Tatlı yapmayı mı seversiniz yoksa yemeyi mi seversiniz?

Kesinlikle! Tatlı yapmak, yaratıcılığınızı ifade etmenin ve sevdiklerinizi mutlu etmenin harika bir yoludur ben seviyorum yapmayı
Kesinlikle! Tatlı yapmak, yaratıcılığınızı ifade etmenin ve sevdiklerinizi mutlu etmenin harika bir yoludur ben seviyorum yapmayı
Güncellemeler
1 yıl
Mutfakta tatlı yapan erkek düşünemiyorum bile cansınız yaa🤣🤣
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru 🌸
Tatlı yapmayı mı seversiniz yoksa yemeyi mi seversiniz?
Cevapla