Yeme & İçme Yemek kartlarını marketlerde kullanamayacak mıyız? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Yeni yasa gelmiş öyle söyleniyor Yemek kartlarını marketlerde kullanamayacak mıyız? Cevapla Kredi Kartı Soruları Market Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. kullanırsınız 0 0 Yorumla
u seanfey Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Kullanacaksınız ama belirli bir tutardan sonra kesinti olacak 0 0 Yorumla
unicornsverim Takip Et Xper 3 Yaş: 22 1 yıl Kullanabilirsin 0 9 Yorumla Soran 1 yıl Yeni yasa gelmiş deniyor restoranlarda kullanılacaktır dihe Yorumla unicornsverim 1 yıl Yoo biz multinet kullanıyoruz markette Yorumla unicornsverim 1 yıl Ama yemek kartları her markette kullanılmıyor bazı markette geçerli Yorumla Soran 1 yıl Teşekkür ederim canım zaten çok saçma sistem 8 milyar yemek parası yatıyor restorandan nasıl yiyim onu 😂 Yorumla unicornsverim 1 yıl Yaniii insan evine alişveriş yapar o parayla Yorumla Soran 1 yıl Onu biliyorum canım gebelde kullanıyorduk da yeni yasa çıktı deniyor Yorumla unicornsverim 1 yıl Biz daha yeni kullandık🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Yorumla Soran 1 yıl Aynen öyle artık çıkarsa da boğaza yapacağız 😂 Yorumla unicornsverim 1 yıl Evet ahahahahahah Yorumla
Kubilay7777 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 1 yıl Kullan 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Yeni yasa gelmiş deniyor restoranlarda kullanılacaktır diye Yorumla Kubilay7777 1 yıl Fakir misin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
kullanırsınız
Kullanacaksınız ama belirli bir tutardan sonra kesinti olacak
Yalanlandı
Kullanabilirsin
Yeni yasa gelmiş deniyor restoranlarda kullanılacaktır dihe
Yoo biz multinet kullanıyoruz markette
Ama yemek kartları her markette kullanılmıyor bazı markette geçerli
Teşekkür ederim canım zaten çok saçma sistem 8 milyar yemek parası yatıyor restorandan nasıl yiyim onu 😂
Yaniii insan evine alişveriş yapar o parayla
Onu biliyorum canım gebelde kullanıyorduk da yeni yasa çıktı deniyor
Biz daha yeni kullandık🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Aynen öyle artık çıkarsa da boğaza yapacağız 😂
Evet ahahahahahah
Kullan
Yeni yasa gelmiş deniyor restoranlarda kullanılacaktır diye
Fakir misin