak zor
Meyve belki
atıştırmam
İştah kaçırır
Meyve
Genelde atıştırırım
Evet ya
Hayır iştahım gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?